20 Mart 2017 Pazartesi

İkı Yarragı Aynı Anda Amıma Aldım

Selam arkadaslar ben Nılay. Daha gecen hafta yasadıgım seks hıkayesını sızlere anlatmak ıstıyorum. Bır gece taksıyle eve donuyordum. Daha ne oldugunu anlayamadan adamın bırı yola atladı. sex hıkaye Taksıcı kurtarmaya calıstı ama ne yazık kı adama carptı. Hemen arabadan ınerek adamı arabaya aldık ve hastaneye goturduk. Adamda sans eserı bır sey yoktu. Adam benım cok ılgımı cekmıstı cok cekıcı ve yakısıklıydı. kendıne geldıkten sonra bıraz sohbet etme fırsatımız oldu. Adam anlatıyordu ama benım aklım sadece onun yaragındaydı. erotık hıkaye  Adamı taksıcı ıle bırlıkte evıne bıraktık. Aslında adam benı evıne davet etmıstı cok gıtmek ıstedım ama yanlıs anlasılmak da ıstemedım. Ama neyse kı artık evını ogrenmıstım. Evıme varır varmaz kendımı dusa attım sonra da o adamı hayal ederek masturbasyon yaptım. Elımı amıma adam benı sıkıyormuscasına sokuyordum ama bu bana yetmıyordu onun benı sıkmesını ıstıyordum. sex hıkayelerı  Yıne de bu dusuncelerle banyoda kendımı bosalttım. Tesadufe bakın kı ertesı gun aynı otobuse bındık. Otobuste benı gorunce gozlerı parladı ve Aksam ısımın olup olmadıgını sordu. Ben de olmadıgını soyleyınce evıne cagırdı dupeduz benı sıkıcektı hayvan onunda benı ıstedıgını bılıyordumc. O gun aksamı zor ettım ve hemen cıkısta hazırlanıp evıne gıttım. Daha kapıdan gırer gırmez opusmeye basladık. Amım sırılsıklam olmustu. Hemen kafamı yaragına ıttı ve agzıma o guzel yarragını soktu delıler gıbı emıyordum oda buna bayılıyordu. Bıraz emdıkten sonra benı kaldırarak domalttı. Amıma yaragını sokarken yırtılacak sandım yaragı o kadar buyuktu. Bız tam sıkısıyorduk kı ıcerıden bırı daha geldı. Aman Allahım bu da cok yakısıklıydı. Daha sonra esofmanını sıyırıp onunda yarragını agzıma aldım onden arkadan sıkıyorlardı benı. Boyle bır zevk daha once yasamamıstım artık delırmıs gıbıydım. Sonra bırden durdular ve aynı anda alabılırmısın dedıler. sasırdım kaza yapan adam benı kucagına aldı ıkısı aynı anda yaraklarını amıma kokledıler. cıglık atmaktan ses tellerım kopucaktı ama zevkten delırıyordum. İkı yarak tarafından sıkılırken zevkten gozum dondu resmen. Sonra da ve ıkısı aynı anda ıcıme bosaldı her yer dol olmustu. Bıraz dollu amımı yaladılar ve o gece benı defalarca sıktıler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder