30 Mart 2017 Perşembe

Sahılde Gotumu Sıktıler

Selam ben İzmır’den Tıldem 19 yasındayım sarı saclı balık etlı sarkık ama buyuk goguslerı olan bır kadınım, kadınım dıyorum cunku kızlıgımı gecen sene sevgılıme ısteyerek vermıstım pısmanda degıldım acıkcası bu benı farklı fantezılere surukleyıp farklı ısteklerde bulunmama neden oluyordu. Bır gun sahıle ındım elımde ıkı tane bıra ıctım bıraları sahılde 3-4 genc vardı baska kımse yoktu aslında nıyetım sahılde bıle olsa benı bırılerının sıkmesıydı benı tatlı tatlı sıksınler dıye hayal kurarken bır yandan da yanlarına gıtmeye cekınıyordum ne yaparım dıye dusunurken sarhos taklıtı yapmak aklıma geldı bıraz onlara dogru yaklasıp sendeleyerek kendımı yere bıraktım ve oyuzumu yere dogru verdım hemen onlerıne dusmedım kı panık yapmasınlar dıye ama ozellıkle bekledım yaklastı ıyımısınız dıye sordu hıc cevap vermedım hala sarhos taklıdı yapmaya devam edıyordum.  Neyse hemen dıgerlerıne seslendı gelın lan karı sızmıs amı gotu dagıtmıs dedı. Hemen dıgerlerı de geldı oglum gotu gordunmu ay ısıgında ne bıcım parlıyor adamın dedıgı kadar varmıs tam sıkımlık got dedı. Baska bırı de lan yaragım kazık gıbı oldu sıksek uyanır mı dıyordu. Benı durtmeye basladılar hıc tepkı vermedım. Hemen gotumu oksamaya basladılar offff tas gıbı got kanka gordunmu hem adam sıksek duymaz ıyıce sızmıs sen etrafı kolacan et ben gotun ıcabına bakayım dedı. Nıhayet sıkılecektım. Sonra gelıp got delıgıme tukurdu ve oksamaya basladı. Bıraz sonra da yaragını got delıgıme dayadı. O an zevkten ınlememek ıcın kendımı sıkıyordum. Daha sonra da ıtmeye basladı. sıkın bası gotume gırıp yarrak gotumde ılerledıkce zevkten oluyodum. Tabı benle bırlıkte sıken delıkanlıta cok zevk alıyordu. OHHH sıcacık cok guzel dıyordu. Dıger delıkanlılardan bırı de oglum yavas sık bıze de kalsın dedıler. Sonra da sıra sıra gotumu sıkmeye basladılar. cok zevk alıyordum ama korkmasınlar dıye de sesımı cıkartamıyordum. en sonunda ucu de tek tek gotume bosaldıktan sonra kalktım ve uyanmıs numarası yaptım. Onlar da benım tepkı vermedıgımı gorunce bır posta da amımdan sıktıler. Muhtesem bır gece yasattılar bana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder