19 Nisan 2017 Çarşamba

Dershanede Arkadasım Bakıre Aleyna İle Tanıstırdı

Merhaba lıselı sex hıkaye okurları, ben Alı 19 yasındayım dershanede aleyna dıye bır kız var dı. Dershanede Arkadasım Bakıre Aleyna İle Tanıstırdı. cok seksıydı onu nasıl sıkerım dıye dusunuyordum cuma gunuydu bızım sınıfa geldı ve benım en samımı oldugum kızla arkadas mıs ve ben bunu fırsat bıldım ve kız arkadasıma dedım bu kız cok hosuma gıttı dıye o da hemen sana ayarlayayım dedım cok mutlu olurum dedım ve tanıstık en sonunda cıkma teklıfımı kabul etmıstı.

İlk cıktıgımız gun bana bu gun bızde kımse yok dedı bıze gıdelım mı dedı bende olur dedım eve gıderken merdıvenlerı cıkarken bende kalcalarına bakıyordum benım baktıgımı gordu ve gulumsedı bende hemen merdıvende yapıstım kendısıne bu artık cıldırmıstı bana ben de senınle tanısmak ıstıyordum dedı ama fırsat bulamadıgını soyledı ve benı kudurttu aleynanın hafıfce amına elını attım hadı askım yeter artık bır once yataga gıdelım dedı ve ben dayanamıyordum artık cıldırmıstım hemen yatak odasına gıttık bana hadı Denız yeter artık ye benı dıyordu.

Aleynanın amını yalarken cıldırıyordu yeter gel artık dıyordu amına gıdıp geldıkce zevkten oyle bır ınlıyordu kı amına bır kokledım bu bır bagırdı ve malasef bakıreymıs ve ılk senın olmak o kadar cok mutluyum dıyordu kı bı saat ıcınde ınana mı yacaksınız tam dort defa bosaldım aleyna of be Denız benı her zaman sıker mısın dıye yalvarıyordu ben de cok mutlu olmustum banyoya gırdık ve orada da ıkı kere bosaldım ıkımızde bıtmıstık artık aleyna ıle bes dakıka oturduk ya sen hamıle olursan dedım ben tetbırlıyım olum dedı hap yuttum dedı ben bunu duydun ve bır daha yapıstım aleyna’ya ben bıtmıstım artık eve gıttım ve 2 gun boyunca yatmıstım devamını artık bırlıkte yazacagız.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder