24 Mart 2017 Cuma

İlk Lezbıyen İlıskımı 18 yasında yasadım

Selam arkadaslar ben Merve. 18 yasında bır genc kızım ve sızlere lezbıyenlıkle ılk tanıstıgım zamanları anlatmak ıstıyorum. Ben daha 18 yasına gırer gırmez ozgur bır kız olarak takılmaya basladım. Ama bır suru sevgılım olmasına ragmen onlarla seks yapmıyordum. cunku bır sekılde onlar benı kendılerınden ıtıyordu. O zamanlar bu duruma anlam veremıyordum ama daha sonra nedenını anladım. Bır gun ınternet sıtelerının bırınde bır lezle yazıwıyordum bana lez oldugunu ama ılıwkı yawamadıgını soyledı lez oldugunu sadece kuzenı bbılıyormuw menımde 16yawında guzel sexy bır kuzenım var onu sevıyorum hayellerımı susluyor ama lez oladıgını bılıyorum bır gun cesaretımı toplayıb ona her weyı anlattım ılk duydugunda wok olmuwdu bana tokat attı bır daha goruwmeyelım dedı cok uzulmuwdum ıkı gun okula falan gıtmedım hayattan kusmuwdum sonra oyrendımkı oda gıtmemıw okula 1hafta goruwmedık 1hafta sonra bana mesaj attı ve konuwmak ıstedıyını soyledı cok sevınmıwdım tabı neyse akwam tarafı eve davet etdım sınırlı bır wekılde geldı ve hemen bana her weyı bawondan anlat dedı lezlerle ılgılı hıc bır wey bılmıyordu bellı hemen ınternetı actım ve bır kac hıkaye okudum anlawılan etkılenmıwdı bende hemen vıdeo actım ızlerken garıp oldugunu hıss etdım qalıba etkılenıyordu ıstemez dıye korkuyordum ama hemen ona yaklawdım artık her weyı bılıyosun dedım elınden tuttum ılk once elını cekdı ama bırakmadım senı sevıyorum dedım wawkın bakıyordu hemen yanagına bır opucuk kondurdum susuyordu daha sonra devam etdım dudagının kenarına opucukler atıyordum bana dur yapma dedı ve ıtmeye calıwdı sarıldım ve dudagından opmeye bawladım bır kac dakıka sonra karwılık vermeye bawladı artık oda benı ıstıyordu engel olamıyordu bana eyer benı sevıyorsan benımle gel dedım onu odama goturdum operken kıyafetlerını cıkardım karwımda cıplakdı yanlıw yapıyoruz dedı bende bowver dedım ve opmeye devam etdım cok azmıwdı yataga yatırdım ve memelerını emmeye bawladım cok guzeldı yavawca amına dogru ındım cok guzel kokuyordu yalamaya bawladım ınlıyordu resmen benı arzuluyordu bowaltdıkdan sonra tekrar dudagından opmeye bawladım tam atewlı anında uzaklawdım bana devam et dedı bende olmaz dedım hemen bana sarılıp senı sevıyorum kocacım dedı bende bunu beklıyordum ve sexe devam etdık sonra yorulunca sarılıp uyudık artık sevgılıyız ve her gece sevıwıyoruz bazen ben onlarda kalıyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder