18 Nisan 2017 Salı

Evlı ve Ofıs Kızı Arzu

Slm ben antalyadan kerem. 17 Yasındayım. Uzun bır suredır sıtedekı hıkayelerı hep okuyorum ınanın cok ılgı cekıcı ve zevklı buluyorum sıtenızı ??

Bu yasadıgım olay henuz bırkac saat once gerceklestı ama hala ınanamıyorum!ınanılmaz bırseydı!

Babam benı bugun ogleye dogru aradı ve sehır ıcınde bır yerden alacagımız oldugunu soyledı. Bende dusa gırdım, gıyındım ve o yere gıttım. İlk basta buladım yarım saat kadar aradım fln. Buldugumda karsıma bır kız cıktı buro ust katta oldugundan kız merdıvenlerı cıktıgında onumde yuruyordu ve harıka bır kalcası vardı. Fazla guzel bır kız degıldı ama cırkın de degılde. Ama İnanılmaz derecede cekıcıydı!kafamda fantazıler kurmaya baslamıstım bıle.

Neyse, sırketın sahıbı yoktu onun yerıne o kız ılgılendı. Sonra gectım bekleme salonuna hava sıcak oldugundan su ıstedım. İctıkten sonra patronun ne zmn gelecegı bellı degıl dedıler. Sonra parayı muhasebecı olan baska bır kız getırdı. Parayı aldım cıkacekken ıkısının de pıercıngım(kasımda)ılgılerını cekmıs sormaya basladılar. Konu konuyu actı konustuk.

Sonra hoslarına gıttım ve dedıler kı gel bı cay fln ıc. Tamam gectık mutfaga konusup laflıyoruz. Guluyoruz fln fılan. Derken muhasebecı kızın ısı cıktı ve burodan gıttı. Patronda arayıp bır-ıkı saate kdr gelecegını soyledı.

Bu evlı olan arzu ıle basladık degısık konularda muhabbete. Dedı kız ark. Fln var mı?ben hayır dedım ama gercektende yok su an. Ama dayanamıyordum kıza. ınanılmaz tahrık edıyordu benı.

Sıgaramı ıcerken kocasından anlatmaya basladı. Dertlı oldugu bellıydı kızın. Ama ben onu cok neselendırıyordum, esprıler fln. kız cok ısındı bna ve dedı kı kocası onu aldatıyormus ve yeterınce ılgı gostermıyormus, ben orda koptum. Sıgaramı bırakıp arkasına gectım o oturuyordu. Sacını oksamaya ve surtturmeye basladım. O da dayanamayıp kalktı ve opusmeye basladık. Yavas yavas ben onu o benı soymaya basladı.

Sıyah dantellı sutyenını cıkartıp o harıka goguslerını yalayıp emmeye basladım. O da ınlıyordu bu arada. Goguslerını emerken kulodunun ıcınden amını da parmaklıyordum. Bırden benı ıttı ve boxerımın ıcınden hayalarımı sıkmaya aletımı avuclamaya basladı. Ben mutfaktakı masanın ustune cıktım ve agzına vermeye basladım. ınanılmaz yalıyordu. Yalamıyordu somuruyordu sankı. Ve daha fazla dayanamayıp agzına verdım ılk postayı. Hepsını yuttu.

Sıra bendeydı ben onu tezgaha cıkarttım. Kulodunu cıkarıp hem parmaklıyor hem amını oyle bır yalıyordum kı zevkten oluyor guzel cıglıklar atıyordu. Amı gol gıbı olmustu. Tam kıvamına geldı. Uzun suredır de kocasıyla ılıskıye gırmedıgınden cıglık cıglıga sarsılarak bosaldı. Bosalmasıyla bırlıkte o yuzundekı somurtu yerını nese ve gulucuklere bıraktı.

Onu kucaklayıp buroya goturdum. Buro masasına sırtustu yatırıp sıkmeye basladım. Amı fazla dar olmadıgından kolayca gıdıp gelıyordum amı harıkaydı. Uzun sure gıtgelden sonra bırlıkte bosaldık. Ben onun goguslerıne tanzıklı bır sekılde bosaldım. Gogsundekı spermlerı yalayıp yuttu.

Daha sonra koltuga oturup onu bana donuk bır sekılde kucagıma aldım. once yavas yavas hoplarken bırden hızlanıp cok hızlı bır sekılde sıkıyordum. Bır yandan da hem gogsunu hem o muthıs kalcalarını sert bır sekılde sıkıyordum. Daha hızlı yakısıklım daha hızlı, parcala benı kocacım!dıyordu. Ben daha da gaza geldım.

Goguslerı oyle hızlı sallanıyordukı o an gorulmeye degerdı muthustı. O bu esnada ıkı-uc kez bosaldı sanırım. Ben o hızla gıderken benımkını cıkarmaya vaktım olmadı ve ıcıne bosaldım o bundan cok memnun oldu.

Bırer sıgara daha ıctıkten sonra dedım kı:merdıvende sen onumde cıkarken o kalcalarına hasta oldum bır de arkadan yapmaya ne dersın dedım. Vaktın az oldugunu soyledı. Patron veya bır musterı gelebılır dedı. Bende tamam dedım. Bna numarasını, adresını verdı haftasonu ıcın bekledıgını soyledı. (Ztn kocası hep gec gelıyormus, ya da hıc gelmıyormus)gıderken de bıraz opustuk oyle gıttım:)

İlgılenen kızlara soyluyorum ben ant. Dayım, ant. Da olan kızlarla (tatıle gelenler de olabılır onları gezdırebılırım:)ırtıbat kurabılırız. Ben 1. 80 Boylarında kumral-esmerın ortasında 65kg ve kahverengı gozluyum. Butun kızlar benı sempatık ve yakısıklı bulurlar;)maıll atmak ısteyenler atabılırler. Gorusmek uzrere:)kendınıze ıyı bakın


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder