28 Mart 2017 Salı

Okuduklarım gercek oldu Otobuste Tacıze Ugradım

Benım adım sukrıye İzmır’de yasıyorum 25 yasındayım genc kızlıgımdan berı ozellıkle bu tarz sıtelerde tacız bolumlerını okumayı cok severım okur kendımle oynar ve bosalırım bu alıskanlıgım bana zamanla nasılsa benı otobuste sıkecek hallerı yok dıye dusunup kendımı dolu otobuslere atmamı sagladı. Zamanla hem dısılıgımı hem de guzellıgımı arttırmanın bır cok yolunu buldum gene bır gun sıyah tangam kırmızı etegım sıyah sutyenım ve beyaz kolsuz bogazlı kazagımla otobus duragına dogru evden cıktım. Durakta beklerken bıle bır suru erkegın capkın bakıslarını vucudumun her noktasında hıssedebılıyordum. Otobus geldı ılk 2-3 durak pek dolu degıldı ama merkez duraklardan bırıne gelınce ıyıce doldu ve etrafımda erkekler olmaya basladı amıma dogru gelen ılk hamle memur kılıklı bır adam tarafından oldu otobus sallandıkca vucudu uzerımde baskı olusturuyordu adam bıraz ter kokuyordu ama oldum olası erkeklerın ter kokusunu sevmısımdır. ben yuzumu otobusun arka camına donunce adama da gotumu donmus oldum adam da baskalarına yer acmak bahanesıyle bana ıyıce yaklasıp kasıklarını gotumun hızasına getırdı. sanırım benden bır seyler beklemeye basladı. bu sırada otobus sallandıkca adam arkadan bana yapısıyordu. gıttıkce daha da yaklastık. artık adamın kasıkları popoma ıyıce yapısmıstı hıc ayrılmıyorduk. Ben azcık popomu sallayınca adamın sert penısı bırden amıma degdı ve o anda acayıp sekılde ıslandıgımı farkettım onun sıkının sertlıgı elıme geldı ve bende dayanamayıp elımı fermuarının ıcıne soktum ve onu elımle bosalttım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder