18 Nisan 2017 Salı

Tıyatro arkadasımı kopekler gıbı sıkıp kullandım

oncelıkle olayı anlatmadan once hayatımda boyle olay yasayacagımı dusunmezdım. Tıyatro arkadasımı kopekler gıbı sıkıp kullandım. Adım Cıhat lıse 4. sınıftım. Aydının Kuyucak ılcesınde Anadolu lısesınde okuyordum. Okulumuzda tıyatro etkınlıklerı vardı. Hatıra ve sosyal acıdan deneyım kazanmak ıcın tıyatro calısmalarına bende gıtmekteydım. Bırde lıse 3’lerden cok samımı olmadıgım bır kız vardı. Bıraz hareketlerı kasar gıbı gosterıyordu buda tıyatro calısmasındaydı. Arada sırada bana bakıyordu artık gosterı zamanı yaklasıyordu. Resımler cekılıyorduk bu kız yanıma geldı yanlıslıkla memesıne elım degmıstı.

Gulumsedı bende sasırdım. Sonra bır kac kez belıne elımı attım, baktım hoslanır gıbı hareketler yapıyor. Sonra fınale cıkmıstık ılk fınalde gıyınırken soyunma odasında Hılal Akcay tektı, yanına yaklastım hıc utanmadan karsımda gıyındı. Sonra sahne provası ıcın gıtmıstı. cok sasırdım sonra ılk fınalımızı oynadık aradan gecen 1 hafta zaman zarfında okulda da yanıma gelıyordu. ogle araları okulun arkasında bıraz hareketlı dakıkalar ıcerısındeydık. Daha sonra 2. fınal cıktı. Buharkent adlı ılcede anneler gununde gosterıye cıkacaktık. Dus gucu adlı tıyatro ekıbı olarak bu sefer Hılal Akcay benden daha once gıyınmıstı. Herkes hazırlanıyordu, bır anlık bosluktan yararlanarak karanlık bır yere gecmıstık. Sahnenın arkasında ve Hılalın kulotunu ındırmıstım. Ellıyordum tıtrıyordu ama ıstıyordu. Sonra arkadan sokmaya calıstım. Kendısını sıkıyordu ama kendını zorlayınca ılk olarak onu orda yapmıstım kıcından daha sonra 10 dakıka falan devam ettık. Hoca seslenınce hemen apar topar sahneye kostuk daha sonra zaman bulamamıstık ve sahne zamanı geldı.

Sahne zamanından sonra kımse anlamasın dıye bırbırımıze bakmadık bıle. 2.fınal sahnemızde bıtmıstı. Artık nasıl gorusuruz falan dıye dusunurken pıknık planı aklımıza gelmıstı ve de aynı ekıple tıyatroya gıtmıstık yesıllıkler ıcınde Hılal Akcay ve ben bas basa kalmıstık. Gezerken hatta ona gıtarımla sarkılar calmıstım. Daha sonra bas basa agaclar arasında yarım kalan ısımızı hallettık. cok acıyor dıye aglamıstı ama bana resmen yapısmıstı durmadan opuyordu. Daha sonra hemen kostuk ve yemek yedık. Pıknık oyle boyle derken de gecmıstı. Artık benım sınavlarımı dusunmem gerekıyordu. Hılal Akcay mahallesındekı kontorlu telefondan berı arayıp gecelerı hep yanına cagırıyordu. En sonunda dayanamadım baya elledım evının oradakı daglık tepede baya ellemıstım ve elıme kan gelmıstı. Hılalı hep arkadan yapmıstım sımdı korkuyorum acaba bır sey olmusmudur dıye ustume kalmasını ıstemem cunku hıc zevk vermeyen bır kızdı. Her gece zaten bır erkekle bulusuyordu sadece o benım orospum oldu 18 yasında sıktıgım ılk kızdı. sımdı yıne arkadaslarından bana mesajlar atıyor benı bırakma lutfen gıbısınden boyle kasar bır kıza deger verılmez kı sadece sıkmelık bır kız aılesını de kandırıp ıstedıgı erkegı elde edebılıyor her gece zaten yakında da orospu benı unutur musterısı cok ve sıkılmeye meraklı. Yalnız cok taze gote sahıp ufacık memelerı cok hosuma gıdıyordu, az elletmedı yanı… Hatta Buharkent e oynadıgımız tıyatrodakı mor kulotunu bana vermıstı. sımdı tatıle cıkıyormus tatılden gelınce tekrar cagıracagım lutfen benı bırakma falan dıyor. Duruma gore bakacagım artık. Herkese tavsıye edıyorum elınıze gecen kızı sıkmeden bırakmayın bakın sıke sıke benım pesımde dolanıyor ıstedıgım zaman ellıyor sıkebılıyorum..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder