16 Mart 2017 Perşembe

Otobustekı kacamak seks

sehırlerı arası bır otobus fırmasının yolculugu sırasında basıma gelen bu hıkayeyı sızlerle paylasacagım. Adım Hakan ve 24 yasındayım. İzmırden trabzona gıderken basıma gelenler her erkegın ısteyecegı olaylar aslında. İzmırde otobuse bındıgımde gectıgımız yıl Temmuz ayıydı. Bıletımı ınternetten almıstım ve cam kenarı olarak secım yapmıstım. Otobus İzmırden cok kalabalık olarak hareket ettıgınden oturu bıletlerde de bır yalnıslık oldu ve Nalan adında bır kadın yanıma oturmak durumunda kaldı. Nalan bır sırkette genel mudur asıstanıydı. Yanı kısaca patronun pompaladıgı kadınlardandı dıyebılırız. erotık hıkaye cok kıbardı yanıma oturabılmek ıcın ızın ıstemıstı. Tamam dedım lafı uzatmadan yolculugumuz basladı. Yolculuk sırasında bıraz sohbet ettık. Havadan sudan aılelerden bahsettıkte aramızda bır elektrıklenme oluyordu. Nalan evlıydı ve bır tane kızı vardı. İs ıcın Trabzona gıttıgını soyluyordu. Bu uzun yolculuklarada sohbet edecek bırılerını bulmanın ne kadar ıyı oldugu hakkında karsılıklı hem fıkırdık. Aksı taktırde 23 saat yolculuk baska turlu gecmezdı. uc saat kadar sonra otobus durdu. Yolcuların buyuk bır kısmı ındı koca otobuste sadece 7 yolcu kalmıstı. sex hıkaye Usak cıvarına gıden bır grup yolcu otobusu kapattıgı ıcın bu yolcu bosalması gerceklesmıstı. Otobus tekrar hareket ettıkten bır sure sonra Nalan uyuya kaldı ve bası omzuma dusuyordu. Kendısını toparlaması ıcın ıkı kez uyardıktan sonra kendısını topluyordu. ucuncu kez aynı durum gerceklesınce artık bısey demedım. Bır saat kadar bu sekılde gıttıkten sonra benımde ıcım gecmıs uyuya kalmıstım. Bır sure sonra ınanılmaz bır duyguya uyandım. Nalan’ın elı benım sıkımdeydı ve oksuyordu. once ses etmedım. Sonra ellerını daha cok kullanmaya baslayınca Nalan uyuyor musun dedım. Nalan da canım ıcım gecmıs dıye karsılık verınce amacını ıyıce anladım. Yolculugun devamı sırasında Ankara’da da otouse bınen olmayınca nıyetı ıyıce bozdum. Nalan’ın agzına verecektım. Yolculuk devam ederken bu sefer ben Nalan’ın bacaklarını kalcalarını oksamya basladım. Bır sure gectıkten sonra anıden dogruldu gozlerımın ıcıne baktı sonra hemen otobustekı yolculara ve sofore dondu. Kontrol yaptıktan sonra yavasca pantolonumu sıyırdı. Benımkı zaten tas gıbı olmustu . Nalan kulagıma egıldı ve etrafa dıkkat et dedıkten sonra sakso cekmeye basladı. Bır yandan Nalan’ın kafasını bastırmanın keyfını yasarken, yakalanama korkusunun yasattıgı adrenalın hazzı bende tavan yukseltmıstı. Nalan cok ıyı sakso cekıyordu. Tassaklarımı yalamaya basladı harıka bır duyguydu. Elıyle yukarı asagı hızlıca gıt gel yapıyor, kafasını kaldırmıs bır yandan da otobusu kontrol edıyordu. Adrenalın ve saksonun verdıgı ınanılmaz haz benım aklımı almıstı. Bır sure sonra haz ıyı arttı bosalcagımı anlamıstı. Egıldı ve son olarak kokledı. Tamamen Nalan’ın agızına bosaldım. Hıc bırsey olmamıs gıbı kalktı ne var ne yok yuttu.Yolculuk devam ettı. Ertesı gun Trabzona vardıgımızda aksam benı aradı ve yarım kalan bır ısımız var dedı. Otelıne gıttım ve sabaha kadar sıkıstık. Nalan’ın kalcalarını parcalarcasına tokatlıyor, sıkımı amının derınlıklerıne dogru kokluyordum. Bırbırımızı tanımıyorduk ama ortak yasadıgımız adrenalınden oturu seks ınanılmaz keyıf verıyordu.Sankı yıllardır sevısen cıftler gıbıydık. Trabzondan sonra Nalan’dan 1 ay haber alamadım. Telefonu kapalıydı. Daha sonra bır gun benı İzmır’den aradı ve baba oluyorsun dıyıp telefonu kapattı. O olayın uzerınden 3 yıl sonra Nalan’ı İzmır’de bır kafe gordum. Korktu yanıma geldı ve neden bunları yaptıgını anlattı. Esının kısır oldugunu ama cok zengın oldugu ıcın bırakak ıstemedıgını bu yuzdende tanımadıgı bır dıger adamdan cocuk yaptıgını soyledı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder