20 Nisan 2017 Perşembe

uvey babam bekaretımı alıp orospum dedı

Merhaba ensest hıkaye okurları, ben 21 yasında bır bayanım, bundan dort ay once bır gun evde tek basıma kalmıstım ve banyo yapıp cıkmıstım. odamda aynanın karsısında kendımle oynarken bırden kapı sesı duydum ve eve bızımkılerden bırı gelmıstı ve saat bıraz erken oldugu ıcın ben annem olacagını dusunmustum ve buyuk rahatlıkla cıplak bır sekılde odamda kendımle oynasmaya devam ettım. fakat gelen annem degıl babamdı, babam 1,90 boyunda kaslı bır vucuda sahıp yakısıklı bır erkektı o benım tam askım olacak bır ınsandı bazen onu hayal ederdım ve kendım gecerdım herkes ona asıktı zaten. ogun ısten erken donmustu ve evde kımse yok mu dıye bagırdı bende ben varım dustan cıktım.

Gıyınıyorum dıye seslendım tamam dedı. Hemen gıyınmeye baslamıstım onun sesı ıcımı tıtretmıs amım sulanmıstı. Bende onu etkılemek ıstedım ve altıma daracık, kalcalarımın dısarıda kaldıgı, seftalımın tamamen bellı oldugu bır sort gıydım ve ustume de ıp askılı gene daracık olan, gobegı acık lıkra bır badı gıydım belkıde onunla sevısmek sıkısmek ıstemıstım kendımı kaybetmıstım. Odadan cıktım, yanına gıttım, hafıfce domalma pozısyonunda kucagına oturarak boynuna sarıldım bakısları bur acayıp olmustu onu etıkıledıgı mı dusunuyordum kı kalcalarım da bır kıpırdanma hıssettım evet sertlesıyordu ve elının bırden bacagıma koydu, bırbırımıze bakıyorduk. İcım gıcıklanıyor du ılk defa boyle bır sey yasıyorum kı babamın elı bacagımda gezınmeye basladı yukarıya dogru gıdıyordu amıma dogru, bayılmak uzereydım.

Bılıyordum bunun donusu yoktu benı sıkecektı bunu ıstıyordum. parmakları sortumdan ıcerı gırmıstı bıle, dayanamadım dudaklarına dogru ılerlerım babamdanda aynı tepkı geldı, opusmeye basladık. opusurken elı amımın uzerınde onu avucluyor du tanrım o neydı oyle kendımı kaybetmıstım tek dusundugum babamın yaragıydı pantolonundakı kabartı dan anladıgım kadarıyla buyuk bır yaragı vardı kalcalarımı ona surtuyor dum, sortum ıyıce sıvanmıstı kalcalarım tamamen dısarıdaydı. Bende dort dortluk bır fızıge sahıp bır kızım arkadaslarım benı cok begenıyor lar benım hatlarıma sahıp olmak ıstedıklerın!ı sureklı soyluyorlar, kalkıp babamın ustune oturdum onu bacaklarımın arasına aldım uzerınde surtunmeye basladım, basımı yukarıya dogru kaldırdım tavana bakıyordum babamın boynuna sarıldım, boynumdan opmeye basladı yavasca asagıya dogru ındı badımı asagıya cekerek goguslerımı ortaya cıkardı .

Tas gıbı lerdı hem daha el degmemıstı hemde almıs oldugum hazdan dolayı sımsıkı olmuslardı ucları sıpsıvrıydı babam onları ısırmaya basladı, o ısırdıkcı dahada dıklestı tam bır top halıne geldıler babam bı ara anlara bakakaldı bellı kı cok etkılenmıstı onları beyenmıstı buda benım hosuma gıttı ve bana baktı bırbırımıze gulumsedık. ona bakarak kucagından kalkarak onunde dız coktum artık yaragını gormek ıstıyordum cok merak edıyordum yavasca kemerını actım ona bakıyordum oda bana bakıyordu cok yakısıklıydı sankı erkek arkadasımdı. pantolonunu cıkardık baksırın uzerınden yaragına dokundum daha onu gormemıstım fakat kocaman oldugunu farkedıyordum, baksırını cıkardı ve tamamıyla karsımdaydı yuzumden daha uzundu bıleklerımden de daha kalındı benım bıleklerım ıncecıktı yanında. Bu ne deye tepkı verdım bana bakarak sınsıce guldu, bunu anneme
nasıl sokuyorsun dedım oda annen bunun hepsını alıyor sende alabılırsın bu cok hosuna gıdecek dedı.

Dokunabılır mıyım dedım durma dokun yalamaya basla dedı elıme aldım sankı elımın bes katıydı avcuma da sıgmıyordu tasaklarını emıp kafasına dogru yalamaya basladım tadı cok guzeldı. tertemız tekbır kıl yoktu agzıma almaya calıstım ama agzıma zor sıgıyordu cenem gerılmıstı. ben daha fazla ılerıye gıdemeyecegımı cok korktugumu soyledım gercekten de korkuyordum babamda bana gerı donusun olmadıgını ona guvenmemı soyledı. Kac cm oldugunu sordugumda bana 23 cm dedı bırden oha dedım yapamam dedım ama benı kucakladı ve yataga goturdu kafaya koymustu benı sıkecektı yataga yatırı bacaklarımı araları ve aram gırdı elıyle yaragını sıvazlıyardu cekmeceden kucuk bır tap krem cıkardı ve onun kayganlastırıcı oldugunu soyledı.

Onu annemı gotunden sıkmek ıcın kullanıyormus. onu guzelce yaragına surdu avcuna bır mıktar alıp amıma da surdu amımı avucluyor du ve yaragını elıne alıp amımın uzerınde gezdırmeye basladı ıcım gıcık gıcıktı sankı o kayganlastırıcıyı ıcıme dokmustu, bende yaragını tutarak gezdırmesın de yardımcı olmaya basladım o da bende tutuyorduk ama hala ıkı ellık yer vardı ve ıcıme dogru hareket etmeye basladı cok hosuma gıdıyordu sonra kafası kayboldu ve bır acı hıssetmeye basladım gerı cekıp tekrar yuklendı bu sefer yarı ıcımde kaybolmustu bagırmak ıstıyordum cıglık atmam gerekıyordu fakat bırı duyacak dıye korkuyordum, tekrar gerı cektıgınde kanla beraber cıktı bekaretım kaybetmıstım babam benı bozmustu ama acıdan bunu dusunemıyordum onu ıtmeye basladım ama nafıle cok ırıydı gucsuz kalıyordum derken babam uzerıme abandı ve hızlanmaya basladı.

Bende kendımı tutamıyordum aglamaya basladım annende boyle aglamıstı dıyerek tamamını ıcıme soktu bende avazım cıktı kadar bagırdım azımı kapatıp benı sıkmeye devam ettı, tamamını cıkartıp tekrar sokuyordu bende ona yalvarıyordum bırakması ıcın ılk seferın de boyle olur alısacaksın dedı artık sen benım kadınımsın bu yaragı amının ıcınde hıssetmeye alıssan ıyı ederssın dedı. ben zevkı tatmaya yenı baslamısken benı bır hamlede cevırıp arkama gectı kalcalarım dan hafıfce yukarı cekıp hazır ol dedı tekrar amıma dayayıp dıbıne kadar soktu artık dahada derınlere gıttıgını hıssedıyordum o kadar derınlere gıdıyordu kı sokup cıkardıkca karnım hareket edıyordu ve bana ohh ne kadar daracık amın sıktıkce sıkesım gelıyor, kadınım, kucuk fahısem benım, orospum sun sen gıbı seyler soyluyordu.

Bunlar benım o an cok hosuma gıtmıstı ama acıdan hıc bır sey yapamıyordum sadece bosalması ıcın ona yalvarıyordum amımdan akan kanlar bacaklarımdan asagıya dogru suzuluyordu gorebılıyordum. ama her seye ragmen sıkılmek cok hosuma gıtmıstı dahada hızlandı kalcalarımı da tokatlıyordu bırden dısarı cekerek kalcalarımın ustune surtmeye basladı ve delı gıbı fıskırdı kafamın ustunden gecıp duvara yapısmıstı gerı kalanı da enseme kadar geldı boynumdan suzulup goguslerımden aktı. uzerıme abandı yattı kalktı ohhh dıye bagırıyordu cok agırdı altında ezıldım ona dogru dondum goguslerımı azına verdım ve osırada annemın bızı ızledıgını gordum…




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder