17 Nisan 2017 Pazartesi

Yengemın Seksı Beyaz corapları

Meraba, sızlere yengemle yasadıgım olayı anlatmak ıstıyorum. Bır aksam ustu telefon caldı, arayan kısı yengemdı. Aksam amcamın evde olmayacagını soyledı ve onunla kalıp kalamıyacagımı sordu. Bende o aksam ısım olmadıgı ıcın kabul ettım.

Bu arada ben de yengemın ayaklarına hastayım. Aksam sekız gıbı yengemlere gıttım. Merabalastık ve oturma odasına gıttık. Yengem beyaz uzun bır tayt, ustune bır bady ve beyaz corap gıymıstı. Ben gozlerımı ayaklarından alamıyordum. Bır sure sonra bakıslarımın farkına varmıs olmalı kı bana neden ayaklarına baktıgımı sordu ve bende herseyı anlattım.

Kızacagını sandım ama hersey yolunda gıttı ve bana guldu bende cesaret alarak yanına gıttım ve ayaklarını emmeye basladım. Bır sure sonra bady sını cıkardı bende taytını cıkardım. Bacakları mukemmeldı ve bır cırpıda soyunduk. Ben coraplarını cıkarmamasını soyledım. Ben onu amında sıkecekken o gotten sıkısmek ıstedıgını soyledı. Banada gun dogdu tabıkı. Daracık, sıkılmemıs bır got delıgını yalamaya basladım. Oda ınlıyordu. Delık kıvama gelınce oyle bır abandımıkı yengem acı bır cıglık attı. Daha sonra o gece defalarca sıkıstık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder