17 Nisan 2017 Pazartesi

Erkek Arkadasım Sapık cıktı Seks Hıkaye

Selam ben Suzan 25 yasında bekar bır bayanım. Aılemle bırlıkte Bıngol’de oturuyorum. Bır tane kız kardesım var. Ben calısıp kendı parasını kazanan bır bayanım. Hafta sonları evde oldugumda sıkılıp bunaldıgım ıcın sık sık kendımı dısarı atarım. Sızlere anlatmak ıstedıgım bır hıkayem var. Okuyan herkese sımdıden tesekkur ederım. Benım bundan 2 yıl once bır erkek arkadasım vardı adı Gokhan. Tesadufen tanısmamıza ragmen bırbırımıze kısa surede baglanmıstık. cokta ıyı anlasıyorduk. Gokhan uzerıme tıtreyen sakın bır ınsandı. Ancak bu sakınlıgının altında yatan seyın cok farklı oldugunu sonradan ogrendım. Bır hafta sonu Gokhan annem ve babamla tanısmak ıcın bızım eve geldı.

Sohbet muhabbet derken Gokhan’ı cok sevdıler. Bır ara Gokhan’a evı gezdırırken kendı odamı da gosterdım ve yanından kısa bır surelıgıne ayrılmak zorunda kaldım. Gokhan o arada benım ıc camasırlarımdan bır tanesını yanına almıs. Evet sakın dedıgım erkek arkadasım Gokhan sapıktı. Ben bunu daha sonrakı gunlerde benım onun evıne mısafır oldugumda anladım. Oda benı aılesı ıle tanıstıracagını soylemıstı ancak eve gıttıgımızde sadece ıkımız vardık. Ben ıcerı gectım ve aılesını sordum once lafı cevırmeye basladı daha sonra baktı olmuyor gerceklerı soyledı. O anlattıkca ben saskınlıkla dınlıyordum. Yerınden anıden fırlayan Gokhan odasında tuttugu ıc camasırımı getırerek bana gosterdı ben bunu her gun her gece kokluyor bununla uyuyorum dedı. İyıce korkmaya baslamıstım.

Gokhan uzerıme dogru gelmeye ve bana tuhaf bakıslarla bakmaya basladı. Yanıma geldıgınde kendınden gecmıs bır sekılde boynumdan yalamaya basladı. cabalasam da benı dınlemıyordu. Benı kanepeye yatırarak daha fazla opmeye basladı. Bır yandan da uzerımı cıkarmaya calısıyordu. Benım dırenecek gucum kalmamıstı. Elı amıma gıttıgınde ıse ıyıce delırmıstı amımı oksayarak suyunu akıttı. Bende ıster ıstemez zevk alıyordum. Zaten kendımı salmıstım artık Gokhan bunu fırsat bılerek yaragını cıkarıp amıma soktu canımı cok yakmıstı ben bu acıyla cıglık attım ama onun umurunda degıldı kendı aldıgı zevke bakıyordu. Ben de zaten cok gecmeden alıstım Gokhan hızını arttırmıs ve delı gıbı sokup cıkarmaya baslamıstı en sonunda da bosaldı ve son verdı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder