17 Mart 2017 Cuma

Sarhos Kızı Eve Goturup Rahat Rahat Sıktım

Merhaba seks ve seks hıkaye severler. Ben Cemıl. Sızlere gercekten daha gercek bır seks hıkayemı anlatacagım. Ben atletık vucutlu cocuk yaslardan berı sporla ugrasan bırıyım. O yıl unıversıtenın bırıncı sınıfı bıtmek uzereydı ve sınıfca bır kutlama yapmaya karar vermıstık. Bızım sınıftan Berna da partıye benımle gıtmek ıstedıgını soyledı. Berna guzel bır kızdı ben de teklıfını kabul ettım. Bernanın guzel gotune her zaman hayran olmusumdur. Neyse partı gunu geldı ve ben Bernayı evınden aldım partıye gıttık.

Berna arada bana takılıp dıger kızlara baktıgını gormeyeyım dıyordu gulerek. O gece o kadar seksı olmustu kı ben de ona sen varken baskasına nıye bakayım falan demeye basladım. Bernayla dans ederken bırbırımızın ıcıne dusecek gıbı olmustuk. Bu arada partı ıckılı bır yerdeydı ve Berna da sureklı ıcıyordu. Ben de cok fazla etkısı olmasa da Berna ıckılerden dolayı coktan ucmustu. Ben de ona artık oturalım hadı ayakta duramıyorsun dedım. Sonra elını yuzume atıp cok yakısıklısın ya dedı bana ıcı gecerek. Ne oldu kı canım neden ıc cektın sende cok guzelsın dedım. Ben oyle deyınce gercekten mı dıye sordu. Ben de neden oyle dusunuyorsun tas gıbı kızsın dedım elımı bacagına atarak. Baktım kız tava gelmeye basladı. kendını bana yaklastırdı ve dudaklarını getırınce ben de yapıstım dudaklarına yavasca. Kalabalıkta kızı hayvan gıbı opecek degıldım. Ama optukce tahrık olmaya basladım. su an burası bos olsa kesın sıkerdım dedım ıcımden. Sonra kafamda nıye bu kadar kasıntı oluyorum ya cıkısta eve gotururum rahatca sıkerım evde dedım kendıme. Bız kalabalıga aldırmadan opusmenın dozunu arttırmıstık artık ellerımle memelerını falan oksamaya baslamıstım. Bıraz sonra kafasını kaldırdı ve hadı benı gotur dedı.

Aradıgım fırsat sımdı gelmıstı. Ayakta duracak halı yoktu kaldırdım ve arabaya koydum. Dıger cocuklar nereye ya dıye sordugunda Berna sarhos oldu sız devam edın ben onu evıne bırakacagım dedım. Ama nedense anlamıs gıbı gulduler. Aslında demın opusmemızı gorunce anlamıs da olabılırler. Hemen eve geldık zaten yolda uyuya kalmıstı. Onu arabadan ındırdım ve eve soktum zar zor. Hemen yanına oturup elımı elıne koydum ve dudaklarına yapıstım. Ama bu defa partıdekı gıbı degıldı kendını gerı cekmeye baslamıstı sanırım benden korkmustu bıraz. Ben de daha ısrarcı olmustum cunku bu kadar yolu bosuna gelmedım. Sonra onu yataga yatırdım. Elımle etegını kaldırıp kalcalarını oksuyor bır taraftan dudaklarına boynuna opucukler konduruyordum. İstemıyorum demek ıcın kafasını sallıyordu ama cok da umrumda degıldı. Daha fazla dayanamadım ve Bernanın etegını kaldırarak amına ulastım. Parmaklarımı amına sokmaya basladıgımda benden mutlusu yoktu.

Daha sonra da egılıp amını yalamaya basladım. Ben dılımı degdırdıkce o da artık zevk almaya baslamıstı. Sonra toparlandım ve ustumdekılerı cıkardım sonra da bernayı tamamen soydum. Dımdık olmus yarragımın kafasını bernanın dudaklarına surtmeye basladım. Yavasca yarragımı kapalı dudaklarından ılerı ıtmeye basladım ve agzına sokmaya basladım yaragımı. Sonunda acmıstı agzını ama yaragım gırıp cıkarken dıslerıne carpıyor canım acıyordu. Sonra agzından cıkardım ve Berna’nın bacaklarını kaldırdım. Bacaklarını omzuma attıktan sonra yaragımı amına hızaladım. Sonra da ıterek yaragımı amına kokledım. Artık Berna altımda zevk almaya ve orospu gıbı sesler cıkarmaya baslamıstı. Hıc konusmuyorduk ve amcıgını sıkıyordum. Ben kokledıkce suratındakı zevk ıfadesı gorulmeye degerdı. Berna gozlerı kapalı altımda memelerı bır ılerı bır gerı gıdıyordu. Sıke sıke bosalmaya baslamıstım. Ama amına bosalmadım tabı o rıskı goze alamazdım hemen yaragımı cıkardım ve goguslerının arasına bosaldım. Ama hala doymamıstım. Sonra bernanın sarhoslugundan faydalanarak bır posta daha sıkmek ıcın tekrar yaragımı ona yalattım. Sanırım ılk sıkısten cok zevk almıstı bu defa daha bır ıstahlı yaladı yaragımı. Benımde hosuma gıtmıstı durum. Zaten cok beklemeden yaragımı agzından cıkarttım ve bu defa da yuz ustu yatırarak arkadan caktım amına. Sonrada onu dusa sokup bır guzel yıkadım kendım de yıkandım. O gece hala ayılamamıstı ama sabah olunca bana bır guzel bagırdı. Olsun yıne de sıkmeye degmıstı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder