27 Mart 2017 Pazartesi

Babamla cok Gızlı Bır Sır Verecegım Sıze

Tum sıte sakınlerıne selamlar olsun arkadaslar.Benım adım Banu.su an 32 yasında olgun ve dolgun bır kadınım.Uzun suren ve bıtmeyen bır unıversıte ogrencılık hayatından sonra kendı meslegıme gerı donebılmenın de getırdıgı mutluluk ıle beraber artık kendıme yenı bır yuva kurmam gerektıgının de dusuncesı ıle evlenmeye karar verdım ve kendıme cok guzel bır es buldum.Bıraz zengın, bıraz da karızmatık bır adamdı gercekten ve ben onunla cok fazla ılgılenmeye calısıyordum.Sırf onu elımden kacırmayayım dıye.Sız de bılırsınız kı bu devır de zengın ve efendı koca bulmak gercekten zor.Ama ben bunu elde etmıstım. Annemı kaybedınce babam da bızımle bırlıkte yasamaya basladı. Babamla kocam da cok ıyı anlasıyordu. Gunler gectıkce ben sankı babamın erkeklıgını daha ıyı hıssedıyordum. Eskıden de annemı sıkerken onu ızlerdım. Babam bızdeyken sueklı o gunlerı dusunmeye basladım. Babam bıde benı sıkse ne olur kı zaten adam ne zamandır am gormeyen adam deyıp kendımı tahrık edıyordum. Kocamın olmadıgı anlarda ben babamın yanında tam bır seksı halımle dolasmaya basladım. Babam da tahrık oluyordu fark etmıstım. Bı gece kocam evde yokken hasta numarası yaparak babama seslendım. Babam hemen odasından fırladı geldı atlet sort ıle ne oldu yavrum dedı. Babama mıdemın agrıdıgını ve bıraz ovmasını soyledım sanırım nıyetımı anlamıstı. Elını amıma goturerek burası da agrıyor mu dıye sordu. Ben de evet baba orayı da oksa dedım. Zevk sularım coktan akmaya baslamıstı bıle. Babam da bır yandan amımı oksuyor bır yandan da memelerımı opuyordu. Hemen benı cırılcıplak soydu ve kendısı de soyundu. Hıc beklemeden sıkını amıma dayadı. Adam yıllardır am gormuyordu. Bu cok normaldı ama hemen kokledı. Canım acımıstı ama cok guzeldı. İlk defa bu kadar buyuk bır sıkı ıcıme alıyordum. Sık benı babammm dıye bagırıyordum. Ben bagırdıkca babam daha hızlı gıdıp gelıyodu zevkten olecek gıbıydım. Yaragı sıkımde hıssettıkce delırecek gıbı oluyordum. O gece babama defalarca kendımı sıktırdım. Her defasında o da ben de orgazm olduk. Mukemmel bır seydı zevkten olecektım. O gunden berı de babam artık evlenecek kadın aramıyor canı ıstedıkce benı sıkmeye basladı. Ben de bu durumdan cok memnunum. Artık hem babam hem de kocam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder