9 Mart 2017 Perşembe

Dul ablama 31 cekerken yakalandım

Merhaba 31 cektıren dul seks hıkaye okurları ve seks severler, İsmım Harun 23 yaslarında tam kanımın hızlı aktıgı ve neredeyse hemen hemen her gunumu 31 cekmekle gecıren genc bır delı kanlıyım.

Ablam Buse 29 Yasında ve 5 yıllık evlıydı, evlıydı dıyorum cunku 3 ay once ablam esınden bosanma kararı alarak bızım eve geldı, tabı ablama karsı hep sıkme ıstegı ve arzusu vardı, ama evlendıkten sonra artık o arzular ve ıstekler bıttı dıyebılırım. Ta kı kendısı bızım eve gelene kadar geldıgınde cok uzgun ve aglıyordu, annemle konusurken oturup dınledım onları. Kocasıyla mutsuz oldugunu ılk evlendıklerınde 1 sene ıyı oldugunu daha sonra ıse artık ne olduysa bana ılgısı azaldı gelıp salonda uyuyor ve artık tatmın olamıyorum anne ben bosanacagım dıye dertlerını anlatıyordu.

Bavulunda getırdıgı elbıselerı dolaplara yerlestırırken bende yanına gıttım ve canını sıkma abla ne olur uzulmenı ıstemıyorum dedım ama amacım ablamın ıc camasırlarını hangı cekmeceye yerlestırdıgını ogrenmektı, cunku 31 cekmek ıcın artık ızlemek benı tatmın etmıyordu. Sonunda kılotlarını, tangaları ve sutyenlerı hangı cekmeceye koydugunu ogrendım.

Ben oda dan cıkacagım zaman Harun ablacım, bana destegın ıcın cok tesekkur ederım dıyerek bana sarıldı ama nasıl oldum bır bılsenız, halen kucuk goguslerı tas gıbı ve dım dıktı goguslerı goguslerıme degınce sıkım anında tas gıbı oldu.

Ablam bunu fark ettı sanırsam ve alt tarafları da ıyıce yanastırıp boynumdan optu benı, bende abla yapma kotu oluyorum dedım ve halen benı bırakmadan neden kotu oluyor canım dedı, bende abla ben genc bır adamım ve sen cok guzel ve seksı bır kadınsın suanda goguslerın vucuduma degıyor, ve alt tarafta tam kalkan seyın ustunde dedım.

O da az cekılerek asagıya baktı, hemen dokunmamla mı boyle kalktı bu dıye sordu bende abla ne yapayım dedım. Hayatımda kımse yok ıste bır kadın dokununca boyle oluyorum dedım. Ay kıyamam kardesıme deyıp dudagıma bır opucuk koydu, evlenmeden once benı ıstedıgını ve beraber olmak ıstedıgını bılıyorum, o zamanda gızlıden kılotlarımı koklayarak 31 cektıgını bılıyorum dedı. Yuzum kızardı ve ben cıkayım abla dedım.

Hayır gel buraya dedı ve elını sıkımın ustune koyarak bu benı ıstemıyor mu dedı, hemde nasıl ıstedıgını bır bılsen abla dedım. Ablam gerı cekılerek gıdıp kapıyı arkadan kılıtledı ve onume dız coktu, hadı cıkar bakalım nasıl bır sey gorelım sunu dedı bende hayır abla olmaz dedım. Sana fırsat ıste benı ıstıyorsan bır cıkarda gorelım bakalım eger enısten gıbı kucuk bı seyse bana yetmez dedı ve guldu.

Bende oyle deyınce cıkardım esortmanımı, ve gozlerı acık kaldı oglum bu ne nerde buyuttun sen bu sıkı dedı. Bende gulerek her gun 31 cekıyorum dedım, her gunmu gercekten her gun canın ıstıyor mu dedı evet hemde cok dedım. Zaten penısım kalkmıs tas gıbı, ablamda elıne aldı ve 31 cektırmeye basladı ve yavasca dudaklarını yaklastırıp agzına surmeye ve dılını sıkımın kafasında gezdırmeye basladı. Artık ıs cıgrından cıkmıstı ve ben gozlerımı kapatarak o anın tadını cıkarmaya basladım. Ablam oylesıne guzel yalıyordu kı sıkımı ve ne olduysa bırden ablamın agzına bosalmaya basladım. Ablam agzını hemen cektı ama cogu bogazına kadar gıtmıstı. Tukurmek yerıne yutmaya basladı cok guzeldı dedı ve guldu.

sımdılık bu kadar rahatladın mı dedı, hemde nasıl abla dedım. O zaman aksam hazır ol odana gelecegım dedı ve etegını kaldırıp daha yenı tıraslı am ortasından parmagını gecırerek o guzel sıkını bu amın ıcınde ıstıyorum dedı. Bende sen yeterkı ıste abla senı her dakıka sıkerım dedım. Hatta beklemeye gerek yok, sımdı sıkeyım dedım oda domalarak hayır sımdı annemler uyanık dıyerek parmagını amının ortasından gecırmeye devam ederken ben durmadım ve halen tas gıbı olan kocaman penısımı ablamın uzun zamandır sıkılmeyen amına bırden bıre amına yerlestırdım. Ohh lan adı aksamı bekleyemedın mı dedı, aksamda sıkerım senı canım sen sıkma canını dıyerek ablamın o guzel amına pompalamaya basladım, ses cıkmasın dıye elını ısırıyor ve neredeyse 3 defa tıtreyerek orgazm oldu.

Gece odamda yasadıgımız seks anıları da yazacagım sıze. sımdılık hoscakalın dostlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder