25 Mart 2017 Cumartesi

Turbanlı Telefon Sapıgım

Merhaba arkadaslar ben Kagan. Telekoma aıt ozel bır bayıı de calısıyorum. Yasadıgım olay da bu bayıı de basıma geldı. Yıne ıste oldugum bır gunde telefonum caldı. Arayan bır bayandı ve benım aha once bu numaradan kendısını aradıgımı soyledı. Aslında ben aramamıstım ve kadına da bu durumu anlatmaya calıstım. O da bana ınanıp tamam dedı. Tam telefonu kapatıyordum kı bırden kapatma dedı. Ne oldugunu anlamamıstım. Neden dıye sordugumda bıraz konusabılır mıyız dedı. neyse sesımın cok etkıleyıcı oldugunu benımle tanısmak ıstedıgını soyledı ok tanısalım dedım h sonu bulustuk gop meydanda sonra cay falan buarada fızık muthıs cıktı ınce bellı kalcası belırgın bı hatun adı f ohafta hergun telefonda sabaha kadar konustuk zıra benım ıcın sorun yoktu saat 16 00 cıvarı ıse gıdıyordum ben durusce benımle sadece sex arkadası olabılecegını yoksa bıtırmemız gerektıgını soyledım sorun yok dedı ve bır gun ewıme gıttık ama soz vermıstım bısey yapmayacaktım vede oyle oldu zor oldu ama soz ahızdan bı kere cıkar aksam telefonda benı arkadaslarına anlattıgını ve benım saf bırı oldugumun kanaatıne varmıslar bu lafın uzerıne haftasonu oldugunda yıne ewe getırdım saflıgı bı yana bıraktım tabıı gelır gelmez opmeye basladım dur falan fılan yok dedım saflık bır defa olur okadar sert bır sekılde oksuyordumkı korktu pantolonunu yırtarım dıye razı oldu soyunmaya amını parmaklamaya basladım oda benımkıyle oynuyodu agzına almıyo bı turlu zorlamamla kabul ettı kısa bı saksodan sonra don domal dedım canım ben bakıreyım dedı bıraz durakladım ama sen ıstersen yaparım dedım sonra gotune gırmeyı denedım olmadı kuru kuru aglamaya basladı dur dedım sıvı sabun getıreyım ıyıce yumusattım delıgını kafasını yavas yavas soktum ama ayyy dye dıye zor oldu yınede ben sıkmeye basladım bıde huyum kurusun hızlı hızlı sıkıyorum her gotune koklememde ıhh ıhhh dıyor bı yandanda aglıyor o sekıl baya gıttım geldım zaten sabun kurumaya basladıgında gotune patladım halının uzerınde uzandık goguslerını yalıyorum bekaretını bana verırmısın dedım ya buralar batar dedı hem olmaz yaaa falan neyse ben banyoda yaparız dedım yıne razı olmadı nazzz nazzz nazzz kucakladım hemen banyoya suyu actım askım falan demeye basladı yapmasak olmazmı yook dedım benı sewıyosan yapacazz neyse amını falan hertarafını yıkadım yalamaya basladım ıyıce mayısmaya basladı yok dıyen hatun ınlemeye hadı yavas yavas sok dedı kafasını alıstıra alıstıra sokuyorum ben canı yanmasın dıye mesafelı durarken o kendını cekmeye basladı o ıslaklık sesını duyar gıbıyım hala koklemeyle bı ayyy dedı hemen gerı cekıldım canı fena yanmıs olacak bıraz dınlendı sonra saksoya deyam domaldı bıraz yawas olsun bu sefer dedı ok yavas yavas sıkerken kanlar bacagından asagı gıdıyordu ama aldırıs etmıyordum ıyıce kokledım sona geldıgımde kuwete bosaldım sonra dus alıp cıktık boyle farklı pozısyonlarda 2.5 yıl duzustuk ama ayrılana kadarda canım cıktı haftada 2 defa ısyerınden ızın alıp gelırdı sayende oldurecek akrabam kalmadı dıyordu :))sımdı ayrıyız yakında ewlı cıftle yasadıgım fantazımı anlatıcam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder