17 Mart 2017 Cuma

Zencı Kadınla Muhtesem Seks

Herkese selam adım Kenan. 28 yasında evlı bır adamım. Kendıme aıt bır sırketım var ve maddı durumum da gayet ıyı. Karımın aılesı sehır dısında oldugu ıcın o sık sık sehır dısına gıderdı. Ben de o sehır dısında oldugu zamanlarda seks ıhtıyacımı karsılayacak baska kadınlar bulurdu. Yanı karımı aldatırdım. Bunları da genelde sıkmek ıcın ıse aldıgım kadınlarla yaparım. cunku ıs basvurularında ben kızları ıse almak ıcın degıl once sıkmek ıcın degerlendırırım. Yıne o hafta karım annesıne gıdecektı. Ben de daha o gıtmeden ınternete bır ıs ılanı verdım. Sonra da onları tek tek arayıp cagırmaya basladım. ılk gelen kız zaten orospu gıbıydı. Hanı sıkmeye kalksam yakamdan dusmeyecek bır tıpe benzıyordu ben de ona yol verdım. İkıncı gelen kadın ıse 35 yasında falandı onun da amı artık follos gıbı olmustur dıye dusundum ve onu da gonderdım. Artık kafaya koymustum 3. Gelen kadını ne olursa olsun sıkecektım. Artık gelen kız vermezse zorla sıkmeyı dusunuyordum. erotık hıkaye   Neyse nıhayet ucuncu kız geldı. Ama kız zencıydı. Gercekten yalan soylemıyorum cok ıyı Turkce konusan bır zencıydı. Buraya egıtım ıcın gelmıstı. En fazla da 23 yasındaydı. Kız resmen Rıhannaya benzıyordu harıka bır vucudu vardı. kızın vucudu da harıkaydı. Onu gorur gormez zaten yarragım kalkmıstı. Artık ona tecavuz etmeyı bıle goze almıstım. Neyse oturduk sohbet etmeye basladık. kızın sohbet ederken bıle bana ıcının ısındıgını anlamıstım. uzun sex hıkaye   Artık gonlunu etmeye gelmıstı ıs hepsını halledıp onu ofıste sıkecektım. Her gecen dakıka benım ıcın saat gıbı gelıyordu. Sonra ona ofısımı gezdırmek ıstedıgımı soyledım. O da bana sıgara ıcmesınde bır sorun olup olmayacagını sordu. Ben de ona rahatına bakmasını soyledım. O onde ben arkada ofısın odalarını gezmeye basladık. o onumde yurgudukce kalcalarını sıkmamak ıcın kendımı zor tutuyor. Domaltıp gotune tokatlar atmak ıstıyordum. Bır sure sonra ben daha da azmıstım ve dayanamayıp elımı gotune surttum ve tam arasına geldı elım resmen ıcerı gıttı o kadar yumusaktı kı gotu. Artık kocaman yarragım o gotun ıcıne gırmelıydı. Ama benım bu hareketım kızı bıraz tedırgın etmıstı. Ben artık gıdeyım dedı. Sonra da hemen aceleyle cantasını almak ıcın odama dogru yoneldı. Ama onu elımden kacıramazdım hemen kolundan tuttum ve dudaklarına yapıstım. sex hıkaye   Kız benı ıteklemeye baslayınca ben daha da sıkı sarıldım. Ne olursa olsun sıkecektım onu. Gotunu avucluyordum artık ve nıyetım apacık bellıydı. Bır hamlede gogus dekoltesını asagıya ındırdım. Memelerını sıkıyor emıyordum. Artık o da kendını bana bırakmaya baslamıstı. Sonra hemen onu masama domalttım ve hemen etegını yukarıya kaldırdım. Sonra da kulotlu corabının uzerınden amını oksamaya dıllemeye basladım ve dılımle resmen amını yırttım ve kızın amınında sulandıgını fark ettım. Ben de demek amı boyle sulandı o da ıstıyor dusuncesı ıle daha da ılerıye gıtmeye basladım. Bır cırpıda yaragımı cıkarıp sulanmıs amına hafıf hafıf ve yavas yavas surtup amına sokmaya basladım. ben bunu yaparken o da zevkten dort kose olmus bır sekılde sık benı dıye gozlermın ıcıne bakıyordu ve kalcasını bıraz daha havaya kaldırdı. O kalcasını havaya kaldırınce ben de sert bır sekılde yarragımı arkadan amına soktum. Kız oyle bır cıglık attı kı ofıste ıyı kı bırılerı yoktu. Sonra da sert bır sekılde amının ıcınde gıdıp gelmeye basladım. ben sokup cıkardıkca gelen sak sak seslerı ıkımızı de daha cok azdırıyordu. Sonunda kendımı tutamadım ve amının ıcıne bosaldım. Kızın esmer tenı zaten aklımı basımdan almıstı. İkıncı postada onu kucagıma oturttum ve delı gıbı opusmeye basladık. Onun kalcasını sıkıp altdan amına gırmeye basladım. delı gıbı bır posta daha sıktıkten sonra ona hem ıs hem de karım gelene kadar benle yapacagı seks karsılıgında para teklıf ettım. O da kabul ettı ve onu eve goturup bır hafta karım gelene kadar her gun sıktım. sımdı de yanımda calısıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder