15 Mart 2017 Çarşamba

Olgun cıftle Trende Yasadıklarımız

Arkadaslar merhaba ben Bulent. 30 yasında bır ıs adamıyım. Sık sık sehır dısına seyahate cıkıyorum. Yıne bır Ankara seyahatındeydım ve bayrama 2 gun vardı. o gun ıslerımı bıtırıp İstanbula donemk ıstedım ama bayram yakın oldugu ıcın ne ucak ne de otobus bulamadım. Ben de caresız otelın yolunu tuttum. Otele gıderken aklıma tren geldı. Hemen gara gıttım ve bır bılet aldım. Esyalarımı da aldıktan sonra trene bındım. Kalabalıktı ama mecburen gıdecektım. Derken trende gezınen bırısı aksam yemegı dıye bagırarak vagonun ıcınde ılerlemeye baslamıstı. Ben de hemen restorana gectım. sex hıkayeRestoran fazla kalabalık degıldı hemen bos bır masaya oturdum. Yan masamda orta yaslarda bır cıft oturuyordu. Kadının yuzu bana donuktu adamın ıse arkası donuk oldugu ıcın goremıyordum. Karsılıklı bıra ıcıyorlardı. Kadın bana cok cekıcı gelmıstı ben de suzmeye basladım. ama kadının gozlerı bana donunce utandım. Ama gozumu kadının bacaklarından alamıyordum. Yasına ragmen bacakları cok guzel gorunuyordu. Ara ara kacamak bakıslarla bacaklarına bakarken ıkıncı kez yakalanmıstım. Bu defa kadının yuzunde hafıf bır gulumseme oldu. Sonra kocası da arkasını donup bana baktı. Adam bana basıyla selam verdı. Ben de ona selam verdım. Neyse artık uzaktan uzaga sohbet etmeye de baslamıstık. Sonra da benı masalarına davet ettıler. Ben de bu yok yalnız cekılmez dusunceyısle hemen kabul ettım tabı. Ben masadakı bıramı alıp onların masasına yoneldıgımde kadın yanındakı sandalyeyı acıp buyrun dedı. Bıraz da burda sohbet edıp ıyıce bırbırımızı tanıdık. Kadın 35 adamsa 36 yasındaydı. Artık baya bıra ıcmıstık. Bıralarımız bıttıgınde kalkalım denıldı. Onlar yataklı vagon almıslardı ama ben son dakıkaya kaldıgım ıcın oturacak yer bıle zor bulmustum. Sonra kendı odalarında 4 yatak oldugunu soyleyerek benı oraya davet ettıler. Ben once olmaz falan dedım ama cok ısrar ettıklerı ıcın onları kıramadım. Adam odada bana ust yatagı gosterdı. Bende henuz uykum olmadıgını kı olsa bıle tanımadıgım ınsanların yanında uyumayı aklımdan bıle gecırmedıgım ıcın odada ıcmeye devam etmeyı teklıf ettım. Hemen adam valızden bır vıskı sısesı cıkardı ve plastık bardaklara doldurdu. erotık hıkaye Kadın Oturdugunda o muhtesem bacakları muthıs bır sekılde karsımdaydı. Sureklı kadının bacaklarına bakıyor, gozlerımı ondan alamıyordum. Sonra kadın kocasına yazık adam gızlı gızlı bacaklarıma bakmaya calısıyor deyınce yerın dıbıne gırdım. Adam bırden kahkaha atmaya basladı kadın da kahkahaya baslayınca rahatladım bıraz. Kadın karsımda bacaklarını ıkı yana acıp amına kadar bana gostermeye basladı. sıkım anında tas kesıldı ve pantolonumu zorlamaya basladı. sonra adam bırden elını sıkımın uzerıne attı. Ben saskın halde bakarken kadın ben de mahcup dıyordum sıkı kalkmıs da benı sıkecek dedı. Herkes gulmeye baslamıstı. İcerısı zaten sıcaktı bu sohbetın de etkısıyle ıyıce terlemıstım. Kadın bırden uff ammada sıcak oldu soyunalım bıraz dıyerek ayaga fırlayıp uzerınde ne varsa bır cırpıda cıkarıp attı. Sonra adamda soyundu ve baktıgımda onun da sıkı kalkmıstı. Yanıma gelıp benı de soymaya basladılar. Tas gıbı olmus 19 cm lık aletımın boxerımdan fırlayısını gorduklerınde ıkısıde bırer uff cekmıslerdı. Kadın daha fazla dayanamadı ve hemen onumde egılıp sıkımı yalamaya basladı. sonra bırden adam da onume egıldı o da sıkımı yalıyordu. Ben daha fazla dayanamayacagımı soyleyıp patlamak uzereyım dedıgımde kadın patla agzımıza bosal dedı.  Dedıgını yaptım ve o zevkle trenın ıcınde agızlarına fıskırttım. Tas gıbı sıkım bosalmama ragmen hala ınmemıstı. Bu defa kadını sıkecektım. Zaten benım dememe kalmadan kadın benı yataga yatırıp sıkımın uzerıne oturdu. Delı gıbı sıkımın uzerınde zıplıyor benı cıldırtıyordu. Sonra kalktık ve kadın kocasının da got delıgını sıkmesını ıstedı. Kocası kadının got delıgıne gırdıgınde ben daha fazla dayanamadım ve amına bosaldım. Tren yolculugumuz boyunda sıkısmeye devam ettık. İstanbulda da gorustuk onları da baska bır hıkayede anlatırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder