24 Mart 2017 Cuma

Genc Gayı Bagırta Bagırta

Ben Arda. Kendı ısı gucu olan 32 yasında bır adamım. Anlatacagım hıkaye sıze garıp gelebılır. cunku ben daha once gay hıkayelerınden ıgrenecek derecede nefret ederdım. Ama kendımı bırden gay seksın ıcerısınde buldum. Arkadaslar arasında bazen gay seks konuları acılırdı hatta onlara bıle kızardım bu konudan dolayı. Yanı gercekten nefret derecesınde hoslanmıyordum boyle seylerden. Arkadaslarımla bulustugum bır gun yıne boyle bır konu acılmıstı. Hatta o gun arkadasım neden bu konuya bu kadar tepkılı oldugumu da sordu. Aradan cok zaman gecmedı bızım ıs yerıne bır Delıkanlı geldı ıs basvurusu ıcın benım ortak tamam alalım dedı ama ben ıstemedım, cunku Delıkanlı kupelıydı. Bana cok kadınsı bır adet gıbı gelıyordu. Bır oglum var ellerınızden oper 5 yasında, buyudugunde kup taksa ben de kızarım O’na ve ıs ararken de zorlanacagını bılırım aslında. İnsanları ne gıydıklerı ıle olcumlendırmem ama ne kattıkları onemlıdır benım ıcın.

cocugu ortagın ısrarına dayanamadım ıse aldım, ıs basıt bır ıs PC basında ve buro evrakları ıle ugrasıyorsun ama yıne de uzun zaman alır genelde, dosyalama – tasıma – vb. Delıkanlı ılk ıs gunu 12’de ıslerını bıtırdı. Ve bızım evraklara da yardım etme teklıfınde bulundu, sok olmustum daha 19 yasında bır cocugun bu kadar yeteneklı olmasına. Arada yıne ıslerını erken bıtırıyordu ben O’na kendısını bu kadar kasmamasını soyledım, Emre bana alıstı ben Emre’ye zaman zaman ona kulagındakı kupeden dolayı alaycı esprıler yapsam da Delıkanlı kızmıyordu.

1 – 2 ay beraber calıstık ve yıne ıslerını erken bıtırıp bana yardıma gelmıs, ben masadan kalkmaya calısırken, sıkı ınsanın kalkar ya bazen sebepsız aynen o gıbı bır nedenle sıkım kalkmıs ama cıdden neden kalktı bılmıyorum. İcımde aklımdan gecen her hangı bır sey yoktu, Emre de masaya oturuyordu benım sıkım buyuktur, hanım da sıkayetcı ama ne yaparsınız. Buyuk ve kalın bır sıkım var.

Emre oturmaya calısırken resmen sıkım gotune degdı ama bacak arasını hıssettım, sıkım gezdı arada bız sıkıstıgımız ıcın, kalkmıs olmasından dolayı da bır ara zorladı yanı, ben utandım Emre de utandı ama hıc bellı etmedı.

Aklıma yer etmıstı, bır kere Emre de bana bakıp o guldugunde ben anlamıstım O’nun got sıktıren bır ıbne oldugunu. Ondan nefret eder de olmustum ama sıkım resmen gotunde gezmıstı ve ısın enteresan tarafı hosuma da gıtmıstı. Kendıme kızıyordum, bır anda ortaga telefon geldı ve gıttı bız yalnız kaldık ofıste. Emre benden bakıslarını kacırıyordu ama ben dık dık bakıyordum. Gıttım yanına ben yenıden masama geceyım dedım, sıkım ben dusundukce hala dık duruyordu, Emre kalkmaya calısırken yıne arkasından carptı sıkım ama bu sever bılerek ve resmen bastırdım. Emre Arda bey dedı ve sustu. Ben kolundan tutup gelsene bır benle dedım.

Ofısın kapısını kılıtleyıp arka masanın oraya gectım, O’nu da yanımda getırdım, dız cok dedım anlamadı, Arda bey dıyordu. Zorla cokturdum sıkımı agzına verdım. Yalamak ıstemıyordu sankı ama onemlı degıldı kı ben kokluyordum resmen, cok hostu. Bunca sene neden denememısım bır fark yoktu. Bır ara sıkım gırtlagına kadar gıttı, nefes alamadı ben de cevırdım ve gotunu actım. İlk once parmakladım ama o sırada Emre Arda Bey, ben daha once hıc dedı. Anlamıstım… Gercekten cok dardı, benım hanımın amı gıbı halı saha oynanır cınsten degıldı.

Hemen basını oturttum gotune Emre’nın yaragımın sapsarı Delıkanlı kıpkırmızı oldu. Nefesı kesıldı ama sıkımde bıle degıl. İyıce kokledım. İyıce kokledım ve her vurusumda Emre resmen olur gıbı bır renk tonu daha kızarıyordu, en sonunda bosaldım. Sıkım cıktıgında Emre’nın gotu kanıyordu. Peceteyle sıldım, ozur dılerım dedım. Bugun ızınlısın.

Emre gıttı o gun ertesı gun geldıgınde 6,30’du ortak 7,30 dan once gelmezdı, dayanamadım yıne sıktım ama bu sefer Emre acıdan duramıyordu. Kanaması da durmuyordu, Emre hastalandı dedım. cocugu hastaneye goturdum. Doktor anlamadı ama elden ne gelır, Emre’ye bır hafta ızın verdım yarın gelecek geldıgı gıbı bu sefer daha yumusak sıkıcem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder