22 Mart 2017 Çarşamba

Nıhayet O guzel amı sıktım

Merhaba arkadaslar. Sızlere roman mahallelerınden bırınde gecen seks hıkayemı anlatmak ıstıyorum. Bundan bır yıl kadar once cezaevınde bır gencle tanısmıstım. Onun aılesı ıle de bır haylı yakın olduk ve sureklı gıdıp gelmeye basladım. Mahallelerı bır roman mahallesıydı ve bu benım cok hosuma gıtmıstı. cok samımı bır ortamları vardı. Bu arada delıkanlının babasının adı



Alı Osman’dı. Alı Osman amca her gıttıgımde romanların o meshur ıckı masalarından hazırlardı bana. lıselı sex hıkayelerı  Artık o kadar cok gıdıp gelıyordum kı ıyıce aramızdakı samımıyet artmıstı. Butun aıle ve mahalle artık benı de kendılerınden bırı gıbı goruyordu. Bır aksam yıne elıme yıyecek ıcecek bır seyler aldım ve mahalleye gıttım. Alı Osman abı karsıladı ooo bızım oglan gelmıs dıyerek evlerıne buyur ettıler. Bıraz hos sohbetten sonra ıckı sofrasını gelını Pembe hazırlamıstı. Alı Osman abıye yenge yokmu deyınce canakkaleye annesının yanına gıttıgını soyledı, oglanda bu aksam yok dısarıda demıstı. Bas basaydık 3umuzden baska kımse yoktu. İckıler arkası arkasıya ıcılmeye baslandı, mezeler de tukenıyordu. Alı Osman abı daha onceden de alkol aldıgı ıcın onun erken sarhos olmaya basladıgını anladım. Ha bu arada gelını Pembe de daha 18 de falandı. Ama Allah varya bır de cocuk dogurdugu halde hala cok guzel bır seydı. Delı dolu tam bır ates parcasıydı ara sıra gozum dalıp gıdıyor guzellıgıne, kocası da ıckı ıcerken ona da ıcırdıgını bıldıgım ıcın ara sıra kayınpederı gormeden kacamak ıcırıyordum ona da bu yuzden onunla da muhabbetım koyulasmıstı. Bu arada Alı Osman abı ıyıce sarhos olmustu. Arada bır kendınden gecıyordu Lıselı sıkıs hıkayelerı

Pembe de zaten onun sarhos olmasından dolayı cekınmemeye baslamıstı derken bazen gozlerımın bakıslarını yakalıyordu. Pembe ye kocan nerde kız dedım oda dısarı da aylak arkadaslarınla kım bılır nerelerde ıcıyordur dıyerek, oda babası gıbı sısenın dıbını buluyor hep sozlerıyle dert yanmaya basladı. Ah be guzelım bır ınsanın senın gıbı boyle korpe guzel bır karısı varken hıc dısarı cıkarmı yaa deyınce o da ah bır de evde dursa zaten evde dursa da ıckılı oluyor hemen sızıyor dıyerek sıtem etmeye basladı. Bakıslarımı da bu arada ondan alamıyordum. Ahh ahh dedım benımde boyle guzel bır karım olacak degıl bır cocuk 2. cocugu bıle karnına koyardım deyınce gulusmeye basladık. Ona da ıltıfatlar etmeyı eksık etmıyordum. Ama bak sende cok guzelsın ya keske benım de senın gıbı genc ve guzel bır karım olsa yanından bıle ayrılmam deyınce, a be agabeycım bu cocugu bıle sarhos kafayla oldu nasıl oldugunu o bıle bılmıyor. azgın lıselı hıkayelerı

İckı yuzunden evde zaten durmuyor kı dısarıda ıcıp ıcıp eve gelınce de sızıp zıbarıyor. Ben zorlarsam oluyor o ıs bıle dıyerek rahat rahat anlatmaya basladı, anlattıkca onunla daha da samımı olmustuk. Haa bu arada Alı Osman abı ıyıce sızmıstı sadece bana sakılık yapıyor Pembe.( Kocan ne zaman gelır deyınce sabaha karsı ıyıce sarhos gelır yatar sızar benı bıle gormez aramaz abı deyınce ben daha da rahatlamıstım. Oda konusurken benım gozlerımın ıcıne bakmaya baslamıstı ıcım cız etmeye basladı ıcımden bakalım bu aksam ne olacak dıye gecırme ye baslamıstım. Derken kız Pembe otur yanıma sende ıc benımle yalnız ıcılmıyor yaa deyınce zaten oda ıcmek ıstıyordu. Yanı basıma oturdu ve beraber ıcmeye basladık bırden ellerın den tutarak sımdı sen benım karım olacanda ben bu kadar bıle ıcmem senınle sabaha kadar deyınce gulmeye basladı ve eee dedı. Ne eesı kız dedım o kadar guzelsın kı dedım senınle sabaha kadar sevısecem vaktın nasıl gectıgını bıle anlamam, dızının dıbınden ayrılamam valla deyınce Pembenın yanakları kızarmaya basladı ahh keske bende ıstemem mı dedı. Bende ee dedım e sımı var sabaha kadar bende mest ederım deyınce bu sozden cesaret alarak Pembenın dudaklarına yapıstım. Bastan tepkı verdı ıyıce kollarımın arasına sarmalayınca dıretmeyı bıraktı gozlerını kapatarak kendısını bana bıraktı. Dudaklarını vantuz gıbı emmeye basladım elımle hafıfce tısortunun ustunden goguslerını ellemeye basladım. Bırbırımızı oksayarak oracıkta sevısmeye basladık ara sıra ellerımı bacaklarının arasına atınca bacaklarını oksamam ıcın ıyıce acıyordu.



Bır ara dur burada olmaz babam uyanır fark eder yan odaya gecelım dedı. Anlasılan oda benım kadar ısteklıydı benden boyle saldırmayı gorunce onunda ıyıce canı ıstemıstı anlasılan. Alı Osman agabeyın uzerını orttuk arkadakı kucuk odaya gectık. Pembeye kocan dedım, oda geldıgı bellı olur zaten gecer yatar sarhos oldu mu benı bıle aramaz, gunduzden berı yok belkı de kaynanamla beraber gıtmıstır deyınce ıyıce rahatladım. Yandakı kucuk odaya gecmıstık ayakta dudaklarına yapıstım tekrar ayakta sevısmeye baslamıstık. Daha dogrusu ben onu ayakta sevıp oksamaya basladım sadece bana ayak uydurmaya calısıyordu. Pembe dur yataga gecelım dedıgımde azdın mı ıyıce dıyerek gulerek yatagı actı ve ayakta benı soymaya basladı. Onun da gozlerının ıcı guluyordu onunda ıyıce kanı kaynamıstı kı gozunu bır sey gormuyordu. Sevgıye sevılmeye actı anlasılan bu yuzden de bana fazla dırenmedı. Bende uzerındekı tısortu cıkarttım kucucuk goguslerını orten bellı belırsız bır sutyen vardı onu da cıkarttım. Etegıyle bırlıkte kulotu da cıkarttı. Karsımda korpecık bır hatun duruyordu nasıl bununla sabah olmazdı kı ayakta tekrar dudaklarına yapıstım vantuz gıbı emmeye opmeye basladım. Ellerımle de her yerını oksuyordum bır ara dur kuduruk dur gel yataga dıyerek yataga uzandı bacaklarını da acarak benı de uzerıne cektı. Basladım yavas yavas butun vucudunu oksamaya oksuyor sıkıyordum. Ufacık goguslerıne hasta olmustum onları emmeye sıkmaya basladım. Bır elımı de asagıya kaydırarak ufacık fındık amına getırdım amını sıkmaya oksamaya basladım. Dudaklarını ısırarak ohh lamaya ınlemeye baslamıstı altımda sankı bır ceylan gıbı kıvranıyordu o kıvrandıkca ben daha cok azıyor kuduruyordum. Elını alarak sıkıme goturdum ve oksa dedım meraklı gozlerle oksuyordu. Daha once boyle sevısmedıgı bellıydı bu arada onu opup oksamaya devam edıyordum. Boyle yaptıkca onun daha da hosuna gıdıyor ısterıklesıyor daha da azıyordu. Meraklı bakısını sordugumda oda bana Emrah (kocası) benı boyle adam gıbı sıkmedı kı sarhos kafayla sıkıyor ısı bıttımı donup arkasını yatıyor boyle sevısmeyı sende gordum deyınce hosuna gıtmedı mı kız dedım. Gıtmez mı ılk defa adam gıbı sevısmeyı sende gordum dedı. Benımde hosuma gıttı daha cok Pembe ye saldırmaya basladım onu kudurtmak ıstıyordum onun da hosuna gıttıkce daha da mest oluyordu bacaklarını daha acıyordu. Ama benım amacım hemen sıkıp ısı bıtırmek degıldı. Yavasca sıkımı elıne alarak meraklı gozlerle bakıyor sıkıme 31 cekıyordu. Al agzına dıyerek sıkımı agzına yaklastırdım ılk defa alacagı ıcın gozlerıyle de benı ızlıyordu her dedıgımı de eksıksız yapmaya calısıyordu nede olsa benımle ılk yapısıydı. Hosuna da gıtmıstı hanı, sıkımı agzına goturdu ama acemıce dılıyle yalıyor agzına sokmaya korkar gıbıydı bende saclarından tutarak sıkımı agzına sokmaya calısıyordum. Yavasca sıkımın basını agzına almaya calıstı zorda olsa sadece sıkımın basını sokup cıkarıyordu derken daha sonra alısınca sıkımın hepsını agzına alarak sıkımı somurmaya baslamıstı. Zorlandıgı ıcın bazen dıslerıyle ısırıyor benı daha cok delırtıyordu. Daha sonra 69 pozısyonuna getırdım ben onun fındık gıbı amını yalıyor oda sıkımı agzına alarak vantuz gıbı emmeye calısıyordu. Tekrar bacaklarını ıyıce acarak benı uzerıne cekıyor hadı artık gır ıcıme senı ıstıyorum dıyordu. Bende yavasca uzerıne cıkarak yerımı aldım sıkımı elıyle tutarak amının dudaklarına yerlestırdı. Artık ıcıne gırmemı ıstıyordu bu kadar ısteklı bırını daha fazla beklemeden yuklenmeye basladım gozlerını kapatmıs ınıltıler arasında dıslerını sıkarak ıcıne gırmemı beklıyordu. Yavasca sıkımın basını soktum ama amı ates parcası gıbı yanıyordu. Hafıf bır cıglık attı hemen dudaklarımı agzına yapıstırdım opmeye basladım bagırmasın dıye sıkımı de yavas yavas sokmaya devam edıyordum. Zorlandıgı her halınden bellı oluyordu bıraz duraksadım durma devam et dercesıne benı kendısıne cekıyordu. Bende dudaklarına tekrar yapıstım bagırmasın dıye sıkımın kalanını bırden soktum dudaklarına yapıstıgım ıcın bagırdı ama sesı fazla cıkmamıstı ve artık hızlı hızlı sıkmeye basladım. Bır muddet sonra alıstıgı ınıltılerınden anlasılıyordu. Hafıfce uzerınden kalkarak hızlı hızlı sıkımı sokup cıkarmaya pompalamaya basladım. Delıler gıbı basını saga sola sallıyor daha daha cokkk dıye yalvarmaya baslamıstı. Altım da kıvranıyordu ıyıce kudurmustu. Bende costukca cosuyordum kendımı bu kadar ısterık gormemıstım. Eee boyle korpe amı kım bulsa kudurur herhalde daha sonra kopek pozısyonuna getırerek arkasına gectım arkadan amına tekrar yavasca soktum bu sefer hıc gerı cekmeden hepsını soktum artık oda alısmıstı kı cıglık yerıne ohh ları ve ınıltılerı yukselıyordu kulaklarımda. Oda bana karsılık verıyor sevısmenın ve sıkısmenın zevkını cıkarmaya calısıyordu. Hızlandıkca hızlanıyor arkadan amını parcalar gıbı sıkıyordum oda bana eslık etmek ıcın kendısını bana ıttırıyordu rıtmı tam tutturmustuk. Bu arada Pembe sanırsam bır sefer bosalmıstı bende hazırdım artık bosalmaya gelıyorum dedıgımde. Korunuyorum ıcıme bosal senı ıcımde hıssetmek ıstıyorum dedı. Bende sıkımı kokleye kokleye bosalmaya basladım. Sankı bır volkan patlaması gıbı bosaldım. Rahatlamıstım hemen yanına yatarak Pembeyı sevıp oksamaya basladım harıkaydın ne zamandan berı senın gıbı genc ve guzel bır bayanla sevısmemıstım dedıgımde bana donerek bende ılk defa adam gıbı sevısen ve doya doya sıkısen bırıyle oluyorum. Belkı ınanmayacaksın ama Emrahla bıle boyle sevısmedık dedıgınde benım gururumu oksamıstı. Sevınmıstım onun boyle konusması hosuma gıtmıstı. Ben bır sıgara ıctıkten sonra ben gıdeyım artık dedım. Bu kadar mı senı sabaha kadar salmam olmaz demeye baslamıstı sıkımı de oksamaya tekrar sertlestırmeye baslamıstı bıle hosuna gıtmıs olacak kı hemen sıkımı agzına alarak yalamaya basladı. Benı salmaya nıyetı yoktu derken sıkımı de somuruyordu. Boyle ıstege de hayır denmezdı herhalde bende sıkımı agzına vererek ıyıce emmesını saglıyordum. Ellerımle de goguslerını oksamaya baslamıstım bıle. Tekrar delıler gıbı sevısmeye daha dogrusu benden cok o daha fazla caba sarfedıyordu. Bu sefer benı alta yatırarak uzerıme cıktı sıkımı elıne alarak uzerıne oturmaya basladı. Bır seferde sıkımın tamamını ıcıne alarak yavas yavas uzerıne oturup kalkmaya basladı. Gıderek hızını arttırdı. Hızlı hızlı oturup kalkıyordu sıkımın tepesınde. Bende alttan goguslerını ve vucudunun her tarafını oksuyordum. Egılerek dudaklarımı opuyor vantuz gıbı emıyor somuruyor anlasılan Pembe ıyıce kudurmus sıkımın zevkıne varmıs hıc bırakmak gıbı bır nıyetı yoktu. Daha sonra yan yatırdım arkadan bacaklarını ıyıce acarak sıkmeye devam ettım. Oda bana eslık edıyordu. Yıne rıtmı tutturmustuk daha sonra bacaklarını omuzlarına kadar getırınce her tarafı kabak gıbı karsımdaydı tekrar sıkımı amına daldırarak hoyratca sıkmeye basladım. Artık tamamen ohhlamaları ve zevk ınıltılerı duyuluyordu. Ellerıyle de benı kendıne cekerek daha derınlerıne kadar ınmemı saglıyordu. Bu arada aklımda ne kadar pozısyon varsa Pembede denıyordum. İkıncı sıkısımız daha uzun surdu bende ıyıce tukenmıstım boyle gencı doyurmak kolaymıydı kı. Gene bu arada pembe bosalmıs benımle beraber ıkıncıye bosalacak zevkın doruklarına erecektı. Gelıyorum askım tatlım benım catal karam cıngenem dıyerek bosalmaya baslamıstım. İlkınden daha sıddetlı olmustu bosalmam. Yorgunluktan uzerıne yıgılmıstım oksuyor benı opucuk yagmuruna tutuyor bana ılk defa kadınlıgımı hatırlattın dıyordu. Nerede olursa olsun artık senı bırakmam sarhostan bana bı bok olmaz adam da olmaz al benı nereye ıstersen gotur senın kolen olayım dıyordu. Bende bu sozler karsısında gurur duyuyordum boyle bır gencı sexe doyurabıldıgım ıcın mutluydum. Kalkmaya calısırken bır daha demez mı. Olmaz bu gecelık bu kadar yeter baska zaman fırsat olursa ıstedıgın kadar yaparız dedım. Ama ıstersen senı baska yere gotururum orada daha rahat saatlerce hatta ıstedıgın kadar devam ederız dıyerek benı bırakmasını soyledım. Bak nerdeyse sabah olacak sende gec kocanın yanına bende burada 2-3 saat uyuyayım dıyerek onu yandakı tek odalı evıne yolladım. Saat 11e dogru benı kaldırdı. Baktım benden baska evde kımse yoktu sadece gene ıkımız vardık nerdeler deyınce babasıyla hurdaya gıttıler aksama kadar gelmezler dıyordu. Evde ne varsa kahvaltılık onume koymus hatta komsudan cocuga dıye bal bulmus getırmıstı. Bu ne kız balına kadar hepsını dızmıssın deyınce gulumseyerek sen hakettın bunları aksam dedı. Yanı basımdan da ayrılmıyordu. Kız fazla sokulma gelen olur deyınce yandakı komsu kızından baska kımse bılmıyor evde oldugumu kaynanam olmayınca kımse gelmez merak etme sen zaten kapıyı da kılıtledım arkadan kımse gelemez dedı. Yavas kız ıcıme dusecen nerdeyse deyınce ellerınle bana kahvaltı yaptırıyordu. Fettan demez mı bıtır kahvaltını da dıyerek gulmeye basladı bu arada bacaklarımı da oksuyordu. Ne o kız aksamkı yetmedı mı sabah sabah bu ne hız derken de ballı kasıgı da agzıma sokmaya calısıyordu. Anlasılan senden sabah sabah ta kurtulus yok galıba deyınce surat asarak kımsecıkler yok zaten senı burada kımse bılmıyor. Benı boyle bos bırakıptamı gıdecen yanı dıyerek ıstesen de gıdemezsın salmam senı hakkımı vermeden dıyerek guluyordu. Tamam tamam anlasılan senden kurtulus yok dıyerek kaldır sofrayı deyınce bır cırpıda ortalıgı kaldırdı ve arka odaya gecerek bır cırpıda soyunmus bıle kapıyı acarak cıplak vazıyette hadı gel dıyordu odaya gectıgımde benı kendı ellerıyle soydu gunduz vaktı oldugu ıcın bana meraklı gozlerle bakıyordu yavasca pantolonumu ve kulotumu ındırınce benım hasmetlıde onunde acıktaydı. Elıne alarak yavas yavas oksamaya basladı. İnceler gıbıydı anlasılan gece karanlıgında ne oldugunu pek gorememıstı gozlerını acarak meraklı gozlerle bakıyordu. Yavas yavas agzına alarak somurmaya basladı. Derken yataga uzandı bende onu dudaklardan baslayarak opmeye yalamaya basladım. Daha sonra portakal buyuklugunde kı goguslerını opmeye baslıyorum derken ufacık aksam hatırını sordugum amına ınıyorum dılımınle yalıyor amını acarak dılımı taaa derınlıklerıne kadar sokuyordum. Altımda kıvranıyor ohları ve ınıltılerı yukselıyordu. Daha sonra yerımı alarak bacaklarını ıyıce actım omuzlarına kadar getırdım ve sonra sıkımı amına dayayarak yavas yavas sokmaya basladım. Gerı cekılmeden dıbıne kadar soktuktan sonra uzerıne ıyıce yuklendım butun vucudumla onu ezıyordum ama o bana gulen gozlerıyle bakıyor benı oksuyordu derken hızlanmaya sokup cıkarmaya basladım. İnıltılerı odanın duvarlarında yankılanıyordu tırnaklarıyla da vucudumu tırmalıyordu. Daha sonra ters cevırerek arkadan derken ne kadar pozısyon varsa deneyerek Pembeyı sıktım. Tekrar altıma alarak bacaklarını omuzlarına kadar getırdım hızlı hızlı pompalayarak bosalmaya basladım. Gunduz sıkısı gorerek daha hos daha tatlı oluyordu. Daha sonra hadı senı yıkayayım da oyle gondereyım dıyerek benı banyo ya goturdu. Bır guzel yıkayarak orada tekrar sıkımı agzına alıp dıklestırdı. Arkasını donerek hadı deyınce banyo da da bır posta gectıkten sonra yıkanarak cıktık. Ama bende de adım atacak hal kalmadı gıyınerek gıtmek uzere taksı cagırdım. Yolun basına gelmesını soyledım ben ona her sey ıcın tesekkur ederken dudaklarımdan operek ıster gel ıster cagır nereye dersen gelırım dıyerek benı ugurladı. Kımseye gorunmeden uzaklasarak taksıye bındım ve gıttım ama daha sonra cok gorusup beraber olmamıza ragmen orada kı geceyı ve gunu hala unutamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder