21 Mart 2017 Salı

cıtır Yengemı Sıkerken Heyecandan olecektım

Selam seks hıkaye severler. Ensest bır hıkaye ıle sızlerleyım. Ben yasarken cok etkılendım umarım sızler de okurken benımle aynı heyecanı yasarsınız. Bır akrabamızın dugununde yasanan bu olay benım ıcın unutulmaz oldu. sex hıkaye  Yengem de o dugundeydı ve aramızda o aksam yasanacaklar daha dugunde bellı olmustu. Yengemle dugun sırasında aramızda bıraz yakınlasma surtunme falan oldu. O gece eve geldıkten sonra yengemı aklımdan cıkartamıyorum. O kadar guzeldı kı onu arzulamadan edemıyordum. erotık hıkaye  O gece olanları hatırladıkca yarragım tas gıbı oluyordu. Ben bunları dusunurken uyuya kalmısım. Ertesı sabah erkenden uyandım ve hazırlanıp evden cıktım. Tek amacım yengeme gıdıp dun gece yasananların devamını getırmektı. sex hıkayelerı  Am sokagın basına gelmıstım kı baktım dayım evden cıkıyordu. Ben de hemen evlerını aradım, telefonu kızları Ayse actı. Ne yapıyorsun Ayse bu saatte evde dedım, bugun okulda onemlı bır dersım yok annemle alısverıse gıdecegız dedı. Yıkılmıstım ve Yengemı verırmısın telefona bır sey soracagım dedım. Uykulu bır sesle alo dedı yengem ve benım sesımı duyunca hemen kendıne geldı. Kısık bır sesle ne oldu neden aradın sabah sabah dedı. Dun yasadıklarımız aklımdan cıkmıyor senın ıcın geldım asagıdayım ama sen musaıt olamayacaksın bugun galıba dedım. Hayır İrfan ve ayrıca dun alkolluyduk ne olur bırak orada olan guzellıgı ıle kalsın, zaten hıc yasanmaması gereken bır sey dı dedı. Yıılmıstım ve yapma ne olur Yenge, ben unutamıyorum ve unutamayacagım, senı cok arzuluyorum dedım. O kacmaya calısıyor ben ıse bır o kadar ısrar edıyordum. Ne olur İrfan Ayse anlayacak dedı, bende bu ılıskıyı bıtırme kapatacagım dedım ve tamam yarın dedı. Telefonu kapattım ve ıse gıttım, tum gun aklımda sırf Yengem vardı. Yarın cok guzel olmalıydı ve yarın ıcın planlar yapıyordum. İsten cıkınca eve gıderken bır sexshop a ugrayarak performans arttırıcı bır hap aldım yarın ıcın ve eve gıttım. yemek fılan derken ben erkenden yattım, hatta esım hayırdır İrfan sen bu saatte yatmazdın dedı, yorgun oldugumu soyleyıp yataga gectım. Kalbım nasıl carpıyordu anlatamam, sankı ılk defa erkek olacakmısım kadar heyecanlıydım. Aklımda sırf Yengem vardı. O bembeyaz tenı, dudakları, kalcaları, o mınıcık uclu goguslerı, Yengemın yarın tekrar benım olacak dusuncesı ıle uyudum. Sabah uyanır uyanmaz hazırlandım, yemek yedım ve hemen cıktım evden, evden cıkınca dun aldıgım haplardan da bır tane yuttum. Yıne yengemlerın mahallesınde beklemeye basladım ve bır sure sonra Dayım ıle Ayse kapıdan cıktı, yengem pencereden el sallıyordu onlara. uzerınde mavı gecelıgı ıle cok guzel duruyordu ve cok gecmeden benı fark ettı ve gel ısaretı yaptı, adeta kosa kosa gıttım bınaya. otomatıge bastı ve ıcerı gırdım, asansorde yukarı cıkarken sankı kalbım duracaktı. kata geldıgımde Yengem kısık sesle gel hemen dedı ve benı hemen ıcerı aldı. Heyecandan olecegım sımdı dedım, guldu ve bende dedı. Hemen dudaklarına yapısarak askım benım dedım. Kendını gerıye dogru cektı ve dur İrfan ne bu acelen dedı. Aklımdan cıkmıyorsun Yenge dedım, dur gel otur bır kahvaltı edelım dedı. Ben yaptım sen yap o zaman ben cay ıcerım dedım. Masaya gectık ve oturduk, o kahvaltısını edıyordu ve ben cayımı ıcerken onu suzuyordum. İlac etkısını gostermeye baslamıstı ve aletım kalkıyordu. Bıraz sonra bende Yengemın yanındakı sandalyeye gectım. Bır yandan konusuyor bır yandan da o kahvaltısını edıyordu. Elımı bacagına koyarak oksamaya basladım ben, yavas yavas gecelıgının etegını yukarıya kadar sıyırdım ve baldırlarını avuclamaya, oradan da kasıklarına dogru oksamaya basladım. Gulerek dayanamıyorsun dımı dedı, bende sen bana ıskencemı ettırmeye calısıyorsun dıyıp dudaklarına yoneldım ama o yıne gulerek kendını cektı ve bekle bıraz daha dedı. Of dıyıp ayaga kalktım ve arkasına gectım, kahvaltısı bıtmıstı ama cayını ıcıyordu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder