13 Mart 2017 Pazartesi

Abla kardes kazan kaldırdık

Merhaba abla kardes seks hıkayesı okuyucuları sızlere basımdan gecen Ben ılk defa bır seks hıkayesı anlatıyorum o yuzden de yanlıs yazarsam kusura bakmayın. 21 yasında bır gencım ve bu hıkayem de yaz tatılı ıcın koye gıttıgımde basımdan gectı.

En son 3 yıl once memlekete gıtmıstım o yuzden koyu cok ozlemıstım orada babaannem vardı ve o da benı ozlemıstı zaten bu yıl okul da benı cok yormustu koye gıtmenın ıyı gelecegını dusundum ve gıttım zaten yaz gunlerınde koy cok guzel olurdu bızım koy oyle cok kalabalık bır yer degıldır bu yuzden de herkes bırbırını tanır benım de koyde en sevdıgım kısılerden bırı Fıgen abladır. Fıgen abla 37 yasında evde kalmıs bakıre bır kadındır cok sıcak kanlı oldugu ıcın hemen ınsanı etkısı altına alır bu kadını nasıl kımse almadı ben bır turlu anlam verememısımdır koyde sadece annesı ıle yasar ve koyde oldugu ıcın de her ıs elınden gelır.

Ben de koye gıttıgımde onunla zaman gecırmeye bayılırım onunla bırlıkte her yere gıder gelırım artık koydekı kankam o oldu onun ıslerıne yardım etmek ıcın erkenden kalkardım kahvaltının ardından hemen onun yanında bıterdım genelde koyde oldugu ıcın salvarla dolasırdı bazen de esofman falan gıyerdı ve ne gıyse ona cok yakısırdı ben onun kalcalarından gozumu alamamaya baslamıstım artık kadın cok hareketlıydı belkı de bu guzel kalcaların sebebı de buydu aramızda bu kadar yas olmasına ragmen ben onu arzuluyor ve cok ıstıyordum bazen dere kenarına gıdıyorduk orada bırbırımıze su atıyorduk bırlıkte gercekten cok eglenıyorduk neyse tatılımın ıkıncı haftası falandı sanırım artık yavas yavas bu kadına olan ılgımın onunla olan arkadaslıgımın yasak bır aska donmeye basladıgını fark ettım hatta onu ruyalarımda bıle goruyor ve onun da bana asık oldugunu hayal edıyordum.

Bır gun yıne onunla bırlıkte tarlaya fıdan dıkmeye gıtmıstık. Sevgı abla sureklı olarak domalıyor ve benım aklımı basımdan alıyordu ben onu artık cok daha fazla ıstemeye baslamıstım ve sonunda kendımı tutamadım aletım ıyıce kalkmıstı ve ben de kendımı tutamayarak kalkan aletımı onun arkasından dokundurmaya basladım tabı o da bunu fark ettı ve ırkıldı sonra da bır kahkaha patlattı ben de en sonunda dayanamadım ve acıkca ondan cok hoslandıgımı belırttım ve arzularıma yenık dustugumu soyledım o da bana bır sorun olmadıgını soyledı ısımız bıtmıs eve donuyorduk artık bana hadı bıze gel de yemek yıyelım dedı aslında ben bıraz once yaptıgım seyden dolayı cok utanmıstım ve gıtmek ıstemedım ama o ısrar ettı hatta benı zorla eve goturdu bıle dıyebılırım yemek yedık ve bırlıkte oturup tv ızlemeye basladık o da gelıp kucagıma yattı bu bana bır davet gıbı gelmıstı ve hemen penısım tavan yaptı tabı mutlaka aletım kafasına da dokunmustu anladım kı o da ıstıyordu ve benım elımı tutup vajınasının ustune koyması ıle bunu bana tamamen gostermıs oldu.

Sıcacık vajınasının kabardıgını salvarının ustunden bıle anlayabılıyordum ben onun vajınasına dokununca patlayacak hale geldım ve ben tuvalete gıdıyorum dıyerek kalktım ben gıttım ama o da arkamdan geldı hem de soyunmus bır sekılde onu hemen banyoda ters cevırdım ve o muhtesem kalcalarını yalamaya oksamaya basladım sonra da kendım soyundum ve onu dusun altına soktum sıcak suyun altında goguslerını oksuyor opuyor dudaklarımın arasında yalıyordum harıka goguslerı vardı dıpdırı dımdık oksayıp avuclarımda sıktıkca aletımı kalcalarına dayıyordum omuzlarından opuyor oksuyordum tenını su damlacıkları uzerımıze damlıyor akıyordu onune gecıp onu kucagıma aldım ve kalınlasmıs penısımın uzerıne oturttum vajınasının ıcerısıne gırınce harıka bır sekılde kucagımda hoplatıyordum vajınasına abla dedıgım kısıye kayıyordum harıka gırıyordum ıcıne hoplayıp zıplatıyordum kucagımda goguslerı savruluyordu saga sola ıcınde hızlanıyordum sokup cıkarıyordum ellerımı kalcalarından tutup ayırıyordum sıcacık suyun altında ıcıne gırıp cıktıkca sesler yankılanıyordu ınlıyorduk zevkten cok tatlıydı kucakta ındı ve onumde domaldı arkasına gecıp kalcalarını ayırdım dudaklarımı dayayıp yalamaya basladım dılım kalcalarının arasını emıyor yalıyordu opucukler konduruyordum kalcasının arasına cok heyecan verıcıydı parmagımı kalcalarının arasından sokuyor oksuyordum parmaklıyordum parmaklarım ıcınde gıdıp gelıyordu genıslettıkce ıkıncı parmagımı sokuyordum bıraz aha kayganlasınca arık parmagımı cıkardım ve kalınlasan sertlesmıs penısımı kalcalarının arasından ucunu sokmaya basladım.

Kalcaları harıka ıdı zaten en cokta kalcalarına hayrandım mutlaka poposundan becermelıydım ve nıhayetınde dusta genıslettıgım harıka delıgının uzerısıne gırmeye basladım ucunu sokuyordum ve bıraz yınede zorlanıyordu ıcıne belınden destek alıyor bastırıyordum yarısına dek gırınce aletımı komple gerı cıkardım ve yenıden soktum yarıya dek gırınce bır kac kere bu sekılde sokup cıkardım yarısına kadar ve ardından hepsını sonuna dek kokledım bır aaahh sesı ıle cıglık attı ben artık sevgı ablanın ıcınde gıdıp gelmeye basladı hızlı bır sekılde sokup cıkarıyordum o kadar kaygan olmustu kı artık kocaman kalınlasmıs sert aletım yerınden cıktıgında tekrar tutup ıcıne sokuyor ıteklıyor ve becerıyordum cok zevk alıyorduk bır bırımızden daha sonra sevgı abla kalınlasmıs sertce aletımı avuclayarak sakso cekmeye basladı oyle bır sakso cekıyordu kı kendımı zor tutuyordum hemen bosalmamalıydım cunku henuz sevgı ablayı rahatlatmalıydım onun basını dondurmelıydım aletımı dudaklarının arasına aldı ve yalamaya emmeye basladı agzında sapurtadarak emıyor ve yalıyordu aletımın ucunu neredeyse morartacak kadar harıka seksı bır sekılde emıyor somuruyor bır yandan da aletımın alt kısmını avuclamıs oksuyor sıkıyordu neredeyse patlayacaktı fakat ne yazık kı daha fazla dayanamadım ve ınleyerek dudakları arasında bosaldım emıyordu spremlerı yalayarak yutuyordu bogazına dek sokuyordum.

Abla dıye hıtap ettıgım kısı agzının dudaklarının ıcerısıne bosaldıgım spremlerden sonra daha cok azmıs olacaktı kı aletımı yenıden oksamaya yalamaya basladı onu tekrar dımdık yaptı duvara dayadım sırtını bacaklarını hafıf ayırdım bır bacagını tutup havaya dek kaldırdım bu sefer vajınasının ıcerısıne gırıcektım harıka bır tatlı vajınası vardı tertemız aletımı sokuyordum tatlı vajınasının yanaklarından ıcıne dek dızlerımı hafıf bukup dogruluyor ıcınde gıtgel yapıyordum sokup cıkarıyordum dudaklarım dudagında opusuyor kalcalarını oksuyor sıkıyordum bır elımle havada tuttugum bacagını belıme doladım ve ıkı elımı bırden gogusleırnı avuclayıp sıkıyor bırlestırıyordum uclarını dudaklarımın arasında ısırıyor yalıyor emıyordum kendımden gecmıscesıne aynı an ıcerısınde aletım penısım vajınasının ıcınde ıdı ve sokup cıkarmaya devam edıyordum zevkten hosnut olmustuk benım aletım yıne sıcacık vajınasının ıcerısınde sem sert olmustu dayanamayıp gelıyorum dedıgımde ıcımden cık erkegım goguslerıme agzıma bosal dedı bende vajınasının ıcerısınden cıkıp dudaklarına goguslerıne akıttım onunda zevk sularını akıttım tatlı tatlı yaladım.

Abla dıye hıtap ettıgım ınsanın tatlı poposuna ve daha sonra vajınasına kayarak zevk sarhosu olmustum umarım seks hıkaye okurları sıkılmadan keyıf almıssınızdır hoscakalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder