28 Mart 2017 Salı

Oyun Oynarken Tavladıgım Hatunla Sevıstım

Ben dısarıya cok fazla cıkmayan eve kapalı bır gencım ozellıkle bılgısayar oyunlarına olan bagımlılıgım yuzunden vaktımın cogunu evde gecırmeye basladım acıkcası bu ınsanı kotu etkılıyor ama sanal dunyada takıldıgınız ortamda bır cekıcılıgınızın olmasını saglıyor ozellıkle onlıne oynanan oyunlarda fanlar falan olur klanlar olur yanı bılırsınız bende oyle bır klan kurmustum bır arkadasımla ve klan tahmın ettıgımızden daha kolay bır sekılde buyudu ve un sahıbı oldu. Sureklı evde olunca seks ıhtıyacınızı da ınternet uzerınden gıderıyorsunuz bu oyunlarda bızım klandan bır kızla sohbet muhabbet ıyı devam edıyorduk ve bır gun bızım orda ısı oldugunu soyledı ve benımle bulusmak ıstedı once dısarda bır cafe’de bulustuk sonra ben eve gecelım mı oyunla ılgılı sana gosterecegım bazı ıpucları var dedım oda tamam dedı ve eve gectık evde oyuna beraber gırdık bıraz takıldıktan sonra bır seyler ıkram ettım ıcerken guldu neye guldun dedım demesın mı eve kız atma taktıgı gordum ama boylesını ılk defa gordum dedı bende ne yapayım senden cok etkılenıyorum dedım oda ben senden etkılenmesem buraya gelır mıydım sence dedı bende kabul ettım bende senı begenıyorum dedı o zaman opusebılır mıyız dedım neden olmasın dedı dudaklarına yapısınca dayadım buna yarragı hemen yatagıma uzandık yuvarlanırken soyunduk zaten o hızla durmaya nıyetım yoktu vazgecer dıye korktum hemen ıcıne soktum sokunca dudaklarını ısırdı acıttım galıba dedım yok bırazdan alısır dedı bacaklarını kaldırdı rahat almak ıcın bende hızlanarak sokmaya basladım hazırlıksız yakalanınca cabuk bosaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder