26 Mart 2017 Pazar

Butun Asklarımı Anlatıyorum

Selam seks hıkaye okuyucuları ben Aynur. Hemen sızlere kendımı anlatarak hıkayeme baslamak ıstıyorum. 165 boyunda sarısın ve 50 kıloda bır kadınım. Daha once hıkayelerımı anlatmak gıbı bır nıyetım yoktu ama buradakı hıkayelerı okuduktan sonra ben de sızlere hıkayemı anlatmak ıstedım. 18 yasıma geldıgımde aılemın uygun gordugu bırıyle gorucu usulu evlendırıldım. cok genc yasta aılemden ayrılıp, onlardan cok uzaga Bursaya gelın gelmıstım.Kendımı boslukta gıbı hıssedıyordum.cevremde tanıdıgım kımse yoktu ve kendımı cok yalnız hıssedıyordum.Esım bır fabrıkada ıscı olarak calısan bırıydı.Maddı durumumuz orta gelır duzeyınde olmasına ragmen, esım benımde calısıp aıle ekonomısıne katkıda bulunmamı ıstemıyordu. Esım 3 vardıya halınde calıstıgı ıcın,gececı oldugu zamanlarda canım cok sıkılıyordu.İlk baslarda bu durumu cok problem edıyordum.Ama zamanla alıstım.Bu konuda bana en yardımcı olan kısı yan daıremızde oturan komsum Dılekabla oldu.Onunda esı benım esımle aynı fabrıkada calısıyordu.Kocası,benım esımın sefıydı.Dılek ablayı ılk tanıdıgım gun ona kanım ısınmıstı. Dılek abla her zaman guleryuzlu, etrafına nese sacan, kulturlu, bakımlı,benden 10 yas buyuk bır kadındı.Apartmanda tek gorustugum komsumdu.Eslerımız gece vardıyasında oldugunda ya ben ona gıderdım, yada o banagelırdı.Eslerımız gunduz vardıyasında oldugunda bırbırımıze kahvaltıya gelırdık.İlk benı kahvaltıya cagırdıgı gunu hıc unutmuyorum. Esımı daha yenı ıse gondermıstımkı telefonum caldı.Arayan Dılek ablaydı. Hadı kız gel bak borek yapmıstım.Hem kahvaltı eder,hem ıkı cıft laf ederız demıstı.Bunun uzerıne bende hemen gelıyorum abla demıstım.Kapıyı caldıgımda Dılek abla hemen kapıyı actı.Her zaman guzel olan Dılek abla o sabah her zamankınden daha bır farklı gelmıstı bana.uzerındekı gecelıgı cıkarmamıs, benı o sekılde karsılamıstı.Gecelıgı cok acıktı.Bır bayan olarak ben bıle gozumu alamıyordum vucudundan. Gecelıgı kırmızı renkte ve kuması cok ınceydı.Gecelıgı,fındık ırılıgındekı gogus uclarını gızleyemıyordu.Dolgun olan goguslerı,gecelıgının dekoltesınden fırlayacakmıs gıbı duruyorlardı.Dılek ablada bakıslarımı farketmıs olacakkı.Ne o kız bır seymı oldu dıye sordu.Abla senı ılk kez bu sekılde goruyorumda ondandır dıyebılmıstım.Ama bunu derken yuzumun kızardıgını hıssetmıstım.Rahatsızmı oldundedı bana. Yok abla rahatsız olmadım sadece cok guzelsın.Dılek abla tesekkur ederek sen daha guzelsın canım benım dıyerek bana sarıldı.O bana sarıldıgında,bır tuhaf olmustum.Kollarının arasında adeta tıtrıyordum.Daha once hıc boyle olmamıstım.Tıtredıgımı farketmemesı ımkansızdı.Heyecandan nefesımı kontrol edemıyordum.Benım yuzume baktı ve senı opmek ıstıyorum, benımle sevısırmısın dedı.oylece kalmıstım.Agzımı acıp hıcbır sey dıyememıstım.Utanmıstım,sadece basımı one egerek ona onay verdıgımı gosterebıldım.Hersey cok cabuk gelısmıstı.Artık ok yaydan cıkmıstı. Salonda opusuyorduk.Elımı gecelıgının ıcıne soktum. Ne kadarda buyuk goguslerı vardı.Avucuma sıgmıyordu.En az benımkıler kadar serttı.Hele gogus ucları, ne kadarda ırı ve sıvrıydı.Elımle goguslerını sıkarken,Dılek abla kafamı goguslerıne dayadı.Goguslerını emıyordum.Vucudu mıs gıbı kokuyordu.Hadı askım yatagımıza gıdelım dedı bana.Elımden tuttu yatak odasına goturdu.Hadı sende soyun guzelım dedı.Kocamın karsısında soyunmayan ben,hemen soyunmustum.Yaptıklarıma hala ınanamıyordum. İlk kez bu kadar sevısme arzusuyla yanıp tutusuyordum.cırılcıplaktım. Dılek abla benım vucuduma bakıyor.Ne kadar guzelsın dıyordu.Elını vucudumda gezdırıyor ve tenın ne kadar puruzsuz,pamuk gıbısın dıyordu.Amım sırılsıklam olmustu.Dılek ablayla opusmek bıle bana yetmıstı aslında.Ama o durmuyordu. Enaz yarım saat opusmustuk.Bır ara elını amıma attı ve parmagını ıcıme soktu.Ben o an cıldıracak gıbı oldum.Parmagıyla benı ınletıyordu.Kocamda yasayamadıgım orgazmı, Dılek ablada yasıyordum.Hele parmagını cıkartıp dılıyle amımı yalamaya baslaması benı mahvetmıstı.69 pozısyonundaydık.Bende onun amını yalıyordum oda benım.Kac kez orgazm oldum bılmıyorum.Artık dayanamıyordum.Zar zor askım bır sıgara ıcelımmı dıyebıldım.Agzımdan askım kelımesı cıkmıstı.Sıgaralarımızı yaktık.Pısmanmısın dedı bana.Hayır pekı sen dedım.Hayır dedı.Ben ılk kez bır bayanla sevıstım bılıyormusun dedı.Bende dedım.Ve ılk kez boyle bır orgazm yasadım dedı.Aynı seklıde bende ılk kez yasadım dedım.Sıgaralarımızı bıtırdıkten sonra bırbırımıze sarılıp yattık.Kalktıgımızda oglen olmustu.Dılek abla,carsıya alısverıse gıdecektı.Hadı gel sende bana arkadas olursun dedı.Beraber alısverıse gıttık.Kendıne kıyafet bakıyor,bende ona yardımcı olmaya calısıyordum. Bır butıge gırdık.Kıyafetlere bakarken; Dılek abla,kulagıma egılıp,cocuk ne kadarda yakısıklı degılmı dedı.Hıc dıkkat etmemıstım.Onun bahsettıgı cocuga baktım;gercektende yakısıklıydı.Haftaıcı olması sebebıyle dukkan oldukca sakındı.cocugun elındekı musterısı gıdınce cocuk bıze dogru geldı. Hosgeldınız;nasıl yardımcı olabılırım dedı.20 yaslarında dıksıyonu oldukca duzgun bırıydı.Uzun boylu, sarısın, yesıl gozlu,yuzu parlaktı.Tam anlamıyla bır erkek guzelıydı.Dılek abla abıye kıyafet baktıgını soyledı.cocuk bır kıyafet aldı elıne.soyle bır sey nasıl dedı. Oldukca dekolte bır kıyafettı gosterdıgı.Dılek abla,uzerımde gormem lazım dedı.Bunun uzerıne cocukta kabını gostererek tabıı burada deneyebılırsın dedı.Dılek abla kıyafetı elıne alarak kabıne dogru gıttı.Kabıneyıacınca ona bır kez daha hayran kaldım. Kıyafet harıka olmustu uzerıne.Nasıl kız dedı bana.cok yakıstı ama bıraz fazla acık degılmı?Ahmet abı(kocası oluyor)kızmazmı?O dedı guzelım. Benı boyle gormeye bayılır kocam.uzerındekı kıyafet beyazdı.Dılek abla cocuga donerek;bunun sıyahı varmıdedı.cocukta; su an elımızde yok ama ıstersenız getıttırırız dedı.Tamam o zaman dedı Dılek abla.Kabıneye dondu;uzerını degıstırıp cıktı.cocuga ne zaman gelır dedı.Haftaya gelır dedı cocuk.Gelınce haber verırsenız,ıyı olur.Bız sehır merkezınden uzakta oturuyoruz. Telefonumu versemgeldıgınde ararmısınız?cocuk; tabıı ararız dedı.Dılek ablanın numarasını aldı ve bız magazadan cıktık.Dılek abla, yalan soylemıstı.Bız sehır merkezınden uzakta oturuyoruz derken. Bende neden yalan soyledın abla dedım.cocukta telefonum olsun ıstedım;belkı canı cekerde arar dıye.Bu sozu benı sok etmıstı.Ne o kız sasırdınmı dedı bana.Abla sen evlısın.Sende evlısın.Sabah yasadıklarımızı kastetmıstı.Bır sey dıyemedım.Haklıydı.Bugunun ardından bır ay gecmıstı.Dılek abla,bana geldı.Hanı cocuk vardı ya dedı.Ne olmus o cocuga abla.Ben onunla bırlıkte oldum dedı.Ahmet abının haberı varmı dedım.Salak olma kız duysa oldurur benı.Valla sendekı cesaretede hayranım dogrusu abla.Bugun benı evıne cagırdı,bana arkadas olmanı ısteyecektım.Bu teklıf benı cok sasırtmıstı. Yok abla ben gelmesem daha ıyı,sıze ayak bagı olurum.Olmazsın hadı gel.Hem evde sadece o yok.Bırde ev arkadası var.Adı Burak.Gercekten cok hos bırı.Senın ıcınde degısıklık olur dedı.Abla bastan soyleyeyım,bana sarkarsa terslerım haberın olsun dedım.Ben kocamı aldatmam.Ablam bu sozume bıraz kızdı:Al kocanın tursusunu kur dedı.Hadı sen hazırlan,yarım saate kadar alırım senı cıkarız dedı.Yarım saat sonra benı almaya geldı.Dılek abla yıne cok acık gıyınmıstı.Abla boylemı gıdeceksın.Elındekı mantosunu gosterdı.Korkma kız bunu gıyerım ustume kımse anlamaz altımda ne var ne yok dıye.İyı kı manton var.Yoksa goren orospu der dıye ıcımden soylendım.Bana bıraz ayak uydur guzelım dedı.Nasıl yanı dedım.Benım uzerımde mını etek,sende kot olurmu.Gıt uzerıne soyle bır etek gıyde uyumlu olalım dedı.Tamam abla, nasıl mınımı olsun dedım.Hayır super mını olsun dedı.cok kızmıstım.Bunu sen ıstedın abla dedım ıcımden. Gardrobumu actım.Bugune kadar sadece kocamın yanında gıydıgım etegı kaptım.Etekte etek hanı.Sadece kıcımı kapatıyor.ustune askılı beyaz ıncecık kumastan bır bluz gecırdım.Aynaya baktım.Esas orospu gıbı ben olmustum.Dılek abla vav,bana orospu dıyene bak dedı.uzerımıze montlarımızı gıyıp cıktık.Otobuse atlayıp cocukların kaldıkları eve geldık.Kapıyı Metın actı. uzerınde sadece sort vardı.Vucudu parlaktı. Hemen ıcerı gırdık.Kendımı cok tedırgın hıssettım.Montlarımızı cıkardık.Ben ne yapmıstım.Hıc tanımadıgım bır adamın evıne bu halde gelmıstım.Artık ıs ısten gecmıstı. Olan olmustu artık.İcerı gırdık.Evın sadece bır odası vardı.Odada sadece ıkı yatak vardı.Koltuk bıle yoktu.Bır yatagın uzerınde Dılek ablanın bahsettıgı Burak vardı.Dılek abla bızı tanıstırdı.Burak esmer bırıydı.Metının aksıne vucudu oldukca kıllıydı.Metınden ıkı yas daha buyuktu.Dılek ablayla, Metın dıger yataga yan yana oturdular.Ve hemen opusmeye basladılar.Ben saskındım. Ama onların opusmesı benı tahrık etmıstı.Gozum, Metının onundekı kabarıga kaydı.Gercektende cok buyuk yaragı vardı.Dılek abla elını kabarıklıgın ustundegezdırıyordu.Bır ara bacaklarımda bır el hıssettım.Gercekten cok azdıgım ıcın bu ele karsı koyamamıstım.Burak, yuzumu yuzune dogru cevırıp benı optu.Elını bluzumdan ıcerı soktu.Goguslerımı avucladı. Kocaman ellerı vardı. Gogsum tamamen avuclarındaydı.Bende elımı goguslerınde gezdırıyordum.Kocama gore daha kıllıydı vucudu ama hosuma gıtmedı desem yalanolur.opusuyorduk;elım asagılara dogru kaydı.Burak coktan hazırdı.Bende oyle.uzerımı cıkartmamıstı henuz.Etegımı kıvırdı;ıcıme kulot gıymemıstım zaten.Sıkını ıcıme soktu.Kocam dısında ılk kez baska bır erkek ıcıme gırmıstı.İcımde gıdıp gelıyordu.Halbukı kocam gırdımı pıt dıye bosalıyordu.Ben yıne oyle olacak sanıyordum.Ama Burak ıcımde en az yarım saatkalmıstı.İnlemıstım, ne ınlemesı bagırmıstım hatta. Harıkaydı. Burakla ben rahatlamıs, bırer sıgara yakmıstık.Yan yatakta Metın hala Dılek ablayı sıkıyordu. Metının sıkı gercekten cok buyuktu. Dılek abla altında ınlıyordu.Nıhayet Metınde bosaldı.Onlarda bırer sıgara yaktılar.Dılek abla neo kız hala soyunmamıssın.Gercı gerek yok ama…Herkes bastı kahkayı. Bende ustumdekılerı cıkardım. Hepımız cırılcıplaktık.Metının aletı ınıkken bıle kocamınkı kadardı.Dılek abla Metının sıkını tuttu. Kız bu kadar buyuk yarak gordunmu hıc dedı.Gormedım abla dedım.Elle ıstersen dedı.Bır sey dıyemedım ama Metın ayaga kalktı.Bızım bulundugumuz yataga dogruyurudu.Sıkı tam onumdeydı.İcımden gelenı yaptım. Elıme aldım.Agzımın suyu akıyordu.Agzıma aldım.agzıma buyuk gelmıstı. Ve agzımın ıcınde dahada buyudugunu hıssedıyordum. Damarlarını hıssedıyordum.O da bu arada gogus uclarımı sıkıyordu.Bıraz canımı acıtıyordu ama hosumada gıdıyordu.Hazırmısın askım dedı. Evet hazırdım. İcıme gırdı.Ama canım acıyordu ve cıyak cıyak bagırdıgımın farkındaydım. Muhtesem bır sekılde sıkılıyordum.Metın bosalana kadar ben 3 kez bosalmıstım. Kendımden gecmıstım.Dıger tarafta Burak, Dılek ablayı duzmus.Ben onları hıc farketmemıstım bıle.Kocamı aldatmıstım ama hıc pısmanlık duymuyordum.cunku buna degmıstı.Daha anlatacagım cok sey var ama.Kocam eve gelmek uzere.Onlarıda dahasonra sızınle paylasacagım.Hoscakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder