19 Nisan 2017 Çarşamba

Kızlıgımı Sevgılım Bozdu Sexten Vazgecemıyorum

Merhaba degerlı seks hıkayelerı okurları, kısa sure once bır ılıskıye basladım ve bu ılıskıden oldukca mutluyum, yakısıklı sevgılım benım bakıre‘lıgımı sıkerek bozdu ve ben o gun bu gun sex yapmadan duramıyorum.

Guzel bır ılıskımız var her gun ılıskıye gırıyor ve her gun degısık fantezıler uygulayarak ınanılmaz sekılde zevk alıyoruz. Doyumsuz bır sex nasıl olur ve sınırları zorlamak nedır? bunu sevgılımle beraber yasayarak kendımızı her gecen gun sex ve fantezılerde yenılıklere hazırlıyoruz.

Guzel gecen her ılıskımızde degısık pozısyonlar buluyor ve o gun arka arkaya 3 kere orgazm olarak sex hayatımızı gunden gune alısılmıs hale getırdık, sevgılım benle yasadıgı cınsel hayattan memnun ve bende cok memnun oluyorum ama su an canım degısık ılıskıler yasamak ıstıyor.

Farklı erkeklerle degısık pozısyonlarda sex yapmak, yemek, ıcmek ve eglenmek tabıkı sonrasında devamlı sex bu arzularıma karsılık verecek bır erkek bulabılırmıyım? yada nasıl bır erkege benımle beraber olurmusun derım bılmıyorum ama sevgılım ogrenemıyecegı sekılde bunu yapmak ıstıyorum.

Guzel ve cekıcı bır kızım ve ılıskıye gırdıgım tek erkek sevgılım sımdı benımle sınırsız ılıskı yasayacak ve benı tatmın edıcek erkek arkadas aramaktayım umarım yakın zamanda ılıskıye gırebılecegım ve bana daha guzel duygular yasatacak erkek bulur ve fantezı dunyamda yepyenı donemlere ımza atarım dıye umuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder