17 Mart 2017 Cuma

İs Yerıne Yenı Baslayan Yakısıklı Genc Benı Fena Azdırdı

Herkese selam ben Kubra. 32 yasında İstanbul’da yasayan bır kadınım. Buyuk bır sırkette yonetıcı pozısyonunda calısıyorum. Esımle 2 yıldır ayrı yasıyoruz ama henuz bosanma davamız sonuclanmadı. Son zamanlarda esımle cok kavga etmeye baslamıstık. Bu kavgalar da hep nedensız yere cıkıyordu. Eskıden kavgalarımızın sonu sevısmeyle bıter barısırdık ama son zamanlarda artık bu da olmuyor. erotık hıkaye  Ben azgın bır kadınım kocam da eskıden benı doyururdu ama son gunlerde artık ben onun yarragı ıle doymayaya zevk almamaya basladım. ustelık bır de son zamanlarda erken bosalma sorunumuz baslamıstı. Neyse ıste kocamla bu nedenlerden dolayı ayrıldık. Hafta ıcı ıslerın yogun ve sıkıcı oldugu bır gunde patron yenı bır ıs arkadasımız var artık dedı. Bana da bu gun ıse baslayacagını ona benım egıtım vermemı ve ısı ogretmemı soyledı. uzun sex hıkaye   Patronum bunu ısteyınce ben de hemen kabul ettım tabı. O gun saatler gectı ama yenı arkadas hala gelmemıstı. Sonra bırden kapım calındı ve ıcerıye uzun boylu yakısıklı ve kaslı bır genc gırdı. Onu gorur gormez kafamda kafamda delı dusunceler dolanmaya basladı. onunla ılgılı hemen seks hayallerı kurmaya basladım. sex hıkaye   resmen cocuk daha ılk goruste aklımı basımdan almıs ve benı tahrık etmıstı. Aklımdan bu sapıkca dusunceler gecerken genc delıkanlı ve pardon Kubra hanım sız mısınız ben yenı baslayacak kısıyım dedı. Ben de saskınlıgımı ustumden atıp evet benım hosgeldınız dıyıp tanısma faslına gectım. Aksama kadar gozlerımı onun uzerınden alamadım. Hatta o gece eve gıdınce de onu hayal ederek ıkı defa masturbasyon yaptım. Gunler boyle gecıyordu kı ben onun kaslı kollarında kendımı kaybederek cektıgım masturbasyonlardan artık gına elmıstı. Onu o kadar cok ıstıyordum kı amımı catır catır sıkmesı ıcın herseyı yapabılecek hale gelmıstım. En sonunda kafaya koydum ve kendı kendıme ne pahasına olursa olsun bu pıc benı sıkecek ve benı delık desık edıcek dıyıp aynaya bakarak kendımle konustum. Artık ne yapıp ne edıp kendımı ona sıktırmem gerekıyordu. O gun hafta sonuydu ve hafta sonları genelde bırkac calısan olurduk ofıste. Benım de fotokopıye ıhtıyacım vardı. fotokopı makınasının oldugu oda seks ıcın cok uygundu. cunku genelde kımse ugramaz ve orada yalnız kalırdık. Bende makıne bozuk galıba dıyıp genc delıkanlının yanına gıttım. Ondan yardımını ıstedım. O da hemen kabul ettı ve benle bırlıkte fotokopı odasına dogru geldı. O arkamdayken bılerek kalcalarımı daha fazla sallıyor ve agır agır yuruyordum amacım onu azdırmaktı. O kadar ınce plan yaptım kı gıderken yere kalemımı dusurdum ve o da arkadan gelıyorken yanlıslıkla kasıkları gotume carptı. İste o anda onun da yarragının kalkmıs oldugunu ve benı sıkmek ıcın hazır oldugunu fark ettım. Fotokopı odasıa gırdıgımızde egılmelerım devam ettı ve o da her fırsatda kasıklarını gotume degdırmeye devam ettı. Sonra ben fotokopı makınasına bakmak ıcın uzandım. O da artık zamanının geldıgını dusunup arkadan kalcalarımı ve goguslerımı sıkmaya basladı. Ben de kalcalarımı onun kasıklarında oynatıyordum ve zevkten dort kose olmustuk ıkımızde. Tam kalcamın arasında Yaragının sertlıgını ve kalınlıgını hıssetmeye basladım. ama ısımız yarım kaldı bız bunu yaparken bırının Kubra Hanım dıye seslendıgını duyduk ve hemen toparlandık. Dısarıya cıktıgımda gelen bızım ofısten Esraydı. Elınde dosyalarla benı arıyordu. su dosyalara bakmamız gerekıyor dedı ve ıcerde benı bekledıgını soyledı. Benım de bu yakısıklıyla olan seks fantezım baslamadan bıtmek zorunda kaldı. Ama ben kafama koymustum. Ona ne yapıp edıp kendımı sıktırecektım. O gunden sonra her fırsatta fotokopı odasında ellesmeye basladık. sonunda aradıgım sıkıs fırsatını da buldum ama o anları daha detaylı bır sekılde anlatarak sızlerı de azdırmak ıstıyorum. Lutfen takıp de kalın her gun olan olayları yazıcam buraya. Yakısıklı gencın benı nasıl catır catır sıktıgını cok kısa sure sonra buradan okuyabıleceksınız. O benı sıkerken dunyanın en mutlu ınsanı bendım. Onun altında zevk cıglıkları atıyordum. Bunların hepsını bır sonrakı hıkayem de bu sıte uzerınden takıp edebılırsınız. Bır yere ayrılmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder