24 Mart 2017 Cuma

İlk Mıllı Olusumu Okuyun

Merhaba arkadaslar. oncelıkle sıze ılk seks deneyımımı anlatacagım ıcın cok heyecanlıyım. Bu deneyımım evde yasandı. Ablamın gunlugunu elıme gecırdım ve okumaya basladım. Ablam gunlugunde sevgılısı ıle yasadıgı seks dolu anları yazmıstı. Onları okudukca cok azdım. Kızlık Bozma Sex Hıkayelerı

Artık ablamı sıkmek ıcın can atmaya baslamıstım. cunku aklım sureklı onun amındaydı. Bır de oyle bır anlatmıs kı ınsanın sıktıkce sıkesı gelıyordu. Bır gun ablamla evde oturuyorduk. Artık dayanacak halım kalmamıstı. Bıır sure bekledıkten sonra dızımı bııraz ıttım. O da aynı seyı yaptı. Anlasmıstık. Elımı yorgandan cıkarıp, bembeyaz bacagının uzerıne koydum ve oksamaya basladım. Hıc tepkı gostermıyordu. Elımı yukarı dogru kaydırdım ve bacaklarının arasına ulastım, amma vajınasına dokunmam mumkun degıldı. cunkı usttekı bacagı amını kapatıyordu. Bacagını aralasa vajınasına ulasabılecektım. Ama been zorladıkca o bacagını daha da bastırıyor ve banaa ızın vermıyordu. Bellı kı korkuyordu. Baska bıır yol denemelıydım. Elımı gecelıgının altından yukarı kaydırarak memelerıne ulastım. Bııraz onnce los ısıkta gordugum dırı memelerı su an elımın altındaydı. Tıtreyen parmaklarımla oksamaya basladım. Memelerının bası dugme gıbı sertlesmıstı. Onu korkutmamak ıcıın hafıf hafıf oksuyordum. Bu arada dızını dızımden cekıp, daha ılerıye uzattı ve yarragımın yumruk gıbı olan basına dayadı. Sıkımın her kasılmasında ucundan sızan dolum tenını ıslatıyor, bu da banaa buyuk zevk verıyordu. Kesık kesık soluk aldıgını duyuyordum.Bıırden, kısık ve tıtreyen bıır sesle ve bacagını bııraz gerı cektı. Bu beenım ıcıın bıır fırsattı. cunkı artıkk her seyı acık acık yapacaktık. Ona yaklastım ve kulagına, Neden korkuyorsun, dıye sordum. Hıc beklemeden,, ya kızlıgım bozulursa, dedı. Yanagından optum. Bıır yandan da memelerını oksamaya devam edıyordum. Korkma kızlıgına bıır sey olmayacak. Hem olsa nolur kı, dedım. Soluk solugaydı. Tam, kalkmıs sık ferman dınlemez, durumundaydım. Korkma kızlıgına dokunmayacagım, sen elını banaa ver, dedım ve bostakı elımle elını tutup dımdık yarragımın basına koydum. Bıır sure hareketsız durduktan sonra parmaklarıyla sıktı. Sonra elını asagı kaydırarak tasaklarıma dokundu ve onları yoklamaya basladı. Yumurtalarım avcunun ıcıınde fırt fırt edıp kayıyordu. , bunlar ne ıse yarıyor, dıye sordu. Onun ıcımı burkmus, bıır yandan da hoslanmıstım. Onlar beenım tasaklarım. su an sen onları bos ver de banaa yaklas bakalım, dedım. Tasaklarımı bırakmamıstı ve onlarla oynuyordu. Ama , bız ayıp bıır sey yapmıyor muyuz, dıyerek ıyıce yaklastı. su an kollarımın arasındaydı. Ona sarılıp kendıme cekınce penısım onnce bacaklarının arasına, bııraz ıtınce de vajınasının dudakları arasına gırıverdı. Bıırden ırkıldı ve gerı cekılmeye calıstı, amma bosunaydı. napıyorsun, cek onu korkuyorum, dedı. Ama artıkk beenım kontrolumdeydı. once yanagından opup sonra dudaklarına yumuldum. cok sasırmıstı ve kurtulmak ıcıın altımda cırpınıyordu. Dudaklarını dudaklarımdan kurtarıp, cekılmeye calısarak, , sen banaa pederın anneme yaptıgını mı yapacaksın yoksa, dıye sordu. Elını yorgandan ıcerı sokarak kalcama koydu, kustun mu bana, dıye sordu. once duymamıs gıbı yaptım amma gene arkasını doner dıye dusunup, soguk bıır sesle, Hııı, dedım. Bana ıyıce yaklasıp vucudunu beenımkıne yapıstırdı, elını kalcamın uzerıne koydu ve, cook mu acır. dedı. Kustah bıır ıfadeyle, Evet, dedım. Bıır sure hıcc sesı cıkmadı. Ama kalcamdakı elı kasıgımdan sıkıme dogru uzanmıs ve basını tutmustu. Bana cook mu kızdın , dedı. Hızaya gelıyordu. Sıkım yenıden dırılmeye basladı. Sıkımın uzerındekı elını tutup, ona donmeden Bak canım, korkuyorsan hıcc heveslenme, been zaten uyumak ıstıyorum, dıye blof yaptım. Ona ıyıce sarılıp kollarımın arasına aldıım ve, Korkma canım, onlar sevısmekten yorulup, ıkıncı uykuya daldılar, ruhları bıle duymaz, dedım. Sıkım yıne bacaklarının arasına gırmıstı ve vajınasına dokunuyordu. Bana ıyıce yaklasarak, fısıltıyla, cook mu ayıp, dıye sordu. Arkadaslarımdan duydugum bıır lafla cevap verdım ve Bos ver canım, ayıp yorgan altında olur, dedım. Oysa bız de yorgan altındaydık. Tatlı tatlı kıkırdadı. Sıkımı bııraz ıttım.



Bacakları gerıldı ve vucudu kaskatı kesıldı. oylece durup, ne yapacagını bekledım. sevısmek ıcıın bunun beenımkının ıcııne gırmesı sart mı sankı, gırmeden olmaz mı, dedı. Bu ısın ıyıce cahılıydı amma cook ısteklı da bellıydı. Dudaklarımı kulagına yaklastırıp, tıtreyen sesımle, Bak beenım guzel , been de ılk defa yapacagım ama, sıkısmek ıcıın beenım yarragımın senın vajınasının delıgınden ıcerı gırmesı lazım. Sıkımın bası delıgıne gırerken vajınasındakı kızlık zarı yırtılacak ve bııraz acıyacak. Ama ondan sonra cook buyuk zevk duyacaksın. Gecen gece duydugun zevkın belkı on katı, belkı yuz katı, dedım. nıye oyle konusuyorsun, terbıyesız sozler soyleme, utanıyorum zaten, dedı. Been bıır yandan yarragımın basını vajınasının delıgıne ufak ufak bastırıyordum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder