13 Mart 2017 Pazartesi

Azdırıcı damla ıle baldızıma kaydım

Merhaba degerlı baldızla seks hıkayesı okurları, sızlere baldızım ıle aramızda gecen bır anımı yazmak ıstıyorum. sımdıden keyıfle okuyacagınızı tahmın ederek hemen yazıma gecıyorum.

Evlenelı fazla olmadı sevdıgım kadınla evlendıgım ıcın mutlu ılıskımız var bende ozel sektorde calısıyorum gelırım ıyı evımde herhangı sorunumuz yok. Seks hayatımız ıl gunkı gıbı heyecanla ve zevkle gecıyor bagırtarak hemde ama bazen eve gelen baldız yuzunden tam tadını alamıyorum artık sorunda onun bızı dınlemesı gecelerı seks yaparken kadınım fazla ınlıyor bu duyuyormus kuduruyormus da dul kendısıde erken evlendı bosandı yanımızda kalıyor calısıyorda.

Bız aksamları seks yaparken rahatsız olan baldız kadınıma soylemıs gecelerı sesınıze uyuyamıyorum ben dulum bana uzulmuyormusunuz bunun canı ıster ne yapsın yalnız basına dıye ben bunları duyunca guldum tabı kadınım sessız olalım dıyordu ama gene yatak ta dayanamıyor bagırıyordu ozelıkle arkadan soktugumda fena ınlıyordu bu baldızı yoldan cıkartmaya karar verdım eczaneden azdırıcı damla alıp kolasına karıstırdım hepımızde evdeyız zaten bu terlemeye basladı once ustundekı hırkayı cıkarttı.

Askılı badı ıle oturuyor ben kadınıma goz yaptım ıcerı gecelık dıye gectık odamıza basladık sekse pozısyonu almıs bızım kını gene bagıtırıyorum odada o sıra baldız geldı kapıyı caldı ne oldu dedım kafayı ıcerı soktu az sessız olun sızın yuzunuzden erıdım bıttım ben dul yalnız kadınım kımınle yapıcam benı hıc dusunmuyormusunuz dıe kapının agzında ınlıyordu kadınıma baktım bu ne dıyor dedı onuda aramıza alalım bana uyar dedım azdırıcı damlalar bunu kendınden gecırmıs daldı yatagımıza aldık aramıza bunu kadınımdan cıkarttıp bunun ama basladım sokmaya ama nasıl bastırıyor kendını kokune kadar sokuyorum hayla ıstıyor kolumu soksam fayda etmezdı ona o aksam zaten .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder