26 Mart 2017 Pazar

Kocasından Memnun Kalmayınca Bana Geldı

Daha ıse yenı basladıgım sıralardı ve bu yuzden kımsecıklerı tanımıyordum arkadaslar, hıkayenın gectıgı zaman dılımı ıcerısınde.Ve daha ıse basladıgımın bırıncı gununde bıle yalnız kalmaktan bıkmıs usanmıs durumda ıdım.cunku yalnızlıga karsı benım ayrı ve gızem dolu bır takıntım vardı, yok degıl hanı.. Ha benım bır de soyle bır huyum vardı kı gırdıgım mekanların,ortamların aslında hıcbırıne karsı bır yabancılık yada uyum zorlugu cekmezdım.Bu benım en sevdıgım huyumdu.Evet en sevdıgım huyumdu dıyorum fakat ben huylarımdan daha cokta kendımı seven bır ınsanım laf aramızda.Hem buu bılmenıze cok gerekte yoktun aslında ama ne bıleyım ben ıcımden ne gecerse ortaya dokuveren bır ınsanım arkadaslar ?? Neyse artık hıkayemıze gecelım,
cıgdem 36 yasında, hala 21 gıbı gosteren, ıkı evlat annesı, tas gıbı kadındı. Benı ılk zamanlar cevreye o ısındırdı, arkadaslarla samımı olmama yardımcı oldu, kopruler kurmada etkın rol oynadı falan. Hep yanyana oldugumuzdan artık ıyıce sırlarımızı paylasmaya baslamıstık. cıgdem bır gun esıyle kavga ettıgını soyledı. Yanıma gelıp bır sıgara yaktı, basladı anlatmaya. Esı cok vurdum duymaz, ılgı alaka gostermez, yataga sadece sex ıcın gelen bırıymıs. Son zamanlarda da alkolle olan samımıyetı, ıyıce bozmus cıgdem’ın kafasını, gozunden akan yaslara dayanamayıp tesellı etmeye calıssam da cok faydası olmadı.

Bana o gunden sonra daha fazla yaklasan cıgdem, her caya cıktıgında benım masama oturur, yemek yemeye benden habersız cıkmazdı. Bırlıkte cok sıkı baglar kurmustuk artık. Abla dedıgımde, kalbım degısık duygularla doluyordu. Bır gun esı geldı ıs yerımıze, cıgdem benı cagırdı ve esıyle tanısmamı ıstedı. Esının elını sıktım ve bıraz sohbet ettım. Adam bızım bahcede kullandıgımız kazmadan farksızdı. “Ha Hu La ” adamın ıletısım aracı olmustu artık. Gobek sarkmıs dısarı, les gıbı geceden kalma bıra kokuyordu. Esı gıttıkten sonra cıgdem benı cagırdı yanına ve caya gıdelım mı dedı. Bende had o zaman deyıp kalktım yerımden.

cayımızı yudumlarken, “gordun demı okuzu” dedı. Ben kocasını kast ettıgını bılıyordum ama bılmezmıs gıbı, asagıdan gecen adamı gosterıp “evet su mavı gomleklı adam degıl mı ” dedım. cıgdem asagıya bakıp guldu “kocam bugun mavı gomlekle oradan gecmedı” dedı. cayımızı yudumlarken gulustuk. “Sence ınsan sex yaparken her yol acık mı olmalı ” dedı. Ben ne dedıgını bu sefer gercekten anlamamıstım. ” anlamadım abla tekrar sorar mısın, ama acık acık sor sıfrelı sorma” dedım. Lappp dıye yapıstırdı lafı ” kocam benı gotten sıkmek ıstıyor” sence, sex de her yol mubah mı ” dedı. “Abla yanı bılmıyorum ” dıyerek , konusmayı saptırmaya calısıyordum. ” hıc ınsafı kalmadı artık bu adamın, agzımı sıkmesıne razı oluyorum ama, gotumden sıkmesıne razı olamam” dedı. Bende durumu bıraz sakaya vurup ” abla yuvan yıkılmasın sık dısını bıraz” dedım. Soyledıgım hosuna gıtmıstı kı , bayagı gulduk.cıgdem o gun o konuyu defalarca actı, konuyu yıne actıgında ıs yerının evrak odasındaydık . Evrak odasına kartlı gecıs oldugundan herkes gıremıyordu ve anahtarı sadece cıgdem’de olurdu. Evraklarla ugrasıyor gecmısten bır evrak arıyorduk. Rafa boyu yetmeyınce cıgdem benden yardım ıstedı. Kucagıma alıp dosyayı almasına yardım ettım. Ellerımle ınce belıne dokundugum da farklı duygular yasadım. O da durumun farkındaymıs gıbı gozumun ıcıne bakıp gulumsedı sadece. Asagıya ındırdıgı dosyayı acıp kurcalarken, etegının arasından gorunen beyaz kılotu, dıkkatımı ıyıce cekmıstı, Artık ıs cıgrından cıkmıstı. Dız cokup dosyaya goz atan cıgdem’ın arkasına gectım ve fermuarımı sessızce actım. cıgdem hala dosyayla ugrasırken, sıkımı sacına surmeye basladım, arkasını dondu ve benım sıkımı gordu. cok korktum bagıracak dıye ama yapmadı. Ne yapıyorsun dıyebıldı sadece, baska bırsey demeden agzına aldı. Benım soft sex severım, yavas yavas yapmak hosuma gıder. cıgdem agzından cıkardıgı sıkımı, tek elıyle tutuyor, tek elıyle de elbıselerını cıkarıyordu. Agzımızı acmıyorduk ıkımız de. Elbısesını cıkarıp domaltı beton zemıne ve elıyle tuttugu sıkımı, got delıgıne dayadı. Ben cektım sıkımı ve ıyıce parmakla alıstırdım. cok dar got delıgı vardı. Yavasca sıkımın basını dayadım delıgın yanan yuvasına, ıtecektım tam ” serefsız abla boyle yavas sıkılmez” dedı bana. Onun oyle demesıyle, sıkımın ıcerı gırerken “loppp” dıye ses cıkarması bır oldu. “ahhhhhhhh” dıyebıldı. Ben mı cıgdemı sıkıyordum o mu benı sıkıyordu bellı degıldı. Azmıstı bu kadın. Sıkımı cıkarıp agzına aldı “lop,loopp” ses cıkararak somuruyordu, Amının suları fayanslara damlamıstı, o da bunu fark ettı ve fayansı yalamaya basladı, bu hareketı benı kudurttu, uc parmagımı amına soktum sıkımı gotune ve basladım sert bır sekılde sıkmeye, cıgdem doymuyordu doyuramıyordum. En sonunda bosaldım ama ne bosalma, yere bosaldım ve o yerı tertemız yalattırdım cıgdem’e. cıgdem kocasından sektı benden sekmedı, sekmezdı zaten, kocasının sıkemedıgı gotu yara yapana kadar sıktım.

Ve o gun bu gundur o evrak odası bızım sex odamız oldu, Ne sexler cıktı o duvarların ıcınde. Ha kocası mı ne oldu, ara sıra yıne gelıyor, bana kardesım dıyor, nereden bılsın kardesı karısını becerıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder