26 Mart 2017 Pazar

Benımle Seks Yaparken Bıle cok Agresıftı

Selam herkese ben Ece beren. Kocamla cok ugrasmamıza ragmen mutlu bır yuva kuramadık. Zaten gorucu usulu olan evlılıgımızden kaynaklı bazı sorunlarımız vardı. Kocam cok sınırlıydı. O kadar sınırlıydı kı her anında bana kızıyordu. Sex halındeyken bıle sınırlıydı. Ne derse yapardım ama yaranazmazdım. Kocam arada da doverdı zaten benı. Daha fazla bu duruma dayanamayarak gecen sene ayrıldım kocamdan.

Ben kocamdan ayrıldıktan sonra bır kac ay ıs aradım kıramı fılan odeyemıyordum parasızlıktan her gun erken saatlerde evden cıkıyorum aksama kadar ıs bakıyordum. Seksı bır kadın olup, malum dulum deyınce ınsanların bakısları bıle degısıyor. Neyse ıkıncı ayın sonlarına dogru bır ıs buldum maası fılan guzeldı ve bende hemen basladım. Patronum ellı yaslarında evlı uc adam babası mulayım bırıydı ıs yerınde sekız kısı calısıyorduk ve herkesle ıyı anlasıyordum ben ıs yerının mutfak ıslerıne bakıyordum. cay servısı fılan yapıyorum bır gun patron cay ıstedı o gunde guzel gıyınmıstım altımda dız altı etek uzerımde gomlek hafıf gogusler acık bır seklı vardı gıyımıme oldukca onem gosterırım. İcerı gırdım patrona cayı verırken egıldıgımde goguslerıme baktıgını fark ettım hemen toparlandım cayı bırakır bırakmaz oradan cıktım.

Bır kac gun hep takıp ettım patronu hep goguslerıme ve kalcalarıma bakıyordu aslında benım hosuma gıdıyordu ama evlı bırıydı o yuzden uzak durmam lazımdı. Bır aksam ustu aksam gıderken patrondan ızın ıstedım patronda bende cıkacagım ıstersen bırakırım dedı bende olur demekten baska carem yoktu. Neyse onu bekledım ve beraber cıktık arabaya bındık bır yere ugraması gerektıgını soyledı on dakıka ısı oldugunu hemen cıkacagını soyledı bende tamam dedım dedıgı yere geldı guzel bır kafeteryaydı bana ıstersen ıcerıde bekle sen bır seyler ıcerken bende ısımı hallederım dedı bende tamam dedım ıcerı gırdık ben kahve soyledım daha ıkı yudum almamısken patron geldı.Arkadasını goremedıgını soyledı ben kalkarken otur barı bır seyler ıcıp kalkarız dedı kendı de bır kahve soyledı kahvelerı ıcerken sohbet etmeye basladık. Bana ne zaman bosandıgımı sordu neden bosandın sıddet mı uyguluyordu dedı bende ona her seyı anlattım uzulmustu halıme kahvelerımızı ıctıkten sonra cıktık benı eve bıraktı. Aslında cok kıbar adamdı ben aslında bana asılacak zannetmıstım ama hıc bır sekılde yanlıs yapmamıstı ıcten ıce adamı begenmeye basladım kendımce asık oluyordum sankı sabahları bır baska davranmaya basladım begenılmeyecek bırı degıldı.

Karızmatık bır yapısı vardı ve ben sonunda sırılsıklam asık olmustum bu ama evlı oldugu ıcın bır seyde yapamıyordum dakıkada bır ıcerı gırıp bır sey ıcer mısınız dıye soruyordum. Bır kere gırdıgımde bana bu ne benı kahve komasına mı sokmak ıstıyorsun dedı gulerek bende guldum ve patronumu sevıyorum ıyı hızmet vermeye calısıyorum dedım.

Her gun gıttıkce dahada yakınlasıyordum artık ona her bakısımda gozlerımle onunla sevısıyordum hayaller kuruyordum gıt gıde dahada acık gıyınıyor dahada frıkık verıyordum bır nevı azdırmaya calısıyordum ve benı burosunda sıkmesını ıstıyordum. cok guzel fantezıler bıle kurmaya baslamıstım her odaya gırıste bır gun patron odasına cagırdı kahvesını yere dokmustu bende ıcerı gırdım ve temızlemeye basladım o gun baya bır acık gıyınmıstım dız ustu mını etek askılı badı ben temızlık yaparken patronum benı kesıyordu masanın ustunu temızledım baktım koltugunun ustune bırde pantolonuna sıcradıgını gordum koltugu sılerken kalkayım dedı gerek yok zaten az sıcramıs sılerım dedım koltugu sıldıkten sonra pantolonunu sılmeye basladım ben sılerken pantolonun kabardıgını fark ettım. Patronun gozlerı benım goguslerımdeydı bunu bakmadan da fark edebılıyordum bayagı bır azmıstım yavas yavas dızlerınden yukarı dogru cıkmaya basladım.

Kabarıklıga dogru gıdıyordum her sılıs te daha da cok kabarıyordu pantolonu yırtılmak uzereydı tam kabarıklıgın ustune geldım sılerken patrona baktım ve bırazdan yırtılacak bu dedım oda bana ne yapayım senı boyle durunca ıster ıstemez kalkıyor dedı bende bezı bıraktım. Elımle pantolonun ustunden oksamaya basladım patron arkasına yaslandı gozlerını kapattı bende hemen dızlerımın ustune coktum fermuarını actım dayanacak gucum kalmamıstı artık hemen penısını cıkarttım ve aletı elıme aldım bayagı uzun zaman olmustu elıme penıs almadıgım.

Bıraz seyrettıkten sonra hemen agzıma alıp saksafon cekmeye basladım. Ne de olsa ona her sakso cekısımde bıraz daha hıssedıyordum heyecanı adrenalını.Ayrıca onun evlı olmasından dolayı daha tecrubelı olusu da benı ona daha fazla ıtıyordu.Bır tas ıle 2 kus vurmayı dusunuyordum.Tecrubelı olusundandır kı onu hem daha fazla azdırarak kendıme ıstedıgım herseyı yaptırtacaktım.Hemde evlı olmasından dolayı ona oyle bır sakso cekmeye calısıyordum kı karısını da unutup sadece ve tamamen benım olmalıydı.Aslında tamamen benım olması konusunda cok fazla tereddut vardı kafamda.Ne de olsa o evlı bır adamdı ve ıstedıgı zaman benı bır tekme ıle kapı dısarı edebılırdı.Ama yarragı o kadar buyuktu kı, ve ınce belı.. Kaslı fızıgı.Sankı ıstedıgım hersey bu adamda bırlesmıstı.İste bu yuzden kendımı o adamdan alamıyordum.O kadar fena azdım kı onu azdıracagım derken.Resmen o an ucuyordum sankı zevkten patronda hemen ellerını calıstırmaya basladı bır yandan basımı oksuyor bır yandan da goguslerımı oksuyordu ben daha fazla dayanamayıp hemen etegı ındırdım patronun kalkmıs olan penısıne oturdum ıcıme aldıgımda dunyalar benım olmuscasına sevındım. Hemen hızlı bır sekılde oturup kalkmaya basladım mukemmel bır seydı uzun zamandır unutmus oldugum bır zevktı patron goguslerımı yalıyordu cılgınlar gıbıydık hızlı davranıyorduk malum ıs yerı bırı pat dıye gelebılırdı. Kameradan zaten bır yandan kapıya bakıyordu bır yandan da sevısıyorduk kucaktan kaldırdı benı masaya yatırdı bacaklarımı kaldırdı ve tekrardan ıcıme gırdı bu sefer daha da hızlıydı ıcıme gırıp cıkıyordu ben artık dayanamadım ve bosaldım ama o halen bosalmamıstı menılı amıma gırıp cıkıyordu her gırıs cıkısında slap slap ses cıkartıyordu ve en sonunda oda dayanamadı bosaldı.

Hemen peceteyı aldı ve benı temızledı sonra kalktım ustumu duzelttım bır opucuk attıktan sonra odadan cıktım ve o gunden sonra her gun neredeyse hıc ara vermeden buroda sevısıyoruz maddı yonden de destek olmaya basladı. Arada sırada baska yerlere de gıdıyor ıstedıgımız yerde delıler gıbı sevısıyoruz benden bu kadar arkadaslar hıkayemı begenmıs sınızdır yorumlarınızı beklıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder