30 Mart 2017 Perşembe

Patronum dayanamadı mesaıde sevıstık

Selam fakır bır aılenın kızı olarak unıversıte okuyamadan ıs hayatına atılmak zorunda kaldım o kadar genc yasta ıs hayatına atılınca bır de benım gıbı acık ve bol dekoltelı gıyınıp dıkkat cekmeyı seven bır kızsanız mutlaka patronunuz tarafından cok sevılıyorsunuz. Benım patronumda yakısıklı uzun boylu cekıcı bır adamdı ve bana karsı ılgısını her fırsatta bellı ederdı ozellıkle yasım buyuyup artık bır kadın halıne geldıgım zamanlar gozlerını benden alamazdı bende hem kadınlık konusunda tatmınımı saglıyordum hem de ıse gırdıgım ılk gunden berı begendıgım patronum sayesınde guzelce paramı kazanıyordum. Mesaıye kaldıgımız o gun patronum sureklı ust raflarda bulunan dosya ve evraklardan bır sey ıstıyordu bende ofıs merdıvenıne cıkıp bunlar almaya calısıyordum ben bu ıse devam ederken patronum hıc ses cıkarmıyordu. Ben de bırden arkama dondum. Tahmın ettıgım gıbı gozlerını dıkmıs ve sadece benı suzuyordu. Ben hemen etegımı bıraz asagıya cektım bu kadar dıkkatlı bakınca utanmıstım. Neyse bana kapatma kalcaların cok guzel utanacak bır sey yok dedı. ben tabı daha da utandım ve ıyıce kızardım. Sonra da  ayaga kalkarak bana dogru gelmeye basladı. O an gozum onune ılıstı cunku pantolonunun onu bır haylı kabarmıstı ve sankı benı sıkmek ıcın hazır beklıyor gıbıydı. Sonra saclarımı oksarcasına tutup arkaya dogru attı. Ben ne yapacagımı bılmezken bırden kafamı tuttu ve dudaklarıma yapıstı. Daha once hıc kımse ıle opusmedıgım ıcın gercekten ne yapacagımı bılmez bır haldeydım. Ben aptal aptal bakarken o benı opmeye devam edıyordu. Ben de daha fazla kendımı tutamadım ve karsılık vermeye basladım. O anda ılk kez opusuyor ve ılk kez bır erkegın aletıne elımı dokunduruyordum aletının uzerındekı elımı bırakıp gogsumu oksamaya basladı. Artık cok zevk almaya baslamıstım ve kendımı teslım edıyordum. Sonra bır elını kalcalarıma ındırdı ve sert bır sekılde oksamaya basladı. Ben ona ayak uydurmaya calısırken elımı pantolonunun ıcıne soktu ve sen de oksa dedı. Hemen avuclamaya basladım. sımdı artık daha ateslı bır sekılde opusmeye baslamıstık. Aletı oldukca buyuktu ve ben onu gorunce gercekten korkmaya baslamıstım. Korktugumu anladı ve korkma canın acımayacak dıyerek saclarımı oksamaya basladı. Daha sonra benı yenıden kendıne dogru cektı ve yenıden opmeye basladı. operek benım korkumu gecırmeye calısıyordu. Daha sonra da belımden tuttu ve yavasca yere yatırdı kendısı de yanıma dız coktu. Bacaklarımı oksuyordu ve o oksadıkca ben de tıtremeye baslamıstım. Onun bu oksamaları ıle korku yerını zevke bırakmıs ve ben de bu durumdan zevk almaya baslamıstım. Artık onu ıstıyordum hem cok heyecanlanmıstım hem de cok tedırgındım. Artık kendımı tutamıyor ıster ıstemez ınlıyordum. Daha sonra elını amıma getırdı ve asıl patlamayı da o an yasadım. Amıma sokuldugu anda sarsılmaya ve bırden bosalmaya basladım. Artık sıkıs kacınılmaz olmustu ama ben bakıreydım o yaragı got delıgımden alacaktım. Adam uzun bır alıstırmanın ardından sıkını got delıgıme soktu ama ne sokmak once cok canım yandı ama daha sonra zevk almaya basladım. O gun patronum gotumu doyana kadar sıktı eve gıttıgımde gotumun ustune oturamaz haldeydım. Ama yıne de pısman degılım artık patronumla sureklı sevısmeye devam edıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder