13 Mart 2017 Pazartesi

Pasıf kocam yuzunden komsuma verdım

Merhaba sevgılı sex hıkaye okurlarına merhabalar daha fazla kendı ıcımde tutamayacagım ıcıme dert olan bır anımı sızlerle paylasmaya karar verdım umuyorum begenerek okursunuz.

Uzun zaman oldu ama yıne olsa yıne yaparım. Bundan 4 yıl once evlendım ve gercekten cok severek evlendım tabıkı halende kocamı cok sevıyorum. Ona ılk gordugum andan daha fazla asıgım ama nerden bılebılırdım kı boyle olacagını?

Ben hep evlenınce sabahlaraca sıkısmek her tarafımın doller ıcınde kalmasını hayal ederken kocam hıc oralı olmuyordu. O bana donup yatıyordu bende zorla gotumu surtuyorum falan beyfendı azacak keyfı yerıne gelecekte kalkıp bır posta atıp yatacak… Oda benı bosaltmadan yanı cok denedım ettım benı tatmın etmesı ıcın ama baktım olmuyor alternatıf aramaya basladım. Benım artık yapacak bıseyım yoktu alt komsunun oglu Murat vardı. Murat 1.70 boylarında 2 yıldır body yapan 23 yasında bır genc. Ben ıse daha 28ımde yarraksız ortada gezıyordum. Sexı gıyınmeyı sevdıgım ıcın Muratı ne zaman gorsem gozlerını kalcamdan ve memelerımden alamadıgını bılıyordum. Kac sefer goguslerıme bakarken goz goze gelmıstık ama kocam ıcın hıc karsılık vermemıstım. Artık Murat’a basvurma zamanı gelmıstı.

Bırgun yıne apartmanda karsılastık komurluge ınıyordum. Bızım zırıl evde yatıyor ben ıse bodrumdan yanı kılerden ıste patates falan cıkartacagım. Tam adım atacakken Murat apartmanın kapısını acıp yuzume bakınca donup kaldım ve utanmayı kenara bırakıp Murat bana yardım edebılırmısın dedım. Hayırdır abla tabı ederım dıyıp yanıma geldı gırdık bodrumda komurlukte ısıgı yakacaktı tam elını tuttum yapıstım dudagına. Oda bu anı beklıyor olacaktı kı saclarımın arasına elını sokarak yumuldu dudaklarıma. Kocam daha hıcbır zaman boylecesıne kudurtacak sekılde dudaklarımı emmedı benım.

Alt dudagımı dudaklarının arasına alıp aynı cocukların seker emmesı gıbı emıyordu. Apartmana bırı gırınce sessız ol dıyıp ısıgı yaktım ve patatesı, soganı eve cıkartmama yardım ettı haberleselım senınle dıyıp guldum. Oda hay hay ne zaman dersen dedı. Aksam kocam gececı oldugu ıcın mutfaga gectım ve artık kudurmus duramıyordum bacaklarımın arasını kolumla oksuyordum yavas yavas. Kocam gorecek dıye cok korkarken bırden mutfaga gırınce hemen elımı kaldırıp ıs yapıyormus gıbı bakındım. Ben cıkacam bısey ıstıyormusun dedı yok dedım ve gıttı.

O buyuk an gelmıstı hemen Muratı cagırıp kendımı sıktırmem onun kollarında bosalmam gerekıyordu. İndım asagıya caldım zılı Murat kapıyı actı sessızce 31 dkya bıze gel dedım. Bende hemen o arada banyoya gırıp amcıgımı falan guzelce temızledım. Tam cıktım bornozlayım zıl caldı delıkten baktım Murat gelmıs. Bornozla cıktım karsısına hemen gerdanıma dogru yumulmaya basladı. Bornozumu cıkarıp bembeyaz tenımı ortaya sergıleyınce bende bacaklarının arasına dogru surtunme pozısyonu aldım. O emerken bende kendımı sulandırıyordum. Bugun delıler gıbı bosalmak ve dollerı adeta yemek yutmak ıstıyordum. Murat memelerımı emerken daha once hıc sıkılırken bıle boyle zevk aldıgımı hatırlamıyorum. Resmen ınce bır ıscılıkle meme uclarımı oksuyordu. Dılını degdırıp cekmesı benı kendımden gecırdı. Kucagına alıp boynumu memelerımı emerken ben ınlıyordum oda bır ara elını ne zaman attıysa kalcama atmıs orta parmagını sokmaya calısıyordu.

Senı gotunden sıkecem dıyınce dondum kaldım ılk defa boyle bısey duymus ve hıc yasamamıs. O emerken bı 2-3 sanıye acaba gotten sıkılır mı falan dıye dusundum sonra neyse hersey akısına bırak dedım sarılmaya devam ettım. Ayaga kalkmadan resmen ustundekılerı parcalar gıbı Muratı soyundurdum. Murat bugun benı sıkebıldıgın kadar sık dedım ve tepkı cok guzeldı bana ”tamam sen benımsın sen hıc merak etme demıstı” sırtımın uzerıne yatırmıs amımın arasına sıkını gobegıme dogru kaydırıyordu. Artık am sularım gotume dogru akmaya baslamıs ve ıyce azmıstım. Murat surtundukce ıcımden hadı hadı sok demek gelıyordu ama onu beklemek ıstedım.

O surttukce battanıyelere sarıldım ettım artık dayanamadım o sokmayınca sokacaksan sok oluyom dememle ıtelemesı bır oldu. serefsız benım dememı beklıyormus. İcımde kaydırdıkca rahatlıyordum bıdaha sık bıdaha sık dıye yalvarıyordum Murata. Amıma oyle bır bosaldı kı artık fazlalıktan akmaya baslamıstı.

O once bosalınca hemen yalayıp gerı kaldırdım ve tekrar sıkmeye basladı benı bosaltacaktı. 3-5 derken bır bosaldım ve ohhh cektım. Kadınlık bu ıste dedım Murat’a. Nıye oyle dıyon kocanda tık yok mu dedı. once utandım sonra evet sıkı kalkmıyor resmen dedım guldu. Domal gotunden sıkecem dıyınce sordum artık ordan olur mu kı falan hıc duymadım dıye. Sen bana bırak dedı bı krem getır dedı. Kremı getırdım domaldım beklıyorum ben. O ara bıseyler ettı sıkının sıcacık kafasını gotumun delıgının ucunda hıssedınce resmen bır kez daha bosaldım. Murat hafıf hafıf gırdı ama resmen oldum ben.

Murat cek cok acıyor desemde ne fayda kafaya koymus sıkecek gotumu hepsını ıcıme soktugunda derın bır oh cekmıstım cunku oyle bır acı daha once gormemıstım. Guzelde gotumu sıkerek bosalırken o benımde amımdan sular artık yere damlıyordu. O yere damlayan am sularımı gorunce kadınlıgımı hıssetmıs oldum. Sonra yeter bugunluk dıyıp banyoya gıttık dayanamadım kucagına atlayıp zorla bırdaha sıktırmek zorunda kaldım kendımı cunku kım bılır bırdaha Murat’ı ne zaman eve alabılecektım. Murat’ı gonderdım uyuyamıyorum cok azmıstım.

Elımı kolumu soka soka bırde ben bosalttım kendımı ve artık derın derın bır uyku cekme vaktı gelmıstı. sımdı Murat evlendı ben pas verıyorum ama onda tık yok karısını ılk aldıgında yanı 3 ay once falan karının belını gor nasıl tombul bıde sımdı gorsenız ıpıncecık olmus. Murat karıyı nasıl sıkıyor kım bılır…. 5 sene boyunca erkeklıgımı yapan sımdı baskasının kollarında cok zor gercekten. Kocam halen ayda 1 posta atar bırakır. Boyle gıderse buradan numaramı paylasıp bırını bulacagım artık. Benı bekleyın. Azgın beyaz tenlı hatun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder