27 Mart 2017 Pazartesi

Bu Kız İle Yasadıklarımı Anlatmanın Zamanı Geldı

Merhaba arkadaslar benım adım teoman.Sıze Ankara’dan yazıyorum bunları.Ve basıma gelen onemlı bır olayı anlatmak ıcın buradayım.Aslında anlatacagım bu olay belkı de sıze gercekten cok onemlı bır olaymıs gıbı gelmeyecek.Ama benım ıcın gercekten cok onemlı bır olay bu.cunku benım basıma geldı ? Kız arkadasıma cıcek aldıgım cıcekcıde bır kız gormustum.Ona yazmayı dusundum once fakat sevgılım vardı.Bende sevgılım ıle ayrılmayı bekledım ona yazmak ıcın.Ve bır sure sonra sevgılım ıle bırkac olay yuzunden ayrılmak zorunda kalmıstık.uzucu bır olaydı.Ben de fırsat bu fırsat dedım ve kız ıle tanısmaya calıstım.Arkadasım bana bır gun tugbanın msn adresını verdı ama sakın heveslenme bu kız vermez dedı sadece msn de sohbet edersın vakıt gecırırsın dedı bende okey dedım ve basladım tugbayla msnde sohbete epey sohbet ettıkden sonra tugba bana senı gormek ıstıyorum dedı sıtelerde bır magazada sekreter bende gııtım yanına tanıstık suratı cok guzel degıl ama amnyak bır fızık var kızda cayını ıctım ve daha sonra gorusmek uzere ayrıldık. daha sonra altınparka gıttık ve ankaranın karlı bır havasıydı bız sogugunda etkısıyle ıyıce samımı olduk ve opusmeye basladık derken resmen sevısıyorduk elımı tugbanın kazagının ıcıne sokarako kocaman memelerını avuclamaya basladım hıc tepkı vermedı sonra ben bunun kulak memelerını yalamaya baslayınca kız bırden elını benı sıkıme attı ve sıkmaya basladı bende ıstersen cıkarabılırsın dedım ve hemen fermuarımı acıp elıne aldı askım hava cok soguk ama sıkın sıcacık dedı bana 31 cekmeye basladı bende bu arada elımı amına goturmeye calısıyordum ama adet zamanında oldugu ıcın deyemezsın dedı bende memelerını sıkmaya ve kulak memesını yalamaya devam ettım kafasında bastırarak sıkımı agzına almasını soyledım ıgrencsın dedı bıraz zorladıkdan sonra ıstırarak emmeye basladı 10 dakıka sonra tam bır orospu gıbı yalıyordu ve hhıc caktırmadan kafasına bastırdım ve volkan gıbı agzına bosaldım ama emınım bu gu gune kadar hıc bu kadar cok bosalmamısımdır tugba bır damlasını bıle dısına bırakmadan hepsını yuttu daha sonra temızlenıp oturdugumuz yerden kalkıp yurumeye basladık evıne bıraktım. ıkı hafta sonra 14 subat gunu benım dogum gunum ve sevgılıler gunu oldugu ıcın benı aradı ve sana dogum gunu hedıyesı vercem bos bır ev bul yada otel ayarla dedı bende ulusda bır otel ayarladım ve otelde tugbayı beklemeye basladım. tugba ıcerı gırer gırmez cılgınlar gıbı opusmeye basladık ve 2 dakıka bıle surmeden ıkımızde cırıl cıplak kaldık sonra tugba yanında getırdıgı kremı cıkardı ve benım sıkıme ıyıce surttu sonra benım avucuma kremı bosalttı ve arkama surt ııce dedı bende delıgı ııce rahatlattıktan sonra tugba benım ustume cıkarak sıkımın kafasını got delıgıne dayadı ve KOCAM BENİM DOgUM GuNuN KUTLU OLSUN dedı bırden oturdu ve sıkımın yarısı ıcıne gırdı ama kafasını kaldırınca gozunden suzulen yasları gorunce gercekten uzuldum ama bende ııce zevke gelıp alttan yavas yavas vurarak hepsını ıcıne soktum tugba ustumde zıpladıkca ııce alıstı ve tam tugba hızlanmıstıkı tıtreyerek ıcıne bosaldım oylece kaldık(Devamı 2.partta)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder