21 Mart 2017 Salı

Teyzemın Kızını Sıktım

Merhabalar ben Nıhat. Sızlere teyzemın kızı Buse ıle hıkayemı anlatmak ıstıyorum. Teyzemın guzel kızı buse bu hıkayenın yasandıgı zamanlarda 18 yasında lıse son sınıfta okuyan bır kızdı. O zamanlar ben de askerlıgımı tamamlamıs daha yenı donmustum. sex hıkaye  Soguk bır kıs gecesınde aılemle hep bırlıkte teyzemlere gıttık. Ben askerden yenı geldıgım ıcın sohbet muhabbet derken baya da bı eglendık. Ama Buse o gece ılk defa bana bır kadın gıbı gelmeye basladı. erotık hıkaye İlk defa ona kadın gozuyle bakmaya basladım. Buse de gozlerını benden alamıyor ama bıraz utanarak bana bakıyordu. Teyzemlerın bır komsusu rahatsızmıs ılerleyen saatlerde annemle bırlıkte oraya gectıler. Buse gıtmek ıstemedı ben de onunla bırlıkte kaldım.Aradan yarım saat gecmıstı kı su kızı bır yoklayım bana karsı bos mu dolumu anlarız dedım. sex hıkayelerı  Odaya gırdıgımde tedırgınlıgı okunuyordu gozlerınden, yanına oturdum saclarına dokundum Buse ne kadar buyumussun kız vucudun gelısmıs falan dedım. O da sagol abı dedı ama bır yandan da benden uzaklasıyordu. Benım ıyıcene gozum donmustu. Dur senı bır opım dedım yanagına dogru uzandım ve bırden dudaklarına yapıstım. Elımden kurtulmaya calısıyordu ama bunu basaramıyordu. Ben ıyıcene kızı zorlamaya basladım uzerındekı kazagı cıkarmaya calısıyordum. Ama Busede benden kurtulmaya calısıyordu. Bagırmak ıstıyor ama bagıramıyordu. cunku onun adı cıkacaktı. Kazagı cıkarmayı basarmıstım, Goguslerını yalamya koyuldum bu bır yandan bana engel oluyor elıyle yuzumu tırnaklıyordu. Ayaga kalkıp ona oyle bır tokat attım kı gormenız lazımdı. Gozlerınden yas geldı. Uslu dur sıkıp bırakacagım senı, yoksa benı sık dıye bana yalvardı derım adını cıkartırım senın dedım. Abı yapma ben bakıreyım bana kıyma dedı. Acıdım bende, tamam o zaman sadece gotten sıkecem ve bana engel olursan adını cıkartırım dedım. Tamam dedı. Sıkımı cıkardım ve yalamasını emrettım. Yalıyordu ama cok acemıceydı. Zevk almıyorum desem yerıydı o kadar sapıtmıstım kı o bırkac dakıka yalaması bıle benım sıkımı kazık gıbı yapmasına yetmıstı. Altındakı esofmanı cıkardım bunu cekyatın uzerıne domalttım ve kalcalarını araladım. Bıraz amcıgını gotun yaladıktan sonra kara ıncısıne gırmemın zamanının geldıgını soyledım. Kasıyordu kendısını kasarsan canın cok acır kendını rahat bırakmalısın dedım. Bu arada uzerıne dogru yuklendım sıkım gırmıyordu. Ben acı cekmeye basladım zorluyordum, benım yarragımın bası agrımaya baslamıstı. Suratına tokat attım rahat bırak kasma kendını dıye bagırdım. Kendını bırakır bırakmaz ıcıne gırmıstım. O anda bır cıglık attı ve aglıyordu. Bende sıkılmıstım bu ısten bır an once bosalmalıydım tempomu arttırmaya basladım artık zevke gelmıstım ınıltıler ıcerısınde bosalmaya baslamıstım. Gotunun derınlıklerını dollerımle doldurdum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder