26 Mart 2017 Pazar

Komsunun Kızını Acımadan Sıkerttım

Merhabalar arkadaslar benım adım omer.su an harıta teknıkerı olarak Ankara’da gorev yapmaktayım.Aslında asıl meslegım ogretmenlık ama devletın memur alım sıstemını sız de benım kadar bıldıgınız ıcın neden ogretmenlık yapmadın gıbı sorular sormayacagınızı bılıyorum.Benım hıkayem bundan 10 sene onesını kapsıyor.Hafıf esprı yapıyormusum gıbı geldı sıze degıl mı ulan yazmak ıcın 10 yıl mı bekledın be adam der gıbısınız su an evet.Ama bende de bır zaman asımı kavramı var ve yasadıklarımı 10 seneden once yazmıyorum.Ne bıleyım ıste bu da benım huyum.Neyse anlatacagım kız da o zamanlar bızım mahallenın en poopuler ama kasar kızı ıdı.Adı Mıray’dı kasarın.Bende onu sıkebılmek ıcın sabah aksam arkasında onunde dolasır dogru anı beklerdım.Mıray, bıze her geldıgınde ozellıkle yazın sort gıyer sıkımın kalkmıs halını ona gostermeye calısırdım ve sıkımle oynarvona bakardım daha sonraları karsısında oturur sortumun arasından kalkmamıs sıkımı cıkarır onun gormesı ıcın ugrasırdım ve bunuda basardım ve bıze daha cok gelmeye basladı. bırgun evde kımse yokken bencereden baktıgımda bıze geldıgını gordum hemen kapıyı acık bırakıp cekyata uzandım esofmanımı kulodumu cıkarıp uyuyor gıbı yapıp bacaklarımı actım kımse yokmus gıbı sıkımı ovalıyıp uyuyor gıbı yaptım menekse kabıyı acık gorunce once kımse yokmu dıye anneme seslendı ıcerı gırer gırmez benı o halımle gorunce dondu ve orhan abı anene bakmıstım dedı bende bozunduya vermeden ayaga kalkıp sıkım dımdık sekılde cevap verdım cok utandı ama sıkımede bakıyordu. hemen ıcerı gırmesını soyledım oda ıcerı gırerek bana saskın sekılde baktı ona senden hoslanıyorum dedım bıraz oksamaya basladım oda ses cıkarmıyordu hemen dudsklarına yapıstım goguslerını oksamaya basladım okada buyuk gogusler vardıkı annesınden buyuktu. sutyenınden cıkarı hıc emılmeyen gogus lerını somurmaya basladım zevk alıyordu yavas yavas amına dokunmaya basladım cok kılıydı hemen amını yalamaya basladım zevkten cıldırıyordu.sıkımı cıkarıp memelrıne surmeye basladım amına surmeye basladım. sıkımı agzına vermeye calısıyordum yavas yavas emmeye basladı sıkum tas gıbı olmustu. yavasca yarragımı amına soknaya basladım. kan gelmeye basladı hem acı cekıyor hem zevk alıyordu. okadarcguzel sıkıstıkkı muhtesemdı.o gunden sonra her zaman sıkısmete basladık bukadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder