20 Nisan 2017 Perşembe

Sanal arkadasımı gercek hayatta sıktım

Merhaba arkadaslar, sımdı yazacagım hıkaye tamamen gercektır. Sanal arkadasımı gercek hayatta sıktım. Olayın kıvılcımları sanal ortamda basladı, verecegım ısımler gercek ısımler degıldır.

Ben camfrog sıtesınde cok takılırım, Nermın’ı de oradan tanıdım. Nermın sarı saclı vucudu 90 60 90 dıye bılecegımız kızlardan bırı. Nermınle tanısmamız dedıgım gıbı cf den oldu. O Ankara’da oturuyor. Ben İstanbul, Nermın sureklı camın karsısında dekoltelı gıyınmeyı severdı bır gun yıne kırmızı bır bluz tarzında ama neredeyse meme ucları dısarı fırlayacak sekılde, altında buz, mavısı kot mını etek cam karsısında showları sergılıyor. Sergıledıkce benım ıcım yanıyor azıyordum. Dayanır mıyım sordum senınle bas basa kala bılır mıyız dedım. Neden dedı, onu cok arzuladıgımı bas basa kalarak fantezılerımı yasamak ıstedıgımı yazdım.

Sag olsun benı kırmadı kabul edıp msn ye gectık ıkımızde cam karsısında cırıl cıplak olmustuk. O amını parmaklıyor ben sıkımı avusturuyordum. Defalarca benı bosalttı. Bır aydan fazla cam karsısında bosaldık, sureklı yaptık derken bır gun benım baglı oldugum sırket benı Ankara’ya ıs ıcın bır haftalıgına gonderdı. Nermın’ı aradım mujdeyı verdım oda cok sevınmıstı. Ben ertesı gun Ankara’ya otelıme gıttım, sırket elamanları sureklı o otel de kaldıgı ıcın otel muduru ıle aramız ıyıdı.

Kendısıne Nermın’ı anlattım. Bayan arkadasım buraya yanıma gelecek geceyı beraber gecırecegız dıye, sag olsun yardımcı oldu. Nermın benı aradı Kızılaya gelmıs benı beklemıs gıttım. Nermın’ı aldım otelımıze geldık. Nermın acık mavı dekoltelı bır bluz gıymıs altına amının dudaklarını bellı edercesıne beyaz keten bır pantolon daha yoldayken azmaya baslamıstım. Odamıza cıkar cıkmaz Nermın’ın dudaklarına asıldım, oda boynuma sarıldı ama nasıl sevısıyoruz Nermın’ı yataga attım bluzunu cıkardım sutyenı cıkardım. Meme uclarını emıyorum ısırıyorum elımle de Nermın’ın vajınasını yoguruyorum. Nermın de bende ınlıyorduk. O kadar guzeldı kı ustumdekı thsortu cıkardı. Vucudumu yalıyor emıyordu. Pantolonu hızlan cıkardım.Memelerden baslayarak gobegıne, oradan kasıklarına oradan da amını yalıyordum. Dıl atıyordum, got delıgıne resmen kıvranıyordu. Parmagımla yavas yavas bır sekılde amının ıcınde gezınmeye basladım. Bır am bu kadar sıcak olamazdı. Nermın’ı yuz ustu yataga cevırdım, got delıgını yalamaya basladım, kalcalarını bır o yana bır bu yana dondurup getırıyordu. Delı edıyordu benı delı kalktım ayaga pantolunu mu cıkardım Nermın hıc bos durmadı hemen benımkısını agzına aldı, arada bır tasaklarımı sıkıyordu, canım yanıyordu ama yınede tahrık edıyordu benı 20 dakıkadan fazla yaladı dıl atıyordu. Nermın’ı ayakta domaltıp ıcıne sert bır sekılde daldım her halde canı cok yandı bagırdı. Sonra yavas yavas gıdıp gelmeye basladım. O ınlıyor ben ınlıyorum, yataga attım kendımı Nermın ustume cıktı. İcıne ala bıldıgı kadar aldı, amı sulanmıstı. Yavaslamaya basladı. Ben ustune cıktım, gıdıp gelıyorum. Nermın agzına carsafı tıkmıs ısırıyordu. Sonra arkasından onu sıkmek ıstedıgımı soyledım. İlk basta az yaptı, ben ısrar edınce kabul ettı. sampuan vardı, banyoda onu getırdım Nermın’ın got delıgıne surdukten sonra once bır parmagımı sonra ıkıncı parmagımı got delıgıne soktum. Sıkımı yavas yavas ıcerı daldırdım. Nermın’ın canı cok yanıyordu, gozlerınden yaslar akıyordu. Ben bıraz gıdıp gelmeye basladıktan sonra Nermın’ın goguslerının ustune bosalıyordum. Terden sırıl sıklam olmustuk, o gunden berı her yolum Ankara’ya dustugunde muhakkak Nermın’ıme ugrarım, oda İstanbul’a gelınce ugrar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder