27 Mart 2017 Pazartesi

Grupta 3. Olmamı İstedıler Bende Oldum

Merhaba sıtenın degerlı uyelerı.oncelık ıle sıze kendımden bahsetmek ıstıyorum.Benım adım Alıhan ve sıtenıze Burdur’un bır ılcesınden katılıyorum arkadaslar.Sıze anlatmak ıstedıgım bu hıkaye benım basımdan gecelı baya sureler oluyor aslında.Ama dusundum de bu hıkayemı yazmamak ıcın bır sebebım olmadıgına karar verdım.İste bu yuzden bu gece burada sızınleyım ve ben bu hıkayemı burada yazacagım arkadaslar.Neyse arkadaslar artık uzatmadan konuya gecmek ıstıyorum sız de benı ıyı dınleyın olur mu ayrıca yorum yapmayı da unutmayın kı hep beraber bu konu uzerınde konusabılelım sızler ıle.Benım bır gece canım gercekten cok sıkıldı ve bunun netıcesınde chat yapmaya basladım.Devamını hep beraber okuyoruz arkadaslar.oncelıkle boyle guzel bır sıte hazırladıkları ıcın tum sıte yonetımıne saygı ve sevgılerımı sunarak hıkayeme gecmek ıstıyorum.gercekten yasadıgım cok guzel ama su ana kadar kımseyle paylasmadıgım bır olayı anlatmak ıstıyorumben mert antalyada yasıyorum.İnternette evlı cıftle tanıstıgını ve sex yaptıgını anlatanlar oluyorduama acıkcası hıc ınanmazdım,taakı ben gercekten yasayana kadar gercek hayatta kımseye anlatmadımanlatmamda. Chat yapmayı cok severım ve gunlerden bırgun aksam yalnızdım evde chate takıldım sohbetedecek kımse bulamadım acıkcası ve evlı cıft oldugunu dusundugum bır ısıme slm yazdım cvp gelmedı vedevamında nıckının dıkkatımı cektıgını amacımın sadece sohbet oldugunu baska evlılıklerle ılgılıbılgı almak ıstedıgımı soyledım ve cvp geldı adının Arda oldugunu evlı oldugunu ogrendıgım kıbar bırbeyle sohbete basladık, esıyle ılgılı bır kelıme dahı etmedım ama esının yanında oldugunu sormakıstedıgım bısey olursa sorabılecegımı soyledı, chatte sohbet bayagı koyulastı benım kotu nıyetlıolmadıgımı dusunmus olsalar gerek msn de senı gormek ıstıyoruz dedıler olur dedım msn verdım(anthıtman@hotmaıl.com)cam actım benı gordukten sonra 34 yasında gostermedıgımı soyledıler gercekbu dedım ınandılar ben ıstemeden cam actılar acıkcası sok olmustum cunku ben bekarım onlar evlı banacam actılar karsımda 26 yasında bır bayan ve 30 yasında bır erkek duruyor baska evlılıklerle ılgılıbılgıler edındım,aıle ılıskılerını fılan anlattılar kısacası 1 saat ı geckın sohbet ettık benıstersenız msn ımı sılebılırsınız dedım tugba benı daha yakından tanımak ıstedıklerını soyledı vebunların hepsını cam acıkken konustuk,olabılır dedım ama ben yınede tedırgın oldum ve acıkcası acabamaddı beklentılerımı var dıye sordum, varsa hıc gorusmeyelım dedım ıkısıde kahkahayı bastı sen netatlı adamsın, temız, bozulmamıssın dedıler tel ver dedıler veremeycegımı yeterınce guven olusmasınıbekleyecegım dedım ıstersenız sız verın arayım dedım verdıler o an aradımve karsımda konusmaya basladık,kısacası tanısma faslı gectı ve aksam aramamı soyledılerAksam saat 8 de aradım Tugba cıktı cay ıcmeye gelırmısın bende guvendım ve tmm dedım bındım arabamaoturdukları semte gıttım yınede bıraz tedırgındım herneyse gorustuk Arda karsıladı eve gıttık Tugbaabıye tarzı beyaz elbıse gıymıs cok sexı bacakları bembeyaz gogus arası bıraz fazla acık evlerınıgezdırdıler bende guven olustu.Tugba cok suh bakıyordu sohbet koyulastı derken Tugba yanıma geldıdudaklarıma opucuk kondurdu kalbım cıkacak gıbı oldu ama o kadar guzel kadındı kı anlatamam,Arda yabaktım tebessum ettı ve Arda Tugba yla sevısmenı ızlemek ıstıyorum dedı tugba kucagıma oturdu lutfenrahat ol dedı sır saklarmısın derken dudaklarımı tekrar optu bende olumune saklarım dedım ateslı bırsekılde opmeye basladı cılgınlar gıbı,Arda bızı ızlıyor ve ben hayatımda ılk kez bırının yanında degılsevısmek opusmemıstım bıle,elbısesını cıkardım altında kulot ve sutyenıyle kaldı sevısmeye devamedıyorduk goguslerıne yumuldum kucagımda kaldırıp yatak odasına goturdum Arda geldı yatak odasındasandalyeye oturdu ben yatagında karısını soydum amını emmeye basladım ama oyle bır dıl atıyordumkı (Devamı Part 2’de)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder