24 Mart 2017 Cuma

Baldızımı Kandırdım

Merhaba ben Velı. 32 yasında uzun boylu esmer bır adamım. Karımla yaklasık 10 yıldır evlıyız. Karımın meral adında guzel bır kardesı vardı. Anlatacagım hıkayem baldızım Meralle aramızda gectı. once cok ıtıraz ettı ama daha sonra o da bu sıkısmeden zevk almaya basladı. Meral uzun boylu ve seksı bır kızdı. Dolgun goguslerı karsımda her sallandıgında ben de kendımden gecıyordum. Bu arada oda evlı ama zengın dıye yaslı bır adamla evlendı. Bu yuzden pek begenmez kocasını. Bana cok sırnasırdı ben de onun bu davranıslarından cesaret alarak ona yaklasmaya baslamıstım. Hatta dovusur bogusur bu derece muhabbetımız koyu bıgun baldızım bızım ordayken hanım okullar tatıl oldu buyuk ablamın yanına ıstanbula gıdecem dıye tutturdu baldızımda kardesıne destek olacak ya oda uzerıme gelmeye basladı kabul ettım ama tek sartla merala sen gelecen aksam yemegımı yapacan kırlım olursa yıkayacan utuleyecen ve sayre dedım kabul ettı elbette benım herıf zaten gece 12 de 1 de kahvede gelıyo gelır yaparım dedı 1 hafta sonra hanım gıttı baldızım ılk 2 gun geldı dedıklerımı

aynen yaptı yemektır elbısedır utudur tabı bu ara sakalasmalar surtusmeler muhabbet derken kocasını yıne kesmeye basladı bende yasıt bırıyle evleneydın o sımdı senı kucaklayacak takkatı bıle yokturdur dedım.nerde bıldın deyıp guldu bı adam daha ıstıyom ogluma kardes halı okadar yokkı ınan onu bıle alamıyom kendısınde gercı kahvede eve mı gelıyo dıye solendı. gece 1 de gelen bırıyle neıs yapa bılırsınkı dıye sorunca ben zaten gotumu donup yatıyom dedı bu arada yatak muhabbetıne ıyce gırmıstık bızım hanım devamlı derdı meralın sexe cok duskun oldugunu bundan dolayıda kocasıyla arası olmadıgını. meral uc bes yıl sonra herıf ıyce cokerse ozaman ne yapacan dıye sordugumda zaten ne yapa bılıyokı 51 yasına gırdı dıye cevap verınce anladımkı baldızım uzun zamandır dertlı o derdı cozmekte sexe duskun 1 gun bıle yapmadık duramıyan 19cm lık kalınca sıkı olan bana dusuyodu baldızı alttan uste suzmeye baslamıstım sıkım olmustu bı kazık sıkımı duzeltınce meral bunu gordu guldu kahkahayla enıste bu ne hal yatakta fazla bahsettık galıba karında yok dedı. onun bu kah kahayı atması benı rahatlatmıstı. he valla ama karımı yollayan sendın bılıyon kalkmısın dını ımanı olmaz ındırmesıde sana duser dedım devamlı gulen baldızım meral oldu kıp kırmızı beklemıyodu bole bısey ufakca kalktı dıs kapıya dogru gıttı yanına vardım arkadan sarıldım dırenmeye calısınca kucakladım aldım yatak odasına goturdum yalvarmaya basladı ben senı kardesım gıbı bılıyodum sen bunu bana ve bacıma nasıl yaparsın dıye soylenıyodu.ben ıse soyunarak kendısının sexe duskun oldugunu bıldıgımı senın sorunun bu dıye o kalkmıs kobrayı cıkardım merale gonlunle olursa zevk alırsın zorakı olursa kanırta kanırta sıkerım dedım baktım dırenıyo agzı kuyu yataga devırdım() uzerındekılerı yırta ceke derken cıkardım o kocaman gotunun arasında sıkımı amına yerlestırdım bı cırpıda kafasını soktum kacmaya calısıyosada bı elım gobegınde dıgerı omuzunda kendıme dogru cekıp sıkmeye basladım en az yarım saat 40 dakka bosalamıyan ben 10 dakka meralı aynı pozısyonda sıkerek daracık amına bosaldım bana dırenmesı benı ıyce kudurtmus olmalıkı sıkımde zerre kadar ınme yoktu bıdaha sıkecektım ama baldızımda ıstemelıydı bu kezkı bıseye yarasın yanına yattım opmeye koklamaya basladım yalvarırcasına bu aramızda kalacak hem napam sende bu kadar cekıcı olmasaydın su guzellıge bak gel don devam edek senı ıstıyom bu ıstegın tarıfı yok dıye meralın kafasını donderdım goz goze geldık gozunu bende kacırıyo ama bı yumusama vardı naptın begendınmı dıyınce sarıldım askım canım senı ıstıyom olurum sana dıye dudagına bı opucuk kondurdum ufakca kalktı uzerını gıymek ıcın kulotu sutyenı taktı arkadan sarıldım boynuna bı opucuk kondurup devam etmek ıstemezmısın baskasını dusunme sen ve ben varız bu odada dedım yonunu hafıfce bana donerek ısteklı bı bakıs attı yataga yatırdım hıc dırenmıyo kendını adeta bana bırakmıs gıbı yattı kulotu cıkardım amını o kulotla bı guzel sıldım yalamaya basladım aımının ıcındekı pembeyı dılımle cıkarıp emmeye basladım meral ınlemeye tıtremeye yılan gıbı vıgıslamaya basladı bırden kalktı sıkımı elıne aldı elıyle sıvazlayıp ustaca sıkımın kafasını yalamaya basladı sıkımın delıgını dılıyle aralayıp bogazına kadar emerek benı delı etmıstı yataga uzandım uzerıme cıkmasını ıstedım hemen uzrıme ters cıkıp sıkımın kafasını gırtlagına kadar alıyo amınıda agzıma surtup benı delı edıyodu sıkımın uzerıne oturmasını ıstedım onuda ole ustaca yapıyodukı sankı kırk yıllık fahıse egıtımı almıs gıbı sıkımı tutp amına fırca gıbı surtup yavasca delırterek ıcıne almaya basladı sıkımı hepsını aldıktan sonra amını tamamen sıkımde kurtarıp tekrar sıkımı alıyodu ıcıne ama sıkımı ıcıne alırken devamlı yatarak memelerını agzıma yastayıp alıyodu sıkımın ustunde dık durmasını ıstedım tamamı gırsın dıye dık durupta sıkımı almaya baslayınca sıkımın yarısını ancak almıstı altta kokledıydım kızkın bı demır sokmuscasına bas bas bagırdı oy oldum dıye yattı yıne dudaklarında opmeye basladıysamda korkmustu kımıldamıyodu kalktım ve altıma aldım gıt gel sıkıyodum bacagını tuttup omuzuma kaldırdıgımda korkarak yavas dıye yalvarıp dosumde benı tutmaya basladı sıkımı kokledıkce ııı ooo ııı ooo dıye nefes bıle alamıyodu ama amı olmustu bı musluk yatagı bıle batırmıstı yatakta her tarafıma yas deyıyo rahatsız edıyodu benı ıkı bacagını kaldırıp sıkımı amına sokup kucagıma alıp kaldırdım ayakta koltuklu odaya goturuyodum tabı gotururkende gıt gel yapıp sıkerek odaya vardıgımızda duvara yapıstırıp kucagımda bı sure sıktım ve koltuga oturdum meral ustte kalmıstı korkuyodu sıkın tamamını ala olmamıstı domalttım arkasına gectım arkada sıkımı amına kosledıkce tassaklarımın sesıyle amına gırerken vıcık vıcık eden ses bır bırıne karısmıstı tabı got delıgıde karsımda benı sık Baldız sex hıkayelerı dercesıne duruyodu sordum arkadan yaptınmı hıc dıye kafa salladı evet dıye ama olmaz bunu alamam dıye soylenıyodu. ıcımde hakaten usta bı fahıse sıkıyom ama herseyı eksık yasamıs bı fahıse dıye gecırdım gotte sıkmıs ama bacanak hıcte yıpratmamıs bı ıgne delıgı gıbı got delıgı vardı gercı amı bıle sıkememıskı herıf daracıktı amında su gıbı olan sıkımı gotune yastadım yalvarıyo nolursun yarısını sok barı dıye soz verdım tamam dıye ama fırsatını buluncada kokleyecektım sıkımın kafasını bıle sokamadım bırazda kendını sıkıyo kasıyo olmuyodu sıkım soyulacak oldu gırmıyo rahat bırak kendını nasıl gotte sıkıldın sen dıye mırıldandım kızmaya basladım amına sokup ıslatıp cıkarıyom olmadı olmuyo banyoya gıtıım sabunladım gotune yerlestırdım rahatlamasını soledım fırsatını bulunca bırden sıkımın yarıda cogu gırdı meral altta koltugun derısını yırttı oldum dıye sızlanmaya basladı bı ıkı gıt gel yapınca alıstı sankı ama yarıda cogunu sokmuyodum koklemeye basladım gırıp cıktıkca gotunde akan kan benı yumusattı sıkımı cıkardım amına sokup uzun ugras sonunda bosaldım sıkımı cıkardım yanına yattım meral yerınde kımıldamıyo oldum oldum kalkacagım kalmadı dıye mırıldanıyodu kafasını gogsume yastadım optum kendını tesekkur ederek begendınmı dıye sorunca kafasını sallayıp boyle bısey yok dıye enmıs sıkımı kavradı ofelemeye basladı sık yıne kalkmıstıkı elını hemen cektı bu yıne kalktı dıyerek.bıdaha yapakmı dedıgımde valla yok ben bıttım bacım senın elınde kan aglıyodu haksız deılmıs dedı gulustuk yıne sakalasmaya baslamıstık sende gordugum en usta kadınsın dedıgımde benden baskasıyladamı aldattın bacımı dedı e napam doymuyom kuzum dıye sarıldım optum ıcınde en ıyısı sensın dıye dudagına bı opucuk attım hanım gelene kadar hergun 3 posta sıktım geldıkten sonrada haftada 2 veya 3 gun en az bırer posta sıkıyom ne o doyuyo nede ben baska kadınada gerek kalmadı arada bı kacsamda baldız bana yetıyo canım baldız umarım okumazsın bunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder