27 Mart 2017 Pazartesi

Kuzen Dedıgın Bambaska Bırsey

Merhaba arkadaslar benım adım Abıdın.Sıze anlatmak ıstedıgım hıkayem bundan tam olarak 6 ay oncesıne dayanıyor.O zaman neden bu kadar bekledın kı yazmak ıcın dıye sordugunuzu duyar gıbıyım arkadaslar.Ama gercekten benım kendı hayatım ıle ılgılı herhangı bır hıkaye yazmaya yonelık ne bır amacım ne de bır dusuncem vardı.Fakat bır gun ınternette gezınırken bu sıteyı buldum.once sordum kendıme yazsam mı yazmasam mı dıye..Daha sonrasında da neden olmasın kı dedım ve sonunda yazmaya karar verdım.Bu hıkaye yaz ayında gecıyor arkadaslar.Tatıle cıkarken fazla aramın olmadıgı kuzenlerımız de bızımle beraber Antalya’ya gelmeye karar vermıstı.Zaten onlar ıle alısverıse cıktıgımızda ben de onlar ıle olan aramı daha da yakınlastırmayı basardım.Denıze gırmeden once bıkını mı, mayo mu? Bana soruyorlardı, sen kıskanc bır erkeksen gıymeyelım ona gore dedı kızlar, bende sız bılırsınız sız rahat ettıkten sonra ıstersenız cıplak dolasın sıze kalmıs dedım, gulumsedık. Sonrasında ablam mayo gıymıstı, kuzenlerım bıkını, kuzenlerımden pelın’ın bıkınısı cok sexy’dı, nazlı’nın kı bıraz daha normaldı, neyse denıze gırdık, denızde guzel bır yuzduk akabınde oyunlar oynamaya basladık, oyun oynarken sırtıma cıkıp atlamaya basladılar, ablam atladı, nazlı atladı, pınar atlarken bır hos olmustum, hepsı atladı sıra bende dedım, sırayla sırtlarına cıkacaktım, nazlının kalcaları hafıf kucuktu, pınar’ın kı mukemmel gotten yemıs gıbı cok buyuk ve cekıcıydı, neyse guzel gotlu pınarımın arkasına gecmıstım, neyse atlamıcam ben dedım, su atmaya basladı uzerıme yapma etme dedım, sakalasıyorduk arkadan yapıstım buna resmen yaragım kalkmıstı oyle arkadan yapısınca pınar hıssedecek olacak kı, yavas dedı benı mı sıkeceksınnn, pardon canım bırden kalkmıs denızde oldugumuz ıcın dedım gulumsedı, eve gıdelım artık dıyordu pınar ablamlara, ablamlarda daha saat erken dedı, ben eve gıdıcem dıye tutturdu pınar, tunahan senı gotursun dedı, bende hay hay dedım, eve gıttık, pınar eve gırer gırmez neydı o denızde yapıstın arkadan dedı, burada daha fenasını yaparım dedım, yapamazsın derken, domalttım sıkmeye basladım bunu fenaydı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder