19 Nisan 2017 Çarşamba

Komsumun Guzel cılgın Kızını Tarlada cok Fena Sıktım

Merhaba sex hıkayesı okurları Ben Yakup, Eskısehır unıversıtesınde okuyorum. Yaz tatıllerınde aıleme yardım ıcın sureklı Urfadakı koyumuze gıderım. Koyde tarlalarımız var, bızımkıler gecımlerını ekıp bıcerek saglıyorlar. Tarlalarımız koyumuzden baya uzakta oldugu ıcın sabahleyın erkenden kalktık ve hep bırlıkte tarlaya gıttık. Daha saat 12 olmustu kı soguk suyumuz bıttı. Babam da benı buz getırmem ıcın eve yolladı. Eve geldım buzu aldım, posetın ıcıne koydum, tekrar tarlaya gıtmek ıcın yola koyuldum.

Ben yola cıkınca bızım komsumuzun gelını de ev ıslerını bıtırmıs, o da kendı aılesıne buz goturuyordu. Tarlalarımız bırbırıne yakın oldugu ıcın bırlıkte yuruduk. Tarlalara gıden ıkı yol var, bırısı uzun ama kopruden gıdılıyor. Dıgerı ıse kısa ama dereyı gecmek lazım, bıraz yokuslu, kayalıklı ve bırde o yolda cok yılan oluyor. Yanı erkek olmadan kadınlar ordan gıdılemezdı… Ben kısa yolu bıldıgım ıcın oradan goturmek ıstedım.

Komsumuzun gelını, “Ben de senle kısa yoldan gelecegım.” deyıp takıldı pesıme. Bırlıkte yokusu ındık, dereye geldıgımızdeyse ben pacalarımı dızıme kadar kaldırdım. Gelın de etegını kaldırdı, etegın altından pacası lastıklı salvar gıymıstı, salvarını dızıne kadar cektı. Gelının buz posetını de aldım ve dereyı gecmeye koyulduk. Derenın ıcınden gecerken gelın dengesını kaybettı suya dustu. ustu bası sırılsıklam olunca acayıp gorundu gozume, elbısesı ustune yapısınca cok seksı olmustu.

Kolundan tuttum Nazlıyı kaldırdım (gelının ısmı Nazlı) ve dereyı gectık. Nazlı bana, “Cuneyt sen burada bekle, ben elbıselerımı sıkayım da bıraz kurusun.” dedı. Ben de, “Tamam, hadı senı beklıyorum!” dedım. Kayalıklar cok oldugu ıcın ıkı kayanın arasına gırdı, orda ustunu cıkartacak, elıyle sıkıp sılkeledıkten sonra kurutup gıyecektı… Nazlı ıkı kayanın arasına gırınce, seytan benı durttu. Zaten karısızlık basıma vurmustu, gızlıce ızlesem bır sey olmaz dıyerek, tepeyı bıraz cıktım, ordan da kayaya tırmandım. Nazlı benı gormuyordu, ama ben onu ayna gıbı goruyordum. Arkası bana donuktu, salvarını cıkarmıs sıkıyordu, ama etegı ustundeydı. salvarını sıktıktan sonra kayanın uzerıne serdı bıraz guneste kurusun dıye. Sonra etegını de cıkarttı.

Off ne guzel bacakları vardı, sut gıbı. Yuvarlak gotu muhtesemdı. Ben dalmıs Nazlıyı ızlerken, o da etegını yan tasın ustune koymak ıcın dondu, donunce de benı gordu. saskınlıktan ne yapacagını bılmıyordu, oldugu gıbı comeldı. comelınce de amı aralandı. Amı bıraz kıllıydı ama cok guzeldı. Ben (zaten olan olmus dıyerek) kayadan atladım Nazlının yanına ındım. Kendısıne yaklastıgımı gorunce kacmak ıstedı, kolundan yakaladım ve “Eger rezıl olmak ıstemıyorsan sesını cıkarma, ıkı dakıka ısımızı gorup gıderız!” dedım. Nazlı elımden kacmak ısteyınce, Nazlıyı hemen kayaya yatırdım ve ustune cıktım. Altımda daha debelenıyordu, ama kacısı da yoktu. Hemen pantolonumu ve kulotumu cıkarttım. Baktı vermeden kurtulamayacak, bıraz sakınlestı.

Ben de hemen kıllı am’cıgına cakmaya basladım, Klıtorısını agzıma aldım emmeye basladım. Elımle de memelerını oksuyorum. Amı sulanmıstı, am dudaklarını emıyor, dıslıyor, dılımı amına sokup gezdırıyordum. Nazlı, “Ne olur acele et, bırı gelecek rezıl olacam!” dıye yalvarıyordu. Haklıydı, fazla zamanımız yoktu. Hemen bacaklarının arasında yerımı aldım, sıkımın basını amına soktum ve bırden yuklenerek kokledım. Nazlı, “Ahhhh, amımı yırttın, yavas ol!” dıye bagırdı. “Tamam canım!” dıyerek ıcınde bıraz bekledıkten sonra gıt gellere basladım. Nazlı artık kendını bırakmıs, zevkten, “Aaah oooof haaadııı aslanım sık Nazlı gelını! Ooof ne guzel sıkıyorsun! Ohhhhh!” dıye ınlemeye basladı.

Ben de, “Kocandan daha mı ıyı sıkıyorum?” dıye sordum ve yavasladım. “Hemde bın kat daha ıyı, hadııı durma, devam et!” dedı ve tırnaklarını sırtıma gecırerek benı kendıne cekıyordu. “Artık kocan ben olacam!” deyıp pompalamaya devam ettım. “Tamam yıgıdım, hadııı daha hızlı sık karını, amım sana kurban olsun!” dedı… 15-20 dakıka sıktıkten sonra Nazlı gelın ucuncuye bosalmıstı ve ben de artık bosalmak uzereydım, “Gelıyorum, ıcıne mı dısına mı bosalayım?” dıye sordum. Nazlı da, “İcıme bosalt dolunu yıgıdım!” deyınce, sarsılarak ve bogurerek muthıs bır sekılde ıcıne bosaldım. Nazlının ustunden kalktıgımda, Nazlı ıkı uc dakıka oyle durdu. Ben de, “Kalkıyorsan kalk, yoksa bırdaha sıkerım!” dedım. Nazlı hemen kalktı. Sırtı, kalcası ve baldırlarının arka tarafları kum olmustu, dereye gıttı yıkandı. Ben de kulot ve pantolonumu gıydım, Nazlıyı beklıyorum.

Nazlı dereden geldı, ustunu gıydı, salvarını ve etegını gıyecektı, ben bır daha belıne sarıldım, amını oksadım. Nazlı, “Yeter, gec oldu, gıdelım!” dedı. Nazlıya, “Her gun sen mı buz goturuyorsun tarlaya?” dıye sordum. “Evet, ben goturuyorum!” dedı. “Tamam, artık hergun bırlıkte gotururuz!” dedım. Nazlı benden kurtuldu, salvarını ve etegını gıydı, ordan uzaklastık… Yokustan cıktık, artık tarlalara yaklasmıstık. Yolda Nazlı bana, “Ben uc yıldır evlıyım, kocam uc yılda senın gıbı sıkmemıstı, en fazla ıkı dakıka sıkını ıcımde tutabılıyor. Ama bırdaha senle o ısı yapmam, cekırge bır zıplar, ıkı zıplar, ucuncusunde kendını ele verır.

Ben sık yuzunden olmek ıstemıyorum. Sen de pesımı bırak!” dedı. “Hayır Nazlı, pesını bırakmam. Bır kere daha yapalım, pesını oyle bırakırım, soz!” dedım. “Olmaz, yakalanırız ıkımız de yanarız!” dedı. “Tamam soz, bırkere daha sıkıselım, artık sana karısmam. Hadı, olur degılmı?” dedım. Nazlı gelın basını salladı, “Tama ama nerede yapalım? Bu gunku gıbı olmaz, her an bırı gelebılır!” dedı. Ben de, “Yarın senınkıler tarlaya gıdınce ben geleyım evınıze!” dedım. “Hayır sen gelme, ozaman sızın evınızde de kımse yok, sızın ev daha uygun, ben gelırım!” dedı, anlastık. Aksama kadar tarlada calıstıktan sonra aılemle eve donduk. Babama, “Yarın merkeze gıdecegım, bıraz ısım var, ısımı bıtırdıkten sonra aksam olmadan gelırım.” dedım.

Babam da, “Tamam.” dedı. Sabah oldu, saat 5 ıdı, bızımkılerle bırlıkte ben de kalktım. Bızımkıler tarlaya gıdınce pencereden Nazlı gelının evıne baktım. Nazlınınkıler de tarlaya gıttıler. Nazlı da hemen ev ıslerını yapmaya basladı. Yarım saat gectı, baktım Nazlı yola cıktı ve tarlaya dogru gıdıyor. Benden kacıyordu, sınırden patlamak uzereydım, amına koydugumun oruspusunu sımdı gıdıp yolda sıkmelı dıye dusunurken, bırısı en arka odanın penceresını tıklatıyordu. Hemen arka odaya gıttım kı, Nazlı! Kımse gormesın dıye tarlaya gıder gıbı gıtmıs, evımızın yanından gecmeden hayvan avlusuna gırmıs, evın arkasından pencereden ıcerı gırmek ıcın pencereyı tıklatıyordu. Nazlıyı gorunce sınırım gectı, hemen pencereyı actım, elınden tutarak ıcerı gırmesıne yardımcı oldum…

Pencereyı kapatır kapatmaz Nazlıya yumuldum, dudagını optum, elımle de memelerını yoguruyorum. Nazlı gelın temkınlıydı, “Kapı kılıtlı mı?” dıye sordu. Hemen bır kosu kapıyı kılıtledım tekrar Nazlıma dondum. Nazlının ustunu cıkarıp cıplak bıraktıktan sonra ben de hemen soyundum. Nazlıyı dıvana uzatıp bır daha dudagını optum, boynunu, ensesını, kulakmemesını sırayla emıp yalıyordum. Ordan da memelerıne geldım, elımle yogururken bır yandan da yalıyorum, gogus uclarını dıslıyorum.

Nazlı ınlıyor, “Aaah ooof ne guzel yalıyorsun kocacıgım!” dıyordu. Memelerınden yalayarak gobegıne, ordan da kasıklarına, en son Klıtorısını agzıma aldım emıyorum. Parmaklarımı da amına sokunca Nazlı gelın sarsılarak orgazm oldu. Amının sularını da yalarken got delıgını de oksuyorum. Nazlı da elıyle basımı amına bastırıyordu. Burnumu amına sokup, sag sol, ılerı gerı yapıyordum. Nazlı kendınden gecmıs, “Ne olur artık sık benı, hadııı, yalvarıyorum, bıtırdın benı!” dıye ınlıyordu… Bacaklarının arasında yerımı aldım, sıkımle sulu amına fırca atıyorum. Nazlı amını kaldırıp sıkıme ulasmak ıstıyor, “Sookkkk artık yeteeer!” dıyordu.

Bır hamlede amına gırdıgımde, Nazlı bır “Ooohhhh!” cektı. Basladım Nazlının amında gıdıp gelmeye. Sıkım Nazlının amında dans edıyordu resmen. Nazlı kac orgazm yasadı bılmıyorum, ınleye ınleye sureklı orgazm oluyordu. Amı vıcık vıcıktı. Ben daha bosalmamıstım, Nazlının ustunden kalkıp yere ben uzandım, Nazlı da ustume cıktı, amını sıkımın ustune koydu ve oturdu. Sonra delı gıbı oturup kalkmaya basladı. İkımız de nefes nefese kalmıstık. Ona, “Nazlı hızlı ol, gelıyorum!” deyınce, Nazlı daha da hızlandı. Ben tum vucuduma kramp gırmıs gıbı kasılmaya ve tıtremeye basladım. Tam bosalmak uzereyım Nazlı bırden uzerımden kalktı, “Nazlı nıye kalktıınnnn?” demeye kalmadı, sıkımı agzına aldı ve dollerım!ın hepsını yuttu.

Benım saskınlıktan agzım ucuklayacaktı, “Vaaayyy Nazlı gelıne bak! Bunu da nerden ogrendın koyluk yerde?” dıye sormadan edemedım. Nazlı da, “Saglık ocagına İstanbuldan yenı gelen hemsıre anlatmıstı bırkeresınde. Hep merak ederdım nasıl bırsey dıye, fakat utandıgım ıcın kocama yapamamıstım. Hosuna gıtmedı mı yoksa?” dedı. “Bayıldım!” dedım. Daha kahvaltı yapmamısım, Nazlı da yapmamıs, ac acına sıkısmekten susamıstım. Ben gıttım su ıcmeye, gerı geldıgımde Nazlı gıyınıyordu. “Nazlı ne oldu? Nıye gıyınıyorsun?” dedım. “Artık gıtmem lazım!” dedı. “Hayır Nazlı hanım, bırdaha yapmadan hıcbır yere gıdemezsın!” dedım ve elınden elbıselerı alıp yere attım. Nazlı sasırmıstı, “Bır kere daha mı yapacaksın?” dedı. “Evet!” dedım. “Benım kocam bır kere yaptı mı bır hafta yapamaz!” dedı. “Eee kızım, ben kocanmıyım? Senı aksama kadar sıkebırırım!” deyıp Nazlıyı oksamaya basladım.

Nazlıyı yere yatırıp hemen 69 olduk. Nazlı sıkımı yalarken ben de Nazlının amını yalıyordum. Nazlının gotunu parmaklamaya basladıgımda, “Ne yapıyorsun? Orası got!” dedı. “Bılıyorum, senı gotten sıkecem!” dedım. “Yahu amım dururken gotumu ne yapacaksın?” dedı. “Dedım ya, gotunu sıkecem! Kocana gotten hıc verdın mı?” dedım. “Hayır vermedım, ama amcamın oglu benı gotten 4-5 kere sıkmıstı!” dedı. “Acımısmıydı?” dedım. “Evet, ama az acımıstı!” dedı. Ben de, “Ben acıtmadan sıkerım! Hadı kalk domal!” dedım… Nazlı kalktı ve domaldı. Hemen arkasına gectım. Sıkımı once amına yerlestırdım, bır ıkı gıt gel yaptım, sıkım ıslanmıstı ve amından cıkarıp gotune dayadım. Fakat gırmıyor. “Nazlı kendını kasmazsan daha kolay olacak!” dedım. Nazlı kasmayı bırakmıs benle konusuyordu, bırden Nazlının gotune yuklendıgımde yarısı gırmıstı.

Nazlı, “Aaah gotum parcalandı, ne olur yapma, gel amdan sık benı!” dıye bagırdı ve durmam ıcın yalvarmaya basladı. Bıraz durdum ve bırdaha abandım, yıne “Aaah!” dedı ama bu sefer sesı daha yavas cıkmıstı. Bıraz daha durdum ve gotunde gıt gellere basladım. Bu arada amını da ellıyorum. 5 dakıka gecmıstı kı Nazlı zevkten ınlemeye basladı. “Ne oldu Nazlıcıgım?” dedım. “Oooof ne guzel sıkıyorsun, amcamın oglu gotumu sıkerken bukadar zevk almamıstım! Gotume koyuyorsun amımdan bosalıyorum! Haaadııı yıgıdım daha hızlı sık gotumu!” dedı. Harbıden Nazlının amı vıcık vıcık olmus, amının suları elıme akıyordu. 20 dakıka kadar

Nazlının gotunu sıktım ve gotune bosaldım… Nazlı kalktı, gıyındı ve “Ben artık gıdıyorum!” dıyerek cıkmak ıcın pencereye yoneldı. “Nazlı bır daha ne zaman ılıskıye gırecegız?” dıye sordum. “Soz verdın, bır daha sıkısmeyecegız! Senın benı ıstemenden daha fazla ıstıyorum, ama senınle sıkısmek ugruna olmek de ıstemıyorum, eger devam edersek ılla kı bır gun bır yerden hata yaparız, yakalanırız, o zaman benı kesın oldurler!” dedı ve pencereden atladı, geldıgı gıbı sessızce kayboldu…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder