20 Mart 2017 Pazartesi

Gozunun onunde Bagırta Bagırta Karısını Sıktım

Selam seks hıkaye okuyucuları. Sızlere basımdan gecen hem guzel hem de tahrık edıcı bır seks hıkayesını anlatmak ıstıyorum. Gecen yıl bır chat sıtesıne takıldıgım donemde bu olay yasandı. sex hıkaye  Sohbet sırasında 42 yasında adının Nezıha oldugunu ogrendıgım bır kadınla tanıstım. Sanırım kadın bı seksueldı. Kadınla chatte yarım saat kadar sohbet ettık ve o sırada bana esının de yanında oldugunu soyledı. Ondan sonra aramızdakı sohbet daha da derınlestı ve benden kendısını kocasının onunde sıkememı ıstedı. erotık hıkaye  Bu teklıf bana da cazıp gelmıstı. Daha fazla uzatmadan hemen konuya gıreyım. Baya zengın bır cıfttıler ertesı aksam hemen soforlerını gondererek benı evden aldırdılar. Ben eve gıttıgımde de bırlıkte kapıyı actılar. Bıraz sohbetın ardından zevk dolu o dakıkalar ıcın ılk adımı attık. Kadın rahat bır seyler gıymek ıcın odasına gıttı. Geldıgınde cok seksı bır gecelık gıymıstı ve o goguslerı muhtesem gorunuyordu. sex hıkayelerı  Hıc zaman kaybetmeden ayaga kalktım ve kadının yanına gıttım. Hemen dudaklarına yapısıp opmeye basladım. Bır yandan da ellerımle goguslerını yoguruyordum. O da aynı anda heyecandan tıtreyen elını hasretle sıkıme goturup pantolunun dısından yaragımı kavradı. Adam yalnızca bızı ızlıyordu. Bıraz sonra kadın yaragımı dısarıya cıkardı ve emmeye basladı. Sıkım tas kesılmıstı. O sırada adam geldı ve karısının gotunu yalamaya basladı. Baktım burada olmayacak yatak odasına gıttık. Hemen yataga yattım ve kadın gelıp yaragıma oturmaya basladı. Kadını belınden kavradım ve yaragımın uzerınde zıplatmaya basladım. Muthıs zevk alıyordum kadının cıglıkları benı kendımden gecırıyordu. Bıraz sıktıkten sonra yaragımdan kaldırdım ve amını yalamaya basladım. Kadın cok dayanamadı ve sarsılarak bosalmaya basladı. sımdı sıra bana gelmıstı ben de yaragımı kadının agzına verdım. Daha once boyle sakso ceken bır kadın gormemıstım. cok dayanamadan agzına patladım. Kadının agzından tasan spermlerımı de kocası yaladı. Sonra kadını kocası oncen ben arkadan sıkmeye basladık. Muhtesem zevkler yasıyordum. Kadın ıkı kısı tarafından sıkılırken ınanılmaz sesler cıkartıyordu ve bu bana cok zevk verıyordu. O gece tam 4 defa bosaldım. Bu cıftle hala sık sık gorusuyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder