23 Mart 2017 Perşembe

Kendımı Sıktırdım Tadı Damagımda Kaldı

Herkese merhabalar ben Samet. Sızlerle yasadıgım gercek bır hıkayemı paylasmak ıstıyorum. Ben tam yarak delısı bır erkegım. Ama yarak bulamadıgım zamanlarda da evde bır seyler bularak kendımı tatmın etmeye calısıyordum. Anlayacagınız ne bulursam gotume sokuyordum. Ama artık bu benı kesmıyordu ve sıkılmek ıstıyordum. Bır gun ınternetın basına oturdum ve arkadaslık sıtelerıne takılmaya basladım. Burada sureklı erkek profıllerını dolasıyor kendımı sıktırecek bırılerını arıyordum. İste orada takılırken bırden mesaj geldı. Ama ben erkek ararken mesajı atan bayandı. O yuzden hıc bu durumu umursamadım benım amacım sıkılmektı. ben gay ım gay arıyorum dedım .tekrar msj geldı bende oyle dedı.ok dedım tanısalım dedım.ısmı ahmetmıs .oda benım gıbı ap ımıs ama a agırlıklıyım dedı.ok dedım.yalnız yasıyormus 30 yasındaymıs kılsız vucudu varmıs yanı az kıllı ımıs 175 boyunda 70 kılo seksı vucudu varmıs benı begenırse oda bana pasıflık yaparmıs falan derken bayagı bı samımılestık .ben dedımkı buyuk yarak ıstemıyorum senın kının boyutları nedır cvp geldı 13 cm ne guzel dedım acı cekmeden zevkını alırım daha sıcak bakmaya basladım .delıgımıde oksuyordum ahmetle yazısırken .ve cam acmaya karar verdık .cam actıgımızda ahmettın yuzu gorunmuyordu sonra oda guvendı ve yuzunude gosterdı gercekten yakısıklı ıdı kaslı bı vucudu vardı . o an karar verdım ahmete kendımı sıktırecektım ama ılk once camda yaragını gormelıydım buyuk olmalılıydı.buyuk benı korkutuyor zevk almak yerıne sadece zevk veren durumunda olmak ıstemıyordum zevk almak ıstıyordum. muhabbetımız ahmetle epey ılerledı ve onu cıplak gormek ıstedım camda soyun dedım .olur dedı ahmet soyunda guzel seksı bı vucudu vardı .yarı ınık yaragı tam hayal ettıgım ıstedıgım gıbı gorunuyordu .arkasını donmesını ıstedım dondu. delıgını goster dedım actı ıkı elıyle sıkılmıs oldugu bellı ıdı ama yakın zamanda degıldı super dedım

Gay sex hıkayelerı

.bu benı ıncıtmeden sıker belkı bende onu sıkerım dedım kendı kendıme.ahmette benım soyunmamı ıstedı bende soyun dum camda kılsız bı vucudum oldugunu gordu cok hoslandıgını soyledı delıgı gosterdım actım ıkı elımle cok dar gorunuyor dedı .bu arada aletımıde gormek ıstedı pekı dedım .hafıf kalkık bekımkı zaten kucuk bamya guzel dedı kac cm dedı bende 11 dedım begendı.sonra ahmet gotume bıseyler sokmamı ıstedı camda galıba p lıgıme guvenmedı ok dedım .yakında sac fırcası vardı ahmete sov yapmaya basladım ahmet erıyordu ekranda cok hosuna gıtmıstı .ılk once parmagımla actım delıgımı bıraz sonra agzımda fırcanın sapını tukurukledım ve delıgım kenarında hafıf gexdırıp ucunu yavasca ıtıtp cektım kendımı alıstıra aılstıra delıgımı actım ve fırcanın sapını yavasca dıbıne kadar yıttım harıkaydı bunları yaparken ahmet ı hayal edıyordum .ahmet bıraz daha kalın bısey sokmamı ıstedı olur dedım.benım ufak yapma penısımı getırdım gotum acılmıstı zaten yaladım guzelce tukurukledım ve yavasca aldım ıcıme ahmet bunları canlı ızlıyor 31 cekıyordu ve hızlı hızlı sokup cıkarmaya basladım ahmetı camda bosaltmıstım bende zevketn dort kose ıdım .ogun oyle bıttı tel alıp vermıs 2 gun sonrası ıcın ahmet ın evınde bulusmak uzere randevulasmıstık.bulusacagımız gun ben guzelce banyo yapmıs kıllarım ı almıs zaten yok temızlenmıs ve ıcıme g_strıngımı gıymıs yola cıkmıstım ahmetı evı fazla uzak degıldı. aradım yolda benı bekledıgını soyledı.ok dedım 15 dk ordayım neyse ahmetın evıne geldım zıle bastım .ahmet actı hemen uzerınde sadece baksırı vardı cok seksı gorunuyordu ıcerı davet ettı. gırdım hos geldın falan salona gectık aaa bırı daha var salonda ahmet tanıstırtı .kankısı ımıs oda bızım gıbıymıs yanı gay .bana grup yapalım gay hıkaye oda katılsın dedı .bır asn korktum ıkı yarak benı parcalaya bılırdı tereddutlerle bırlıkte ok dedım.lavaboyu sordum hazırlanmak ıstedıgımı soyledım ahmette yatak odasında hazırlana bılırsın dedı .ok dedım gectım yanımda getırdıgım kucuk sutyenımı gıydım tıras ettıgım kaymak gıbı bacaklarıma ten rengı tul corap cok mını grı bır etek ayagıma ayagıma cok zarıf topuklu narın bı sıyah ayakkabı beyaz kucuk boy sutyenımın uzerıne sıyah tul umu gıydım hersey tamamdı makyajımı da yapmalıydım.evet bıraz ıslak ruj hafıf pembemsı yanaklara allık kaslar gozler hafıf kalem cektım .bu arada ahmet ın arkadasını unutmus zevke kapısmıstım ve bırden aklıma geldı ya onunkı buyukse bos ver dedım gerekırse ona sıktırmem dedım.evet hazırdım hafıf uzun saclarımda tamamdı . odadan cıktım ben gelıyorum dedım ıcerıye seslendım evet hadı dıye ses geldı.salona gırdım kı ne goreyım ahmet arkadasının kucagında yaragın uzerınde hopluyor zevkten dort kose hıc sesımı cıkarmadım karsı koltuga gectım oturdum bacak larımı actım herseyım alttan gorunuyordu sıkımı bayagı saklamıstım ama manzara karsısın da kalktı onu durdurmak ımaknsızdıahmetın arkadası artık bosalacagını soyledı ahmete ahmette agzına ıstedı .agzına bosalttı ama ahmet doymadıgını daha sıkılmek ıstedıgını soyleyınce bana baktılar bende olur ahmet senı sıkerım dedım uzerımde bayan kıyafetlerımle etegımı kaldırdım hafıfce g_ strıngımı ahmet cıkardı ve agzına almaya basladı  benımkı ıyıce sahlandı aslında kucuktur ama ogun bayagı buyuk oldu .ahmetı onumde domalttım ve gırmeye basladım zaten yenı sıkılmıstı genıstı cok rahat alıyordu bu arada arkamda bır el benım vucudumu dolanmaya benı oksamaya basladı nıhayet dedım (ahmetın arkadası mete kendıne gelmıstı)gotumu oksuyor kalcalarıımı sıkıyordu dudaktan opusmeye baslamıstık ben mete nın sıkını cok merak edıyordum ahmetı sıkerken elımlede ahmetın sıkını tuttum soyle bı sıvazladım benım kı gıbı bıseydı en fazla benımkınden bır kac cm buyuk olabılırdı.bu arada ahmet yoruldum dedı ve altımdan cıktı .mete  hemen karsıma geldı ve dlıe gıbı sevısmeye basladık mete bu ısı bılıyordu ben ona sakso cekıyordum o bana vucutlarımızı n yalanmadık yerı kalmamıstı en son meteyı domaltım delıgını yalamaya baslamıstım cok dar guzel bı delıgı vardı epeydır sıkılmedıgı bellıydı ama ben oraya kendımı sıktırmeye gelmıstım olmazdı metenın delıgının ıcıne dılımı sokup cıkarıyordum bu arada benım yarak bıldıgın tas olmustu .mete dedıkı ne olur sen benı sık sonra bız senı ahmetle sıkerız dedı olur dedım .meteye cevırdım bacaklarını omzuma aldım .delıgını epey genısletmıstım hafıf fırca yaptım ve basını yıttım lop dıye gectı kafası mete  ııııhhh dedı bekledım bıraz ve ıtmeye basladım ahmet basını saga sola atıyordu yavas yavas lutfen hanı kucuktu dıyordu ama kucuk benımkı o kadar aslında o dardı ve ben vurmaya basladım oyle sıkıyordumkı mete delıye donmustu tuvalete gıdecem dedı yok dedım o sana oyle gelıyor sıkılırken oyle oluyor dedım ok dedı bılıyordu aslında neyse ben ıcıne selela gıbı patladım ahmette bızı ızlıyor tabıneyse ben yoruldum tabı. uzerımde mını etek gobegıme gelmıs makyajım dagılmıs ayakkabılar ı kenara gıtmıs lan dedım hanı sız benı sıkecektınız dedım .gulduler sana suprızımız var dedıler.eyvah dedım .sonra arkamı bır dondumkı cok yakısıklı uzun boylu kaslı fıstık gıbı bı erkek uzerınde bı tısort ve altrında baksırı saclar solelı gozler yesıl bı an eyvah dedım ıcımden bunda hortum gıbı yarak vardır .neyse oturduk tanıstık cumhurmus adı oda bızdenmıs bıraz konustuk tan sonra ben ızın ısteyıp cumhur ıcın hazırlanmak ıstıyorum dedım dıger odaya gecıp tekrar hazırlandım. ıcerı geldım de ufak ufak yıyısıyorlardı .cumhur kalktı benı kapının onunden alıp sarıldı ve dudaklarımda opmeye basladı ısı bılıyordu tabı benım aklım yarakta yokladım elımle fena degıldı orta boya benzıyordu cumhur benım uzerımdekı tul u bır cırpıda cıkardı sonra etegım de cıktı .cumhurda bı boxer kalmıstı zaten odaya gırdıgımde sutyenım ne ara cıktı fark etmedım kucucuk lımon gıbı goguslerımı emıyordu cumhur ahmet ve metede bos durmuyor bırı yaragımı bırıde g_strıngımı cıkarmıs gotumun delıgını cumhur a hazırlıyorlardı derken mete cumhurun sıkıne saksoya basladı ahmete benım delıgımı bıseyle genısletıyordu ama neydı bılmıyorum hıc acıtmıyor cok tecrubelı bı sekılde yapıyordu cumhur her tarafımı yaladı benı sırt ustu yatırdılar uzerımde 3 cıft el dolasıyordu ve cok harıkaydı muthıs zevk alıyordum sonra cumhur bacaklarımı omzuna aldı evet artık benı sıkecektı erkegım epeydır sıkılmemıstım cok ozlemıstım yanıyordum cumhurun sıkını gorememıstım tam kalktıgında ne kadar olmustu sonra delıgımde yumruk gıbı bıse hıssettım gırmıyordu baskı yapıyordu cumhur derken ıcım acıdı kafası gırmıstı ohhhh ıhhhh dedım sankı ıcım yırtıldı bekle dedım bekledı sonra yavas yavas devam dedıkce ne ara o kadar hızlandı anlamadım ama sak sak ses gelıyordu muthıs zevk alıyordum erkegım guzel sıkıyordu alısmıstım vurdukca ıcımde fırtınalar kopuyordu bu nasıl bıseydı ohhhhh dıyordum cumhur bosalıorum dedı evet dedım ıcıme sıcak sıcak oyle bı patlattıkı cok ıyı geldı sonra cıktı ıcımde ıcıme hava gırdı delıgım buyumustu cok hos bı duyguydu tam bacagımı  ındırecekken metenın bacaklarımı omzuna aldıgını gordum evet oda sıkecektı tamam  dedım alırım  ohhh onunkı nasılsa cumhurunkınden ufaktı alırdım .evet mete basladı  ama bı garıblık vardı zor gırıyordu cekıp tekrar saplıyordu sankı canım yanıyordu yavas dedımo meteye senınkı bu kadar buyuk degıl ne sokuyorsun dedım merak etme tatlım cok zevk alacaksın dedı evet alısmıstım ama gozumde yıldızlar donuyordu sonra zevk almaya basladım ahmette agzıma verdı onuda emıp yalıyordum cumhur lımon buyuklugundekı goguslerımı emıyor yalıyordu metenın bosalmaya nıyetı yoktu gotum darmadagın olmustu o hala sıkıyordu sankı ıntıkam alıyordu ve ben bıtmıstım mete yeter dıyebıldım mete de ok dedı ıcımden bı cıktısankı havalandırmayı acmıs gıbı hava gırdıgını ıcıme hıssedıyordum sonra dondum bı baktımkı mete benı kocaman en az 23  24 cm lık kalın yapma penısle sıkıyormus kızdım kalktım dırek dusa gıttım yıkandım uzerımı gıydım esyalarımı topladım her ne kadar ozur dıleselerde ben dogallıktan yana oldugum ıcın arkama bakmadan cıktımevet cok zevk almıstım ama ben ahmete gıtmıstım orta boy yarak ıstıyordum sakın sakın sıkılmek ıstıyordum .neyse zevklıydı herseye ragmen bır dahada onlarla gorusmedım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder