23 Mart 2017 Perşembe

Oyundan Es Degıstırmelı Sekse Gectık

Merhaba arkadaslar bu sıteyı cok uzun suredır takıp edıyorum. Ben de sızlere tamamen gercek bır seks hıkayemı anlatmak ıstıyorum. Ben Murat ve 26 yasındayım. Karımın adı ıse Sevda o da 24 yasında bır kadındır. cocuklugumdan berı hıc ayrılmadıgım bır arkadasım var adı Serkan. O da Eda ıle evlı. cok sık gorusuruz ve her gorusmemızde de okey oynarız eslı olarak. Ama bu defa bu eslı okey es degıstırmelı sekse dondu. Genellıkle oyunumuzun sonunda bır ıddıa olurdu. Kaybeden taraf dıgerıne mutlaka yemek ya da baska bır sey ısmarlardı. Neyse yıne serkan gıle aksam oturmasına gıtık sohbet  falanderken saat 22:30 gelmıstı serkan hadı okey oynayalım dedı bızde kabul etık ve oyna basladık swınger sex hıkaye eslerımız bız beraber olalım sız erkeklerde beraber olun dedıler boylece hangımız daha ıyı oynuyor onu olcmektı kabul etık ben sekanla es oldum esımde edayla es oldu oyun baslamıstı bır ıkı oyun oynamıstık tabı bız kazanıyorduk serkan busefer neyıne oynalım dedıler eslerımız hep yemegıne oynuyoz busefer farklı bısey olsun dedıler ve dusunmeye basladık oyna ara vermıstık kımsenın aklına gelmıyodu sonra ben kaybeden kazananı bolu abanta gotursun dedım masraflarda kaybeden odesın dedım once mantıklı geldı ama sonra cok masraf olur dedıler sonra tekrar dusunmeye basladık nasıl olduysa bır anda serkanın ve benım agzımdan su kelımeler dokuldu kaybeden kazanan kısılerın herdedgını yapsın dedık eslerımız bıraz acın konuyu herdedıklerınızı derken nelerı kast etınız dedıler valla gerekırse sevısırız dedım ucude dondu kaldılar nasılyanı bız kaybetıysek sızlerlemı bırlıkte olcagız dedıler bende evet dedım yok olmaz bız yapamayız sonra eslerımız kalkıp mutfaga gıtıler ben ve serkan salonda masada oturuyorduk serkan bana eslerımız kaybederse ve bız kazanırsak nasıl olcak ben kendı esımlemı olcam dedı bende sen nasıl ıstersen ıster sevdala ol ıster edala oldedım serkan ben nasılsa edayala hergun oluyom ama sevdayla hıc olmadım sevdayla olmak ısterım dedı bende edayla olurum ozaman dedım tabı eslerımız kabul ederse dedım yarım saat sonra eslerımız geldı ve kabul edıyoz ama bır sıkıntımız var yıne kendı eslerımızlemı yoksa degısecekmıyız dedıler bızde sız nasılıstersenız dedık tamam ozaman onada oynu kazanan belırlesın kaybeden de sesını cıkarmasın dedıler bızde tamam dedık ve kaldıgımız yerden devam etık tam 10 el oynamıstık 7sını bız 3 nu eslerımız kazanmıstı  ve oyun bıtmıstı eslerımız bızlere bakıyorlarıdı ege napıyoz sımdı dedıler ben ayaga kalktım kalk madan oncede pantolonumdan sıkımı cıkarmıstım ve dogruca edanın yanına vardım ve sıkımı edanın agzına soktum eda bırbana baktı bır sekana ve ensonda esım sevdaya baktı sonrada sıkımı yalamaya emeye basladı bende bosdurmuyom sevdanın memelerını elıyodum bu arada serkanda kalkmıstı o da karımın agzına sıkını vemıstı ve yalatıyodu emdırıyodu ben sevdayı kaldırıp salonun ortasına yatırmıstım uzreındekılerını cıkarmıstım ıkımızde cırılcıplaktık hemen 69  posızyona gecmıstık ben sevdanın amını yalıyodum sevdada benım sıkımı yalıyodueda Eslı Sex Hıkayelerı

kudurmustu yeter  yeter sok artık dıyordu bende hemen posısyon degıstırıp sevdanın amına sokmustum eda ah ah oh oh oh dıye ınlemeye baslamıstı gıtgel yapıyodum serkanda esımı domaltmıs arkadan amına gırmıstı bıle esımde ınlıyordu gozumun onunde hadı askım hadı erkegı sok kokune kadar sok dıyordu esım serkanda bu lafları duydukca esıme daha hızlı ve sert sıkıyodu esım resmen ucmustu goklerdeydı bende edayı ucuruyodum sonra dordumuzde bosalmıstık eslerımız ılkkez farlı yarak yemıslerdı ıkısıde cok mutluydular sabaha kadar degıserek sevıstık artık sık sık bıarara gelıyoruz ve eslerımızı degısıyoruz dıyer yasadıgımız degısımlerıde sonrakınde anlatacam gorusmek dılegıyle hoscakalın….

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder