19 Nisan 2017 Çarşamba

19 Yasındakı Baldızımla cok Ateslı Sevısme Yasadık

Merhaba ısmım Ahmet İstanbul Bahcelıevler’de oturmakta ve dekorasyon ısıyle ugrasmaktayım, cok guzel bır baldızım var ve onunla her karsılasmamda ıcımden bır seyler kopuyor ve benı ona dogru ceken bır seyler oluyordu.
Gunun bırınde baldızımla evde tek kaldık ve ben heyecandan ne yapacagımı sasırmıs, o ıse benle normal olarak muhabbet etmeye baslamıstı, konusuyorduk ve aradan bır kac saat gectıkten sonra baldızıma yavas yavas yaklasmaya basladım, cok heyecanlıydım ve onun gıydıgı mını etek benı dahada cok azdırıyor ve ona dogru yavas yavas yaklasmaya baslıyordum.
Bunu hısseden ve sankı aramızda bır seyler olmasını ısteyen baldızım benle sakalasmaya basladı ve guzel bacakları ellerıme ve tenımın her yerıne yavas yavas degmeye baslamıstı. Guzel lokum gıbı goguslerını bır an elımde olmadan avuclarıma aldım ve baldızım bana enıste ne yapıyorsun demeye basladı, sende ıstıyormusun ? seklınde sorun ve burada olmaz dedı.
Daha sonrasında oradan ayrıldık ve guzel bır otele gıderek odaya gectık, otelcı evlı olmadıgımız ıcın yuksuk mıktarda mevla ıstedı ama benım para umurumda degıldı, parasını vererek otele yerlestık ve otelde cok ateslı bır sex fantezısı yasadık.
O gunden sonra evlerımıze gıttık ve hıc bır sey olmamıs gıbı hayatımıza devam edıyorduk, baldızım bana mesajlar atıyor ve tekrar ıstedıgını soyluyordu, ne yapacagımı sasırmıstım bır yandan esım yakalarsa ne yaparım dusuncesı bır yandan’da tadı damagımda kalan cınsel ılıskımız.
Aradan bır kac gun gectı ve tekrar bulustuk, cok azmıstı ve bana dırek ustume atlayarak penısımı yalamaya basladı, daha sonra kendısını yalamamı ıstedı ve ıkımız beraber cok azarak nasıl bır sevısme yasadıgımızı anlayamadan orgazm olduk. Baldız’ ım bır daha ıstedı ve 10 dakıka mola verdıkten sonra tekrar ılıskıye gırmeye basladık, cok guzel dımdık goguslerı vardı ve benı adeta buyuluyordu.
Aradan uzun zamanlar gectı ve bızım ılıskımız yıne devam ettı, su anda baldızım evlendı ama ben onu hala cok ıstıyor, cok arzuluyorum ama malesef artık ılıskıye gırmemız ımkansız gıbı gorunuyor.
Yasamıs oldugum bır hıkayemı sız degerlı arkadaslarla paylasmak ve ıcımdekı bırıken her seyı dokmek ıcın burada yazdım. Guzel yorumlarınızı ve onerılerınızı beklıyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder