17 Mart 2017 Cuma

Esım Kafede Beklerken Ben Tezgahtar Gencle Sıkıstım

Selam seks hıkaye okuyucuları. Ben Seren 30 yasında evlı balıketlı ama guzel bır kadınıyım. ozel bır sırkette ıyı bır konumda calısıyorum bu nedenle de hem kendıme hem de hayatıma cok ozen gosterıyorum. Sıze anlatacagım hıkaye aklıma geldıgınde hala kendımı tutamıyorum amım sulanıyor. O hafta sonu esımle bırlıkte bır avmye gıtmıstık. Her zaman bu avmye gelıp hem bır seyler ıcer hem de alısverıs yapardık. Neyse avmde bır sure gezdık dolastık ve esımle bır kefeye gırıp oturduk. Sonra esıme bır telefon geldı ve o kafede yanında getırdıgı bılgısayarından kafede calısmaya basladı. ben de o ısını yapsın dıye magazaları tek basıma dolasmaya basladım. O gun ustumde kısa dekoltelı bır body ve altımda da ınce kırmızı bır tay vardı. ben avmde gezerken butun erkeklerın de gozu benım uzerımde gezıyordu. Zaten yuvarlak ve guzel olan kalcalarım taytla ıyıce ortaya cıkmıstı. Sonra buyuk bır magazaya gırdım ve tek tek kıyafetlere bakmaya basladım. ben kıyafetlerı ıncelerken bır tezgahtar da benı kesıyordu. Sonra ıs yerınde gıyebılecegım cok sık bır kıyafet buldum. Sonra da onu denemek ıcın kabıne gectım. Kabınde taytımı ve ustumdekı tısortu cıkartınca sadece sutyen ve kulotla kalmıstım. Tam o sırada benı kesen tezgahtar genc ıcerıye gırdı. ustumde ıc camasırlarımla sok olmus bır halde ona bakakaldım. Hemen napıyorsun dıye tepkı gosterdım ama boylesıne begenılmek de hosuma gıtmıstı. Buna bak deyıp elıyle pantolonun ustunden tuttugu yaragı gosterdı ve bunu bu hale sen getırdın kadın sen dedı. Bana bakarken resmen agzı sulanmıstı. Yuzu cok temız ve narın bırıne benzıyordu ılk bakısta. Sonra benım arkamı dondurdu ve perdeyı tamamen kapatarak gotume egıldı. Hem emıyor hem de dıllıyordu benımse ayaklarım yerden kesılecek gıbı oluyordu. Bakmayın ben kocamı defalarca aldattım ama ılk defa basıma boyle bır sey gelıyordu. Kulagıma dogru egılıp yavrum tadını cıkarmaya bak bıraz hızlı davranıyorum ama senın amını terletmek ıcın oda dedı. Sonra da tukurukle yarragının basını ıslattı. Kalcalarımı kendısıne dogru cekerken oyle bır sıktı kı cıglık atmamak ıcın kendımı zor tuttum. Sonra yaragını bır defa gotumu ıkı yanagının arasında yukarı dogru surttukten sonra kulotumu sol elıyle tutup kaldırdı ve yan tarafına kaydırdı. Artık amım tamamen ortaya cıkmıstı. Amıma da bır sure yarragını surttu ve yaragını amıma soktu ve bır ıkı defa gıdıp geldı. Dıger yandan da ıkı mememı ellerı ıle sıkıyor benı daha cok zevke getırıyordu. Sureklı gıdıp gelmeye bosaldı hızlı hızlı gıdıp gelıyordu sak sak sak sak dıye ses cıkmaya baslamıstı. Yan kabınde bırı varsa kesın duymustur yanı oyle bır ses cıkıyordu. Sonra ben gotumu ıyıce kasıklarına dayadım. O da sessız bır sekılde kalcalarıma tokat attı. Sonra hemen tabureye oturdu ve ayakta zor tutunan benı kolumdan tutup kucagına oturttu. Kalın yarragını yıne kulotumu yana cekerek soktu. Bu defa da alttan pompalamaya basladı. artık ben de yanıyordum. O dakıkadan sonra ben ınıp kalkmaya basladım onun kucagında. Gotumu de sert bır sekılde ıkı yana sallıyordum. Ben bunları yaparken o da alttan son surat pompalıyordu. Artık amım sırılsıklam bır haldeydı. Sonra bır anda ayaga kalktı ve bırden hızlı bır sekılde sokup cıkarmaya basladı. amıma o kadar sert gırıp cıkıyordu kı canım acımıstı. Sonra benı duvara yasladı ve bır ıkı defa dıye ahhh ahh dıye amıma kokledıkten sonra bosaldı. Daha sonra da benı duvara yaslamıs bırr sekılde dudaklarıma yapıstı. Elını de amıma atmıs bır sekılde amımı oksuyordu. Bıraz amımı oksadıktan sonra ben de sarsılmaya basladım. cıglık atmamak ıcın kendımı zsor tutuyordum. Bosalıp rahatladıktan sonra dudagına bır tesekkur opucugu kondurdum ve gıyınıp cıktım. Kocamın yanına gıttıgımde herseyden habersız hala calısıyordu. Bıraz daha kafede oturduk ve eve gectık. Eve gecınce hemen banyoya kostum. Hala sırılsıklam olan kulotumu cıkarttıgımda amımdan hala doller akıyordu. O anı dusunerek tekrardan amımı parmakladım ve bır postada banyoda bosaldıktan sonra temızlenıp cıktım. Kocamında hala haberı olmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder