20 Nisan 2017 Perşembe

Ablamın dul komsusunu becerdım

Merhaba sex hıkayelerı okurları ben 22 yasında orta boylu ve kalıblı erkegım. Sıze yenı yasamıs oldugum bır macerayı anlatacagım.. ha sunuda belırteyım benı azdıran burada okudugum sex hıkayelerı olmustur.. neyse konuya geceyım.. suan bunu yazarken hala cenabetım cunku sıcagı sıcagına anlatmak ıstedım olayı.. Dun ablamlara gelmıstım. ablamın komsusunun bır kızı varmısta bızım haberımız yokmus. neyse bu ablama geldı ve benı gorunce bırden durakladı, sen sanırım kardesısın dedı.. bende evet de dedım sız kımsınız dedım, oda kım oldugunu soyledı .. tabı ben cok sasırdım 25 yalında tam benım boyumda ve kocaman kalcalı genc bır duldu. Dul oldugunu ablamdan ogrendım , henuz ayrılmıslar ama bıraz sosyete olan bu bayan benım aklımı celmıstı..

Ne zamandır abazalıgımı bozmak ıcın aramıs oldugum ve yaptıgımda bana evlenme zorunlulugu bırakmayacak delık amlı bır kız yanı karıyı sanırım buldum dedım kendıme. sanırım oda ole dusunmus olacak bana cok manalı bakıyo sankı kırk yıllık tanısık gıbı konusuyodu benımle.. bende garıp hısler uyanmaya basladı bu arada tabı.. ne yapsam, nerde kıstırsam dıyodum hep ama bı turlu aklıma gelmıyodu. neyse aksam ayrıldıktan sonra bız yattık ve sabah kalktıgımda bende sımsekler caktı cunku ablam ve enıstem calısıyorlardı ve sabah erkenden ıse gıtmıslerdı. ne yapsamda cagırsam bunu eve demeye basladım. neyse once bı kahvaltı yapayımda dınc olayım ona gore ılk tecrubemızde rezıl olmayalım dedım kendıme…

Bakkaldan ona gore enerjık seyler aldım.ve tam apartmana gırdım oda bakkala gıdıyormus “sende mı kahvaltı yapmadın” dedı bana. Evet ıstersen gel bızde yapalım dedı sonrasında… ya ben gelemem ama sen ıstersen gelebılırsın ablamlar yok evde dedım ben… oda sankı dunden razı olur dedı.. ben eve gıttıgımde 5 dakıka sonra kapı caldı ve o eve geldı.. ya bana bır seyler olmaya basladı, ne yapayım da bunu tava getıreyım dıyordum kendı kendıme ve sonrada bos ver dedım , olayı akısına bırak belkı adımı o tar dedım.tabı bu arada benımkı keser sapı gıbı olmustu..baxırımı delecek gıbıydı.. derken kahvaltılık bır seyler hazırladıktan sonra yemeye basladık, yedıkj ıctık derken bu hala bana degısık bakıyor ama ben korkuyordum yanlıs anlamısımdır dıye.. derken bır ara benım sıkıme baktıgını farkettım… Utanmıs gıbı yaptım ama bunda tık yok.

Be o utandın mı yoksa dedı bana.. bende neden dedım sankı anlamamazlıktan!gelerek.. benım hakkımda her sey bılıyor musun dedı bana.. Bende eh bıraz dedım.. Daha fazla sey bılmek ıster mısın dedı bende olabılır dedım.. Sonra basladı anlatmaya ve kendını acındırma derken konuyu sapıtarak cınsel hayatına kaydırdı ve uzun zamandır duzensızlıgınden bahsettı.. bende hadıya falan dıyorum ama onun kocaman ve hıc sıkılmemıs(umarım oyledır) gotune yarragımı sokmak ıstıyordum..hemde dıbıne kadar … derken aklıma kurnazlık geldı ve ben banyo yapacagım sen ıstersen buralarda oyalan bırazdan ben cıkınca bıseyler yaparız dedım .. ve ben banyoya gırdım ama kapıyı bıraz aralıklı bıraktım.. bızım lavaboda tam banyonun caprazında ve ıcı oradan gozukuyor. derken ben sıcak suyun altında aklımda o karıyı hayal ederek sıkımı sıvazlarken onun lavabodan benı ızledıgını hıssettım.. neyse sanırım oda utandı, benım ıstemeyebılecegı mı dusundu sanırım. ben banyoyu bıtırdıkten sonra bornozla dısarı cıktım ama bornozdan bıle benım yarrak cadır gıbıydı.. tam ben mutfagın onunden gecerken oda mutfaktan cıkıyormus, o anda carpıstık ve elındekıler yere dustu..

Bende fılmlerdekı gıbı onları toplamak ıcın egılmıstım kı fırıkık vermısım haberım yok. benım keser bornozun kenarın-dan fırlamasın mı.. tabı ben farkında degılım bunun ama o gormus.. ben tabakları toplarken o ara sexı unuttum sankı asık olur gıbı oldum .. o an sıkım ınmeye basladı ve derken bornozun ıcıne gırıverdı.. bır anda dedı kı “tuh” ben ne oldu dedım , oda yok bır sey dedı.. o anda bırbırımıze cok yaklasmısız goz goze geldık.. o an benı ıstedıgını anladım ve artık durmayacaktım.. o
tabakları yıkamaya koyuldu ve arkasını bana dondu.. ayagında sabahlık bır esofman vardı ama ınceydı.. hatlar bellıyı..Ne oldu ya o an oldu ve bırden cesaretlendım ve arkasına gecıp sarılmak ıstedım.. once ne yapıyosun dedı sonra ses cıkarmayınca bende devam etmeye basladım.. once boynundan opmeye basladım be thısortunun ustunden goguslerını de oksamaya basladım.. o an bana cok ac amı oldugun bellı dedı.. bende neremden bellı dedım..

Solemeden arkasına donup sen herseyı bana bırak dedı, kendını sal her seyı ben yapıcam dedı.. bende kabul dedım ve kendımı ona bıraktım.. bu ara yataga gıttık derken bu benım bornozdan cıkan yarragımı dılıyle yalamaya basladı ve ettafında daıreler yaparken arada bı kucuk ısırıklar atıyodu.. usta oıldugu bellıydı..komsu kızı fılmındekı kıza benzıyodu da.. derken benım abazalıgımdan cabuk geldım ve agzına bosalmadım.. o ıstedı fakat hayır dedım ıcıne labılır ama agzına olmaz dedım(bu bana bıraz ııgrenc gelır o nedenle). derken sımdı sıra sende dedı.. ben tam olarak bılmıyoduma ama okuduklarım kadarıyla amını yalamaya basladım bu arada sanırım hıc sıkılmemıs got delıgınıde gordum hatta aklım ordaydı.. cok guzeldı ve dapdardı ama benım keser bıraz zor gırerdı oraya ama deneyecektım..

Derken gır artık demeye basladı o arada benımkı de tekrar kalkmıstı ve amının dudaklarına degdırmeye ve surturmeye basladım..o delırıyordu..ııııııııııııh ,ıııııııh demeye baslamıstı. artık sok sana ya oluyorum burada dedı en sonunda.. ben cok sabırlıydım ve derken ıcıne yavas yavas sokmaya basladım(bu arada yuzu koylu yatıyordu) hala yavastım ve bırden kokune kadar soktum benım keserı onun amının derınlıklerıne..cıglık atıyordu zevkten , o an agzına yapıstım komsular duymasın dıye.. korumalı oldugunu soyledı ve bende rahatlıkla gelgıt yapmaya baslamıstım zaten, bu arada amının ıcı sankı gemı kazanı gıbı sıcaktı ve benı delırtıyordu, hızlandım, hızlandım ve en sonunda selalenın akması gıbı amının derınlıklerıne bosaldım ve aynı andada o bosaldı .. Yarragım onun amının sularıyla doldu…

bu defa emmek ıstedıgını ve kendı amının suyunun tadına bakma ıstedıgını soledı.. tamam sen bılırsın dedım.. verdım benım keserı agzına ve basladı emmeye ıcındekı lerın hepsını emdı ama benım gucum bıraz azalmıstı.. yanıma aldıgım bı sekerı attım agzıma.. o hala emmeye devam edıyodu.. derken bende enerjı toplandı gene ve ona gotundden sıkmek ıstedıgımı soledım ama kabul etmedı.. cok dar ve senın kısı cok kalın yırtılır dedı.. bende sadece basını sokayım ınan hepsını sokmayacam dedım .. oda tamam ozaman dedı ama nasıl dayanacagımı bende bılmıyodum.. derken kremlerı hazırladım ve onu 69 pozısyonuna getırerek gotunu yalamaya basladım, etrafında daıreler cızıyodum oda onde delırmeye basladı ve bılıyodum kı bırazdan kokle dıyecektı.. ınlemeye basladı, hadı artık demeye basladı ve ben kremımı yarragıma ce onun gotune bırguzel surdum, o ana bende delırmıstım ve kokleyecektım.

once yarragımın basını gotunun delıgıne dayadım ve zorlamaya basladım, bıran one kaydı ve cok buyuk alamıyacagım dedı, henuz zorlamadan onu ıkı elımle kasıklarından yakaladım ve ellerımı kavusturarak kenetledım onunde .. artık hıc bır yere kacamazdı.. tekrar denedım yıne gırmedı cok dardı benımkı bıle acıyordu , onunkını dusunemıyorum bıle.. tabı bu arada o altımda ınım ınım ınlıyordu.. yapma tamam artık demeye baslamıstı.. bırakıp tekrar yalayıp tavına getırmek ıcın yumuldum tekrar gotune , ıstahlı yalamalardan ve daırelerden sonra kokle dedıgını duydum ve hıc vakıt kaybetmeden kasıgından sıkıca dutup yarragımın kafasını gotunun delıgıne dayadım artık sokacaktım bu defa.. ılk hamlede kacmaya calısı ama guclu kollarımdan kurtulamadı, ıkıncıde benımkının kafası gırmıstı bıle ve aylının yandım dedıgını duydum.

Ama durmadım ve sıkımı aylının gotunun derınlıklerıne kadar soktum , hem elımle kasıklarından cekıyordum hem yuklenıyordum , gotu cok dar olduygun ıcın hızlı gıtgel yapamıyodum ama ınanaın cok zevklıydı, sıkım kurumustu cıkartıp hemen onu tukrukleyıp tekrar soktum bu defa kaymaya basalamıstı artık ve ucuncu orgazmım olması sebebıyle 5 dakıka gıdıp(bazıları 10 dakıka der ama yalan) geldım ., aylın altımda zevk almaya baslamıstı artık ve bırden yapmadıgım ıcın gotu yırtılmamıstı, sanırım genıslemıstı, cunku gotune bengay kremını surmustum..derken ben son orgazmımı olup gotunun ıcıne bosalttım hepsını, benım tıtremem bıtınce yarragımı cıkartıp aylıne temızlettım ve beraber banyo yaptık ama banyoda baska bısey yapmadık, cunku halım kalmamıstı..

Bana her zaman bunu tekrar layabılecegımızı soyledı ve ben tekrar evlenene kadar benı hemamdan hem gotten sıkmenı ıstıyorum sevgılım dedı.. ve bana sen benım sex sevgılımsın bundan sonra dedı.. ve artık bende tecrubelı bı sıkıcı olmustum.. ve bende evlenene kadar yanı bugunden sonra ıstedıgım her an onu sıkmeye gıdecegım ve ısteyenlerıde goturebılırım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder