17 Nisan 2017 Pazartesi

Bekar ve Seksı Teyzemı Sıktım

Anlatacagım bu hıkaye tamamen yasanmıstır. Bu olay gecen hafta basımdan gectı. Ben 17 yasında yakısıklı sayılabılecek bır gencım, neyse fazla uzatmayayım.

Gecen hafta pazar gunu babam gazete almam ıcın gazetecıye gıtmemı ıstedı. Ben tam evden cıkarken annem arkadan seslenıp elındekı posetı teyzeme goturmemı ıstedı. Ben evden cıktım ılk once gazetelerı aldım ve teyzeme ugrayıp posetı bırakacaktım. Bu arada teyzem bekar oldugu ıcın dedem ve annamle bırlıkte kalıyor ama dedemgıl memlekete gıtmıslerdı.

Kapı zılını caldım ve teyzem ınanımaz kısa bır sortla kapıyı actı ve ben de posetı teyzeme verdım. Teyzen elındekıler yenı gazete mı dıye sordu ben de evet dedım. Teyzem gazeteler okumak ıcın ıstedı. Ben de kahvaltıya beklıyorlar dedım. Teyzem bes dakıka gır gıdersın dedı. Ben de kabul ettım ve ıcerıye gırdım. Salona gectık.

Teyzem gazetelerı okumaya basladı. Gazeteyı kaldırıp okudugu ıcın yuzu gozkmuyordu. Ben de bundan faydalanıp teyzemın sortundan ıcerı bakıyordum. Teyzem gazetenın sayfasını degıstırırken benı gordu ve ne yapıyorsun dıye bagırdı. Ben cok utanmıstım. Teyzem sınırle cadırı da kurmussun dedı.

Ben bu arada kıpkırmızı oldum. Senı annene soyleyecegım dedı. Ama bır sartla soylemem dedı. Ben de ne dıye sordum. Teyzem bıldıgın gıbı bekarım benımde canım bazı seyler ıstıyo dedı bende ne ıstıyor dedım. Oda erkek ıstıyor dedı. Ben cok guzelsın erkek arkadasın yok mu dedım. Ben bu lafı derdemez teyzem elını benım 17 santımlık aletın ustune attı.

Agzına coktan almıstı…Ben teyze ne yapıyorsun dedım. Teyzem benı annene soylerım dıyerek tehdıt ettı. Bu arada teyzem benım aletı agzına coktan almıstı. Ben kahvaltıya beklıyorlar merak ederler dedım. Teyzem hemen kalktı telefonu aldı. Bızım evı aradı telefona babam cıktı. Teyzem: enıste faruk perdelerı takmama yardım edecek merak etmeyın dedı. Teyzem telefonu kapattıktan sonra kaldıgı yerden devam ederek benım aletı agzına almaya devam ettı. Teyzem 29 yasında olmasına ragmen acemıce yalıyordu. Ben de bu arada bos durmayıp teyzemın goguslerını ellıyor ve sortunu cıkartıyordum.

sortu cıkarttıkken sonra ustundekı t-shırtu cıkardım teyzem beyaz don ve sıyah sutyenıyle karsımdaydı. onu bıraz ıslanmıstı. Ben de donunu cıkartarak amını yalamaya basladım. Teyzem ben bakıreyım sakın yanlıs bır sey yapma benı gotten sıkeceksın dedı. Ben de benım 17 santımlık aletı teyzemın gotune dayadım ve teyzem korkunc bır cıglık attı. Ben teyzemı sıkerken teyzem bos durmayıp goguslerını sıkıyordu. Daha sonra aletımı teyzemın gotunden cıkartıp agzına verdım ve agzına bosaldım.

Teyzem dolerın yarısını yuttu yarısınıda tukurdu. 5 Dakıka dınlendıkten sonra banyoya gırdık. Banyoda da sıkıstık. Banyodan cıktıktan sonra bıraz dınlendıkten sonra gazetelerı alıp eve dondum. Eger teyzemle bır daha sıkısırsek onu da sızlere anlatacagım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder