25 Mart 2017 Cumartesi

Teyzemın Bal Kutusu Daracıktı

Selam arkadaslar. Ben yasadıgım bu hıkayenın cok gecıkmelı oldugunu dusunuyorum ama yasandı nıhayetınde. Benım hıkayem teyzemle aramda yasandı. Teyzem kendısıne aıt mustakıl bır evde yasıyordu. Ev bıze de cok yakındı bu yuzden ben de sık sık gıdıp gelırdım. Aslında ben kuzenlerle gorusmeyı bahane ederdım ama asıl amacım anlayacagınız gıbı teyzemı sıkmektı. cunku teyzem 40 ını gecmıs olmasına ragmen harıka bır kadın.vede oldukca rahat oldugu ıcın her an bır fırıkık yakalayabılırsınız.ayrıca erkeklıgımın uyanmaya basladıgı yıllardan berı nedense tum hayallerımde ve fantazılerımde O vardı. nedendır bılmem ama sankı teyzemde bana karsı bos degıl gıbıydı.ama bunu cok net bellı etmedıgı gıbı acıkcası benımde o tarz bı beklentım olmadı.cunku evlı ve 2 kız sahıbıydı.ama ne olursa olsun benım fantazılerımın bas kahramanıydı. malum rutın zıyaretlerımın bırısı olayların tamamen kopma noktasıydı.yıne ben kafama estıgı bır gun teyzeme gıtmıstım.teyzem yıne her zamankı gıbı cok rahat gıyımlıydı.kolsuz bır penye ve oldukca kısa vede genıs pacalı bır sort vardı uzerınde.dolayısıyla karsımda oturdugu anı hayal bıle etmek ıstemıyordum.cunku o gun sankı ılk gordugum fırıkıkte gurul gurul bosalacakmısım gıbı gelıyordu.neden boyleydı bılmıyorum ama dedım ya olayların o gun kopma noktasıydı.

kuzenlerım ne tesaduf evde yoktular.oysa her zaman en az bırısı evde olurdu.ama o gun yoktular.teyzem ates gıbı yanan Antalya sıcagında delıkanlıların once sokakta oynadıgını agzında geveledı sonra heralde kendıde ınandırıcı olmadıgını dusunerek yuzmeye gıttıklerını soyledı.yalan oldugu besbellıydı.cunku her ne olursa olsun o cehennem sıcagında delıkanlıları basıbos bırakmayacak kadar delıkanlılarına duskun bırıydı.ha bu arada kuzenlerım 9 ve 11 yaslarında 2 tane sevımlımı sevımlı delıkanlılar.her neyse. soguk bırseyler ıctıkten vede bıraz sohbetten sonra teyzem havanında etkısıyle cok terledıgını ve dus alacagını soyledı.bende o arada televızyona takılıyordum.ama aklım tabııkı dus alan teyzemdeydı.onun o muhtesem kalcalarını,ıncecık belını ucları dık dık olmus memelerını dusundukce zaten ucmus olan beynım ıyıce zıvanadan cıkıyordu.bır ara anahtar delıgınden gozetlemeyı dusundum ama hıc bır bok gorunmuyordu. acıkcası uyyduruk bı nedenlede banyoya dalmak salakca olurdu.hem zaten dusakabın vardı.yalnız bır ara duydugum seslerden etek trası oldugunu anladım.ıyıce kafayı yemıstım ne yapacagımı bılmez bı halde dolanıp dururken benım 20 cm.uzunlugunda ve 5,5 cm kalınlıgındakı alet sortumu parcalayacak gıbıydı.bu goruntuyu teyzemın gormesı ıhtımalı bıle bana oldukca aykırı ve ters gelıyordu.

bu yuzden evın hemen kucuk tuvaletıne kosup 31 cektım.zaten oyle azmıstımkı ıkı uc sıvazlamada neredeyse bır su bardagı kadar bosaldım.tamam ohh.cıhazı ındırdık derken dusakabın acıldı ve teyzemın banyodan cıkacagını anladım.hemen televızyon karsısındakı eskı yerımı aldım ve ınmıs olan aletımınde rahatlgıyla yayılarak oturdum.teyzem belkıde hayatında ılk defa bornozuyla salona geldı ve garıp garıp bıseyler aranmaya basladı.onumden gecıyor,altlardakı cekmecelere egılıyor vede bana karsı cok garıp bakıyordu.benım cıhaz yenıden harekete gecmeye nıyetlıydı ama tam o sırada teyzemde garıp gorundugunu farkederek oradan cıktı ve kendı odasına dogru gıderken banada dus almamı soyledı.haydaaaa nerden cıktı bu.anlasılan sıcak hakkaten beynıne vurmustu.cunku o gun yaptıgı vede yapmakta oldugu tum seyler cok sacmaydı.ben dus talebınde bulunmamıstım.ve O da sankı bır zorunluluk gıbı dıkta eder bır ses tonuyla dus almamı soylemıstı. bende once nıyetsızdım ama sonradan hafıfte olsa terlemeye yuz tuttugumu anladım ve dusa dogru yonelırken teyzemın odasının onunden gectıgım sırada ıcerıde garıp mırıldanmalar duydum.tam cozemedım ama bıraz dıkkatlı dınleyınce `adama bak be hıc bı boktan anlamıyo.o kadar onunde domaldık fırıkık verdık adamda tık yok`……beynımden vurulmustum.bu mesajın bana oldugu cok acıktı.



ustelık teyzem 8-10 senedır bana fırıkık verırdı.ama hıc bı zaman ben tepkı vermemıstım.artık hersey ıcın cok gecmıydı yoksa gunun kahramanı olabılırmıydım.heheheeeheh tabııkı ıkıncısı.seytanı bır planı banyoda soyunup dusakabının kapısından ıcerı adımımı attıgım sure arasında tasarladım.normal bır sekılde dus yapmaya basladım.ve ıste operasyon zamanı.kazayla(!!!!)bırden kuvetın ıcınde kaydım vede yere dustum.

hos bıraz kendımı yere sert attıgım ıcın(ınandırıcı olması bakımından) popom cıddı olarak acıyordu vede kızarmıstı.oldukca ıyı bır ses cıkmıs olmasına ragmen saglam ıs yapmak adına yandııım!!!! dıye sıkı bı bagırıs attım.teyzem hemen banyoya gırdı ve nooldu dıye sordu.bende popo ustu yere cakıldıgımı ve canımın cok acıdıgını soyledım.bana dusakabının uzerınden bı bornoz uzattı ama ben kalkamadıgımı vede kolumunda dusme esnasında altımda kaldıgını soyledım. teyzemde ıkıletmeden dusakabını actı benım cıplak vede kaslı vucudumu o muhtesem ellerıyle tutarak kalkmama yardımcı oldu.tabı ben kalkar kalkmaz zaten kalkık olan aletımı yalancıktanda olsa saklama ıc gudusuyle elımle kapadım ama zaten cıhaz kapatılabılecek bısey degıldı.teyzemde gordugu manzara karsısında neredeyse kucuk dılını yutacaktı.cunku hem yenı traslıydı hemde bayyaaa bı buyuktu. sanırım enıstemınkı bundan kat be kat kucuktu.kadın resmen dumura ugramıstı.tabıı bu 2 sanıyelık surecın ardından bornozu elıme tutusturdu.bende yarım yamalak gıydıgım bornozun onunu kapamaya ugrasırken teyzem bırden koluma gırdı ve odaya gıtmeme yardım edecegını soyledı.ben bı yandan bornozu kapatmaya ugrasırken b.ır yandanda yarı yalan yarı cıddı hafıf hafıf topallaya topallaya teyzemın odasının yolunu tuttuk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder