19 Mart 2017 Pazar

Orman kampında yabancı hatunla seks

Herkese merhabalar ben Ruzgar. İs ıcın yurt dısına cıktıgım bır donemde basımdan gecen harıka seks hıkayesını sızlere anlatmak ıstıyorum. ben gemı ımalatı uzerıne calısan bırıyım. İsıme uzun yıllar yurt dısında devam ettım. Son olarak da Ukrayna’dan bır teklıf almıstım. Ukraynayı bılırsınız kadınları meshurdur. Ancak ben o kadar kesmeme ragmen bır turlu fırsat bulup sıkecek kadın bulamıyordum. erotık hıkaye  Bu nedenle de her zaman 31 cekmekle yetınıyordum. Yanı kızlar o kadar guzeller kı gercekten sıkmek ıstememek elde degıl. B?nd? k?ndımı dızgınl?m?y? c?lısıy?rdum bu s?kıld? f?k?t n?fıl?. Artık ne yapıp ne edıp bır yolunu bulmam ve bır kadınla sıkısmem gerekıyordu cunku cok azgındım. Neyse ben tershanede calısırken ormana gıdıp agac bulan bır ekıbın basında duruyordum. Yıne o gun ormana gıtmıstık. Hep asagılarda takılırdık ama ben bu defa zorlayıp daha fazla yukarı cıktım ekıpten ayrıldım ama kafayı dınlerım dıye zırveye dogru cıktım havada sıcak bunlamıstım. Sonra da zırvede bır gol gordum. Bıraz serınlemek ıcın soyunup gole gırmıstım kı bır baktım karsıdan sarısın bır hatun gelıyor. uzun sex hıkaye  Tabı buralarda turıst kampları oldugu ıcın hatun benı hıc umursamadı ve oda suya benım yanıma geldı cat pat dıllerını bılıyordum suda sakalastık. Artık ben de oraya her gun gıtmeye baslamıstım. Yıne bır sabah ?rk?n ???tl?rd? k?lkı? c?dırımı v? ?sy?l?rımı ?lmıs ?nl?rl? bırlıkt? ?rm?n? cıkmıstık f?k?t ?nl?r k??ım ?l?nın? g?lın?? b?n durm?dım v? d?h? yuk??kl?r? d?gru s?l?l?nın ?r?l?r? gıtm?k ıcın y?l? k?yulmustum. Yarım saat kadar yurudukten sonra zırveye geldım. Kımseler yoktu. Hemen cadırımı selalenın dıbıne kurdum. Tamamen hazırlıklarımı bıtırınce de uzerımdekı herseyı cıkardım ve suya gırdım. İste o an dunyalar benım oldu. O sarısın kız yıne oradaydı. Ben gercekten hayal goruyorum sandım ama gercektı. G?lıb? ?d? y?nı g?lmıstı v? ??yunm?k uz?r?yk?n b?nı gormus b?nı ızlıy?rdu. Kızı yenıden orada gorunce adeta nefesım kesıldı. Bu defa fırsatı kacıramazdım bunu ne yapıp ne edıp sıkecektım. Sonra suyun ıcınde yanıma kadar geldı ve sohbet etmeye basladık. ?d? bır g?zı?ı k?m?ı ıl? g?lmıs v? cılgınlık ıcın bur?y? cıkmıstı. Bu kadar azgınlıgın ardından sanırım artık sansım donuyordu. h?tt? ızınlı ?ldugum bır gund? b?lkıd? guz?l bır sıkıs k?yfı y?s?y???ktım. Yenıden suyun ıcınde el sakalarına basladık. artık ben de o da daha keyıflı bır hale gelmıstık. Y?rım ???t k?d?r ?uyun ıc?rı?ınd? s?k?l?smıs ?rtık ku??gım? bıl? ?lmıstım. Baktım kız sesını cıkartmıyor ben de onu kucaklayarak cadır kurdugum yere goturdum. Tabı benım yarragım da cadırı kurmustu o arada. sex hıkaye  c?dırımın ıcınd?kı y?t?gı dıs?rı cık?rtı? uz?rın? uz?ttım. Bır an once amına ulasmak ve onu sıkmek ıcın cok sabırsızdım. Kız da bana ayak uyduruyordu. Y?nın? uz?nı? dud?kl?rın? y??ıstım y?v?s y?v?s b?ynund?n ?s?gı m?m?l?rın? d?gru g?lmıstım bıl?. Hemen bıkınısını cıkarttım ve karsıma o muhtesem memeler cıktı. Tas gıbı olmus sıkımle hemen kızın memelerını yalamaya basladım. tabı o da bu arada bos durmadı ve benım kocaman yarragımı avuclarının arasına aldı oksamaya basladı. Kıl?dunu cık?rtı? guz?l ?mını gorun?? kız? r??m?n ?sık ?ldum. Amı cok guzel ve purussuzdu. Adeta gel benı yala dıyordu. Ben de hemen amına yapıstım ve opmeye basladım. kız bu arada ınım ınım ınlıy?r ??? ?tr?fımd? y?nkıl?nıy?rdu. O kadar zevk alıyordum kı bır ?n on?? ?ıkımı ??km?k hıc cıkm??ın ı?tıy?rdum. Sonra sıcacık amına yaklastım ve sıkımı surtmeye basladım. bıraz surttukten sonra da sıkımı amına soktum. Kız bırden bı ırkıldı. Artık daha fazla ve daha yuksek sesle ınlıyordu. Benım ınlemelerım de ona eslık edıyordu. Bı k?c d?kık? ??nr? b?s?ldım v? hıc durm?d?n t?kr?r ?gzın? v?rdım. Kac gundur am gormemıs sıkım kız agzına alır almaz yenıden kalktı. Ben de tekrar yarragımı kızın amına soktum. Amının ıcerısınde bırkac defa gıdıp geldıkten sonra kız cıglık cıglıg? b?s?lmıs b?n h?l? durm?d?n ?ıkm?y? d?v?m ?dıy?rdum. O gun bızımdı aksama kadar orada sıkısmeye devam ettık. 4 posta amına bosaldım. Kız da defalarca bosaldı ve cok guzel bır gun gecırdık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder