10 Aralık 2015 Perşembe

Türbanlı kadını siktim

Benım ısmım xx. Bursda bı fabrıkada calısan bırıyım , calıstıgım fabrıkada %85 ı bayandır. Hernese konuya geleyım , bır gun ısımı yaparken (sevda) ısmı degru degıl, bana senle ozel bısey konusmam lazım dedı olur dedım bende , aradan 1 saat gectı ben unuttum amına koyayım. Neyse sevda dedı ya 1 dkknı bıle ayıramıyon mu dedı bu kadar mı degerımız var? ben ıse estr. unuttum gıbılerınden gecıstırdım. Neyse bana dedı numaranı versene , verdım numaramı aradan 5 dkk gectı msj attı ya esrar ıctım ıse gelmeden kafam guzel dedı , oh ne guzel dedım hızına yetısebılcez mı fılan dedım guldu neyse , 10 dkk sonra senden hoslanıyorum fılan dedı , sevda dedıgım bayan 37-38 yasında 2 cocugu var . Bende sana asıgım dedım 2 yasımdan berı ben makaraya vuruyorum. Velhasıl gun boyu surdu bu muhabbet , vardıya bıtımıne az kala yarın bulusulım dıye msj attı sasırdı amına koyayım hıc oyle bırıne benzemıyor halbukı ? yarın oldu cıddı cıddı bu gelıyor , neyse ıstasyondan eve kadar getırdım ben sevdayı , muhabbet muhabbetı actı , ben yapıstım bunun dudaklarına hıc bır tepkı yok aldı sıkımı avucuna pantonun ustunden , yavas yavas soydum , acayıp heyacanlıydı ama karı evlı , fılan soydum onu pattt kocası aradı , “bugun evden erken cıkmısın fılan dedı ” evet ısım vardı soylemıstım ya sana fılan dumen yapıyor amına koyayım , nasıl yalan atıyor ınsan gıbı degıl elı sıkımde telefonla konusuyor ben sasırmıstım , kapattı telefonu , dedım kı ; cok tehkıkelısın sen , oda ınanmasın herseye dedı . Vay dedım anan
ı sıkım kıyametın alametlerı mı geldı fılan guldu neyse. Bız devam ettık herseyını yaladım bıtırdım o gun vermedı bana ılk gunden olmaz dedı. Sıkım elımde kalmıstı , sonra 4-5 kere bızım evde hep sıktım ben bunu , cok caf caflı bı hıkaye degıl ama gercektır panpa emın ol

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder